☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Просіли задні пружини на Джилі СК. Ставимо проставки для збільшення кліренсу.

Просідання пружин автомобіля - явище далеко не рідкісне. Особливо, якщо машина регулярно подгружается при експлуатації. На жаль, стокові пружини на Ділі СК не відрізняються особливою міцністю, і дана проблема не обходить стороною ці популярні у нас китайські седани.
стоковые пружины на Дили СК не отличаются особой прочностью
Якщо така проблема виникла, то покупка нової пружини для Geely CK ситуацію, звичайно ж, виправить. Але при регулярне завантажування машини одними цими методами ситуацію не виправити: пружини весь час будуть прагнути змінити свою геометрію, оскільки регулярно перебувають під максимальним навантаженням. У цьому випадку, багато хто вдається до таких заходів, як установка спеціальних заводських проставок, які підвищують кліренс автомобіля і дозволяють його експлуатувати навіть при просіли пружинах.
установка специальных заводских проставок, которые повышают клиренс автомобиля
Але в цій ситуації теж є свої підводні камені. Справа в тому, що внутрішній діаметр проставок трохи більше, ніж діаметр захисного гумового пильовика на верхній опорі амортизатора. В результаті, при їзді виникає характерний хлюпає звук, який не обіцяє неприємностей, але вельми докучає. Сьогодні ми поділимося з вами тим, як самому зробити проставлення і позбутися від докучають звуку.
Для виконання робіт нам знадобиться шматок транспортерної шахтної стрічки, потужний канцелярський або будівельний ніж (для роботи по гіпсокартону, наприклад), а так же набір інструменту для демонтажу і монтажу амортизатора з пружиною.
1. Закріплюємо автомобіль ручником і противідкотними брусами, домкрачувати і знімаємо колесо з потрібного боку.
2. Демонтуємо стійку в зборі разом з верхньою опорою (як це зробити, читайте в наших корисних статтях).
Демонтируем стойку в сборе вместе с верхней опорой
3. Знімаємо проставлення, і за внутрішніми розмірами між болтами верхньої опори вирізаємо транспортерну стрічку.
4. У вирізаному шматку стрічки, по центру робимо круглий отвір, відповідний діаметру захисного ковпачка верхньої опори.
В вырезанном куске ленты, по центру делаем круглое отверстие

5. Збираємо стійку в такому вигляді: проставка з транспортерної стрічки, і потім - стійка в зборі.
6. Встановлюємо стійку на місце, ставимо колесо і опускаємо автомобіль.
Результатом такого не складного заходи, стане відсутність неприємного звуку, підвищений кліренс і стійкий автомобіль. При бажанні, можна вирізати транспортерну стрічку по зовнішньому розміром заводський проставки, і в потрібних місцях просвердлити отвори під болти кріплення верхньої опори.

 

Читайте також:

Сайлент-блок поперечного розвальний важеля Джилі СК - як правильно запресовувати?

Розкажіть друзям

» Всі новини

.