КошикВи вибрали: 0 товарів

Сайлент-блок поперечного розвальний важеля Джилі СК - як правильно запресовувати?

Бажання поліпшити ходові можливості своєї машини притаманне практично кожному автолюбителю. Це може бути установка аналогічних запчастин з інших марок, що відрізняються кращими характеристиками, заміна рідних запчастин на ліцензійні, але зроблені якісніше, чіповка, збільшення або зменшення кліренсу і так далі. Особливо такі операції характерні для власників китайських автомобілів, зокрема, Джилі СК.
Особенно такие операции характерны для владельцев китайских автомобилей, в частности, Джили СК
Сьогодні про один такий поліпшенні ми хотіли б розповісти своїм читачам. Вірніше, про те, як зробити його правильно. Йтиметься про заміну безкорпусного сайлент-блоку Geely CK важеля задньої підвіски.Речь пойдет о замене бескорпусного сайлент-блока Geely CK рычага задней подвески.
Багато власників, які бажають поміняти стандартні гумові на аналогічні з поліуретану, стикалися з проблемою, що при звичайних для такого процесу процедурах сайлент-блок чому то рве. Причина цілком проста, якщо заміряти штангенциркулем діаметр посадкового отвору і діаметр сайлент-блоку: останній буде більше на пару міліметрів. Якщо врахувати, що поліуретан щільніше гуми (тому то і виникає бажання замінити, оскільки термін їх служби буде значно більше), то процес запрессовки практично завжди закінчується невдачею. Але для того, щоб все вийшло, потрібно виконати певні підготовчі роботи.
Перше, що потрібно - підготувати спеціальну конусоподібну оправлення, в якій внутрішній діаметр з меншої сторони буде дорівнює діаметру обойми важеля, а з більшої сторони - відповідати найбільшому діаметру сайлент-блоку. Зробити її можна, замовивши у будь-якого токаря.
Первое, что нужно – подготовить специальную конусообразную оправку,
Там же буде не зайвим зробити наставку для запресовування, яка однією стороною повинна бути трохи менше діаметра втулки сайлент-блоку, а з іншого - більшого розміру, щоб можна було впертися в борта втулки і таким чином тиснути на сайлент-блок. В крайньому випадку, можна скористатися невеликою торцевою голівкою. Головне, щоб діаметр менший її боку був менше отвори втулки сайлентблоки.
В крайнем случае, можно воспользоваться небольшой торцевой головкой
Далі запасаємося густим мастилом, шматком трубки внутрішнім діаметром більшим, ніж діаметр обойми важеля, універсальними кліщами з сегментним зевом і лещатами відповідного розміру. Замість лещат можна скористатися і токарним верстатом. В цьому випадку трубка нам не знадобитися. А якщо це будуть все-таки лещата, то з одного боку трубки попередньо потрібно зробити випив, щоб через нього можна було б контролювати проходження сайлент-блоку через важіль.
1. Наносимо густе мастило всередину посадкової обойми важеля задньої підвіски, попередньо очистивши її поверхню від бруду та іржі.
2. Аналогічно наносимо мастило на сайлент-блок зовні, особливо - в виїмку між зовнішнім виступом і тілом сайлент-блоку.
наносим смазку на сайлент-блок снаружи
3. З одного боку встановлюємо конусну оправлення, поєднавши отвори в ній і на важелі.
4. У конус вставляємо сайлент-блок, у втулку якого заводимо вузьку частину наставки.
сайлент-блок, во втулку которого заводим узкую часть наставк
5. З іншого боку важеля встановлюємо шматок підготовленої трубки вирізом до важеля, і в такому вигляді затискаємо всю конструкцію між губками лещат. Важливо чітко поєднати всі отвори, щоб не було перешкод для запресовування сайлент-блоку. Так само виріз в трубі повинен бути спрямований вгору, щоб через нього було видно момент, коли край сайлент-блоку пройде крізь обойму.
в таком виде зажимаем всю конструкцию между губками тисков
6. Обертаючи ходовий гвинт лещат, не поспішаючи зводимо губки, контролюючи співвісність всіх елементів.
7. Коли спідниця сайлент-блоку пройде крізь важіль, разжимаем лещата і універсальними кліщами дістаємо наставку з втулки, а потім знімаємо і конусну оправлення.
универсальными клещами достаем наставку из втулки, а затем снимаем и конусную оправку.
8. При необхідності, можна підрівняти сайлент-блок всередині важеля з тим, щоб він з обох сторін виходив з обойми на однакову відстань. Конус в цьому випадку вже не знадобитися - тільки наставкой і трубка.​При необходимости, можно подравнять сайлент-блок внутри рычага

Ось таким нехитрим способом можна без проблем запресувати поліуретановий сайлент-блок в задній важіль, незважаючи на різницю в діаметрі. Зате він сидіти буде щільно, довго, і надійно.

 

Також читайте:
Знімаємо і розбираємо приладову панель Джилі СК

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Geely CK

.