☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна ременя ГРМ Чері Тіго 2.0/2.4 своїми руками - Магазин Азія Центр

Китайські автомобілі далекі від досконалості. Зате вони недорогі. Але в сукупності два цих факту сформували певну категорію автолюбителів, які обирають для себе саме їх. І які готові терпіти певні незручності. Одне з них самостійний ремонт. І якщо замінити колодки або відновити ходову частину багатьом цілком по силам, все що стосується мотора для більшості – заборонена зона. Наприклад, замінити ремінь ГРМ. Саме про цьому виді ремонту на Чері Тіго ми сьогодні розповімо.

ремонт на Чері Тіго

 

На першому поколінні цього автомобіля встановлювалися ліцензійні двигуни Mitsubishi. Зокрема, бензинові мотори об'ємом 2.0 і 2.4 літра. Ремінь ГРМ Чері Тіго для них відрізняється тільки кількістю зубів. А ось його заміна проводиться абсолютно аналогічно на обох силових агрегатах. Отже, запасаємося необхідним інструментом і вільним часом, обов'язково (бажано) шукаємо вільну оглядову яму, якщо у вашому гаражі немає своєї, і приступаємо до роботи.

Ремінь ГРМ Чері Тіго

  1. Знімаємо два розширювальних бачка: гідропідсилювача і охолоджуючої рідини. Вони кріпляться на звичайних пластикових засувках і з цим проблем не виникне.
     
  2. Від'єднуємо роз'єм датчика положення колінвала.

    Від'єднуємо роз'єм датчика положення колінвала.

     
  3. Знімаємо верхню захисну кришку ГРМ. Вона кріпиться на чотирьох болтах, які мають різну довжину: три з них – на 8, а один – на 6. Їх не можна плутати місцями, а тому одразу ж розкладіть їх в кришці по своїх місцях.

    Їх не можна плутати місцями, а тому одразу ж розкладіть їх в кришці по своїх місцях.

     
  4. Відкручуємо нижній болт натяжителя ремінь гідропідсилювача, а потім там же внизу, але на передній частині кріплення, відпускаємо ще один болт, після чого знімаємо ремінь ГУР.

    Відкручуємо нижній болт натяжителя ременя гідропідсилювача

     
  5. Відкручуємо натяжний механізм ремня генератора і знімаємо його з автомобіля.

    Відкручуємо натяжний механізм ремня генератора

     
  6. Знизу генератора ключем на 14 відпускаємо болт нижнього кріплення генератора, подаємо вузол вперед і знімаємо ремінь приводу генератора.
     
  7. Знімаємо переднє праве колесо, підкрилок під ним і пластикову грязьову захист з цієї ж сторони.
     
  8. З боку знятого колеса, відкручуємо шків приводу ремінь гідропідсилювача. Він кріпиться чотирма болтами.

    З боку знятого колеса, відкручуємо шків приводу ремінь гідропідсилювача

     
  9. Знімаємо праву подушку двигуна. Вона кріпиться на двох шпильках і одному болте – так і повинно бути.

    Знімаємо праву подушку двигуна

     
  10. Знімаємо шків приводу ременя генератора, який кріпиться на чотирьох болтах.

    Знімаємо шків приводу ременя генератора

     
  11. Виставляємо ремінь ГРМ по мітках. Всього їх чотири: вгорі на распредвале, внизу на передньому балансувальне вале, на коленвале і на задньому балансувальне вале. Всі вони повинні співпасти. Докладніше про це розказано в пропонованому нами відео внизу статті.

    Виставляємо ремінь ГРМ по мітках.

     
  12. Відкручуємо кронштейн гідропідсилювача і відводимо його в бік. Це потрібно для того, щоб отримати доступ до кріплення одного з проміжних роликів.

    Відкручуємо кронштейн гідропідсилювача

     
  13. Знімаємо всі ролики і ремені -  ГРМ і приводу балансування валу (заднього).

    Знімаємо гідравлічний механізм натяжительного ролика. Рекомендується міняти одночасно з ременем: якщо з нього витече рідина, то проблем буде набагато бюольше.

    Знімаємо гідравлічний механізм натяжительного ролика

     
  14. Збираємо все в зворотному порядку, з установкою нових приготовлених заздалегідь запчастин: ремінь ГРМ, два проміжних ролика і один натяжительный, гідравлічний привід натяжительного ролика, балансувальний ремінь, ремені привода генератора та гідропідсилювача керма.
     

І наостанок – кілька порад. Обов'язково запам'ятайте, як було встановлено ремінь ГРМ – через які ролики і як він проходив. При встановленні дуже важливо, щоб всі виставлені мітки чітко збігалися, інакше буде порушений цикл газорозподілу. Уважно подивіться на відео, як правильно виконати натяжки ременя. В цьому немає нічого складного, але важливо дотримуватися послідовності дій.  І останнє: якщо ви ніколи не виконували такої роботи з ремонту, не варто її боятися. У ній, насправді, немає нічого складного. Головне – все робити уважно і в потрібній послідовності.

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=gGXXRcM9m-g

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Chery Tiggo (T11)

.