☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Як ремонтувати привід центрального замка Джилі МК

Відновлення на Джилі МК приводу центрального замка

Добрий день, друзі. Сьогодні ми будемо розбирати привід передній від центрального замка на автомобілі Джилі МК. І так, що стало причиною розбірки? Замок не закриває. Тобто, він сипается, смикається, буває, закриється, але не часто. Як зняти його з дверей, це окрема розмова. Нічого особливо складного там нема. Важливіше розібрати сам привід від центрального замка Джилі МК.

Що ми робимо? Затискаємо привід центрального замка Джилі МК в лещата. Зараз я вам покажу. Ось тут він склеюється. Ніде не закручується нічого. Одноразовий вважається. Але для нас такого слова не існує. Затискаємо в лещатах. Вставляємо викрутку в місце склеювання і по контуру будемо розсовувати. Ну ось, я половинку разсоединил. Тепер беремо, і розкриваємо привід центрального замка Джилі МК. А ось і наш корінь зла. Ось двигун. Це все контактна група, тут причепитися ні до чого. Все акуратно зроблено, змазано, ні піщинок немає ніяких, ні пилу, нічого. Нам потрібен двигун. Витягти його зовсім нескладно. Подковырнули і все.

Ну, що я вам повинен сказати. Привід центрального замка Джилі МК має звичайний двигун. Як у будь-якій дитячій іграшці. Повинен сказати, що машині вже 5 років і це вже другий привід центрального замка на Джилі МК, який я ремонтую. Розбирається все зовсім не складно. Тепер нам залишається розкрити двигун, почистити колектор, прибрати пластмасу там, тому що оплавилась. Я це все покажу. Підемо розбирати.

Мотор, засунутий в привід центрального замка на Джилі МК, має спеціальні зачепи. І точно так само з іншого боку. Вони досить жорсткі. Їх потрібно трошки підігніть. Але будьте обережні, дотримуйтесь правил техніки безпеки. Можна використовувати шило або що вам зручно. І ці вусики трішечки підігніть. Є. Тепер знімаємо черв'як. Він нам не знадобиться. І молоточком легенько вдаряє по валу, щоб збити задню кришку. Нічого страшного е станеться, ми таким чином нічого не зламаємо. Буквально пару ударів і готово. Є. Все ціле, нічого не зірвано. Витягуємо колектор і дивимося на кришку. У кришці щітки. Щітки стоять тут вугільні. Вони в нормальному стані. Ми їх прочистим, програємо, промиємо, і вони нам ще послужать. Але якщо ваш привід центрального замка Джилі МК вже не підлягає ремонту, то раджу пошукати на новий Азія центр. Тепер повернемося до колектора. Знімаємо з нього шайбу. Якщо подивитися через лупу, то видно, що вугільна пил набився в колектор. Вона закоксовалась і тепер як смола, натягується на контакти. Тому ми візьмемо звичайну швейну голку, і акуратно, між ламелями проводимо і вичищаємо цю пил. І тепер протерти. Потім беремо нульову наждачку, і обертаємо навколо валу...

Розкажіть друзям

» Всі новини

.