КошикВи вибрали: 0 товарів

Трос ручника Geely CK - заміна гальма стоянки

Вихід з ладу гальма стоянки досить серйозно впливає на безпеку руху. І досвідчені водії знають це не з чуток. Тим часом, найчастіше причина криється не в поломці самого механізму, а в пориві тросів, які ним керують, і йдуть від рукоятки ручника в салоні до задніх гальмівних колодок. Робота по заміні вийшов троса з ладу не особливо складна, але трудомістка. Сьогодні ми розповімо вам, як замінити трос ручного гальма на автомобілі Джилі СК.


 как заменить трос ручного тормоза на автомобиле Джили СК

Для виконання всіх операцій, вам знадобитися купити трос ручного гальма для Geely CK, запастися інструментом, необхідним для зняття гальмівних колодок (читайте про це в нашій відповідної статті), приготувати викрутку і приділити пару годин свого часу для виконання всієї роботи.

купить трос ручного тормоза для Geely CK

 

Операції виконуються в наступному порядку:

 

  1. Розбираємо гальмівний барабан повністю, зі зняттям гальмівних колодок (про те, як це зробити правильно читайте тут).

    Разбираем тормозной барабан полностью

     
  2. Якщо замінити трос потрібно на обох колесах, аналогічну операцію виконуємо з іншого боку автомобіля.
  3. Відкручуємо чотири болта кріплення корпусу підлокітника, які знаходяться внизу збоку (по два з кожного боку), і два шестигранні болти під самим ручником.

    Откручиваем четыре болта крепления корпуса подлокотника

     
  4. Викручуємо два болта в виїмці під дрібниця (під ручником).

    Выкручиваем два болта в выемке под мелочь

     
  5. Відкручуємо болт в самому підлокітнику.
  6. Знімаємо підлокітник, отримавши доступ до механізму включення ручного гальма.

    Снимаем подлокотник, получив доступ к механизму включения ручного тормоза

     
  7. Викручуємо повністю механізм натяжки тросів ручника.

    Выкручиваем полностью механизм натяжки тросиков ручника

     
  8. Виймаємо старі троси (трос), і простягаємо на їх місце нові.
  9. Збираємо гальмівні колодки, як описано в статті, посилання на яку вказана вище.
  10. Обрізавши при необхідності троси до потрібної довжини, за допомогою спеціальних грибкових фіксаторів, встановлюємо їх в механізм регулювання натягом ручного гальма: одягаємо фіксатор на край троса, затягуємо гвинт і грибком встановлюємо в посадочне місце механізму натягу.

    при помощи специальных грибковых фиксаторов, устанавливаем их в механизм регулировки натяжением

     
  11. Встановлюємо механізм натягу на місце, закрутивши на нього регулювальну шайбу.

    Устанавливаем механизм натяжения на место

     
  12. Встановлюємо колеса, опускаємо автомобіль і регулюємо натяжку троса ручного гальма.
  13. Встановлюємо на місце підлокітник.

На виконання всіх операцій чи знадобитися більше двох годин. А досвідчені власники, для яких догляд за своїм автомобілем і його ремонт є справою буденною, можуть впоратися з цією роботою ще швидше. Слід так само відзначити, що такий ремонт можна виконати зовсім не дорого, замінивши тільки саму металеву частину троса ручника, використовуючи старі кожухи, пружини і фіксатори. Для цього знадобитися трохи більше часу, оскільки доведеться протягувати трос в кожух, ретельно вивіряти його розміри, а так само виконувати якісну фіксацію кінців троса в усіх механізмах. Втім, краще початківцям автолюбителям цим не займатися.

 

Читайте також:
Заміна фільтра повітряного Джилі СК​

Розкажіть друзям

» Всі новини

.