КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна радіатора грубки на Джилі МК

У період зимової експлуатації якісна робота системи опалення салону дуже важлива і для комфорту, і для безпеки руху. Але іноді відмова грубки застає нас в самий невідповідний час. Найбільш часті причини - відмова помпи, відмова термостата і вихід з ладу радіатора системи опалення. І ось саме остання причина найбільш трудомістка за своїм усунення для власників багатьох іномарок. У тому числі - і для Джилі МК.
как купить радиатор печки Джили МК
Проте, самостійно вирішити цю проблему все-таки можна, хоча для цього знадобитися розібрати буквально половину салону. Втім, вартість цієї роботи в сервісі досить висока, так що спокуса виконати її самому виникає у багатьох. Сьогодні ми допоможемо вам у цьому питанні, ознайомивши з порядком виконання операції із заміни радіатора системи опалення.
радиатор печки Джили МК
Для виконання робіт, крім того, як купити радіатор грубки Джилі МК, нам знадобляться набір викруток, набір торцевих головок з воротком, комплект гайкових ключів. Від'єднавши мінусову клему акумулятора, виконуємо операції в такому порядку:
1. Перетискають шланги радіатора грубки під капотом (зручно зробити ланцетами або бандажем з двох дощечок і дроту) і від'єднуємо їх від патрубків радіатора. Це нам дозволить не зливати охолоджуючу рідину з усієї системи.
Пережимаем шланги радиатора печки под капотом
2. Знімаємо маску приладів, яку утримують засувки і пластикова кліпса вгорі.
3. Відкручуємо болти кріплення панелі приладів і виймаємо її, акуратно від'єднавши всі клеми.
4. Знімаємо магнітолу, а за панеллю приладів відкручуємо все болти, які видно (це кріплення верхньої накладки передньої панелі).
5. Знімаємо пластикові накладки передніх стійок, за якими викручуємо болти кріплення торпедо (по одному з кожного боку).
6. Далі від'єднуємо всі штекери кнопок на облицюванні, знімаємо ручки регулювання і виймаємо облицювання.
7. Знімаємо бардачок, за яким відкручуємо гайку кріплення подушки і від'єднуємо від неї штекер з проводами (саму подушку виймати не потрібно!).
8. Тепер можна зняти верхню частину торпедо (накладку), і дістати її з салону, щоб не заважала.
Теперь можно снять верхнюю часть торпедо
9. Знімаємо тунель підлоги, для чого відкручуємо три болта і саморіз в підлокітнику, вийняти заглушку ручника, і висмикнути тунель з двох передніх кліпс (дуже акуратно - кліпси тугі).
10. Вставка з прикуривателем і попільничкою кріпиться на засувках - її теж потрібно зняти.
11. Знімаємо кермо, для чого доведеться зняти подушку, а потім розкрутити гайку його кріплення. Підрульові перемикачі так само демонтуємо всі.
12. Від'єднуємо штекери зліва від керма, відкручуємо два самореза кріплення блоку запобіжників, а так само знімаємо важіль відкривання капота: він знімається, як засувка.
Отсоединяем штекеры слева от руля
13. Знімаємо накладки дверних порогів, за якими відкручуємо болти крпленія торпедо (по одному з кожного боку).
Снимаем накладки дверных порогов
14. Відкидаємо всі троси управління заслінками (краще це зробити у самих заслінок).
15. Знявши нижню частину торпедо з двох кліпс (знаходяться вгорі, у скла), виймаємо всю нижню частину і прибираємо з салону.
16. Демонтуємо центральний воздуховод, для чого відкручуємо три самореза його кріплення (два - з боку скла, і один - по центру).
Демонтируем центральный воздуховод, для чего откручиваем три самореза его крепления

17. Знімаємо повітропровід обдування скла, який тримається на засувках і однієї кліпсі по центру: з нею потрібно бути обережною, оскільки її важко намацати, але легко зламати.

18. Відкрутивши гайки кріплення короба обігрівача і блоку заслінок, максимально відтягує його на себе. Тепер можна виймати радіатор грубки.

Всі операції по збірці виробляються в зворотному порядку. Але перед тим, як поставити новий рідний радіатор, подумайте: може простіше підібрати аналог за розміром, але з короткими штуцерами? В цьому випадку можна буде вивести в підкапотний простір шланги, нарости таким чином трубки підключення радіатора, але зате позбавивши себе на майбутнє від подібних складних маніпуляцій: весь цей процес від того такий складний, що трубки рідного радіатора мають хитромудру форму, від чого і заважають дістати його з свого місця, просто знявши верхню частину панелі приладів.

 

Читайте також:

Сайлент-блоки задньої балки Джилі МК міняємо на десяточний від ВАЗ

Розкажіть друзям

» Всі новини

.