☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Міняємо підшипники і гальмівні колодки на Деу Матіз

Як знімаються гальмівні колодки і змінюються підшипники на Деу Матіз

Привіт всім, хто дивиться мій канал. Сьогодні у нас на ремонті автомобіль Деу Матіз і ми будемо міняти задні барабани, підшипники і гальмівні колодки. Поїхали.

Для початку нам необхідно послабити ручне гальмо. Робиться це ззаду в салоні. Відкручується один гвинтик і бачимо регулювання ручника. Починаємо її послаблювати. Колесо ми вже зняли, тепер знімаємо решіток ковпачок. Разшплинтовываем гайку. Тепер відкручуємо саму гайку. Відкручуватися вона повинна руками, тому що у цього підшипника не повинно бути преднатяга. Знімаємо барабан. А ось і наші колодки. Видно, що вони дуже стерті. Будемо міняти. Нові гальмівні колодки ми заздалегідь замовили на сайті Азія-центр.

От і зняли гальмівні колодки. Вони знімаються в зборі. Просто необхідно зняти двох солдатиків. Поставили нові гальмівні колодки. Зараз будемо їх встановлювати на Деу Матіз. Тепер ми дістали новий підшипник, взяли обойму, і запрессовываем в новий барабан. Використовуємо обойму старого підшипника для пресування нового. А тепер будемо наносити мастило на новий підшипник Деу Матіз. Ось такими рухами промазуємо по колу весь підшипник так, щоб мастило потрапила всередину. Змащуємо також саму обойму, і встановлюємо підшипник Деу Матіз. Беремо сальник і акуратно його запрессовываем. Так як новий барабан йде без шпильок, ми выпрессовываем старі шпильки. Тепер закладаємо мастило всередину барабана Деу Матіз. І одягаємо його. Якщо б ми не опустили ручне гальмо, то барабан б зараз не налез. Натискаємо кілька разів на гальмо для того, щоб гальмівні колодки стали на місце. І одягаємо зовнішній підшипник. Накидаємо колесо і трохи крутимо його в різні боки для того, щоб зовнішній підшипник Деу Матіз став на місце. Після регулювання повинна мати вільний хід шайба, яка знаходиться за гайкою. Вона повинна рухатися при вже затягнутою гайці. Знову знімаємо колесо. Поставили на місце шплінт. Тепер набиваємо туди мастила і закриваємо кришкою. Тепер беремо обезжириваетель і протираємо барабан Деу Матіз. І зараз ми будемо його фарбувати щоб він не заіржавів.

Другий підшипник ми міняли вже в гаражі, так як пішов дощ. Всім посилаємо промені добра. Підписуйтесь на наш канал. Всім удачі, спасибі!

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Daewoo Matiz

.