КошикВи вибрали: 0 товарів

Міняємо кермові наконечники, кульові опори, задні амортизатори і стійки стабілізатора на Джилі СК

Сьогоднішня стаття дещо відрізняється від усіх попередніх. У нашому розпорядженні виявилося відео, яке розповідає про кількох роботах по ремонту ходової частини Джилі СК, безпосередньо не пов'язаних між собою. Сьогодні ми розповімо, як спереду поміняти наконечники рульових тяг і кульових опор, а ззаду - аммотрізатори в зборі та стійки заднього стабілізатора Джилі СК.


аммотризаторы в сборе и стойки заднего стабилизатора Джили СК.

Ці роботи найзручніше виконувати на підйомнику, але розуміючи, що далеко не у кожного автолюбителя є така можливість, пропонуємо скористатися домкратом, за допомогою якого можна підняти автомобіль, зняти колесо і вимостити по черзі кожну сторону на упори з дерев'яного бруса. А якщо все це робити ще й над ямою, то за своїми можливостями це практично зрівняється з роботою на підйомнику. Крім того, як купити кермові наконечники Джилі СК, амортизатори і стійки стабілізатора, вам знадобиться так же приготувати набір ключів (від 13 мм), причому бажано мати в своєму розпорядженні і ріжкові, і головки з відповідного розміру з відповідним комірчиком.


купить рулевые наконечники Джили СК


Для заміни рульових наконечників і нижніх кульових опор виконуємо наступне:

  1. Домкрачувати потрібну сторону автомобіля і знімаємо колесо.
  2. Відпускаємо контргайку рульового наконечника на рульовій тязі.

    Отпускаем контргайку рулевого наконечника на рулевой тяге

     
  3. Відкручуємо гайку кріплення наконечника на передній маточині і вибиваємо наконечник з посадкового місця.

    Откручиваем гайку крепления наконечника на передней ступице

     
  4. Знімаємо наконечник з рульової тяги, утримуючи тягу від провороту ключем на 17, і встановлюємо на його місце новий, але не в упор до контргайки, а приблизно так само, як було встановлено старий. Можна порахувати кількість обертів при знятті, щоб на таку ж кількість оборотів прикрутити новий наконечник.

    Снимаем наконечник с рулевой тяги, удерживая тягу от проворота ключом на 17

     
  5. Контргайкою фіксуємо його положення.
  6. Закріплюємо наконечник в ступиці, затягнувши міцніше гайку його кріплення.
  7. Відкручуємо кріплення пальця кульової опори (болт на 15 і гайка на 18).

    Откручиваем крепление пальца шаровой опоры

     
  8. Відкручуємо три гайки кріплення опори до важеля (ключем на 15).

    Откручиваем три гайки крепления опоры к рычагу

     
  9. Знімаємо стару опору, а на її місце встановлюємо нову, надійно затягнувши все болти і гайки кріплення.
  10. Ставимо колесо на місце, опускаємо машину і виконуємо всі ці операції на іншій стороні.

Як би ви не старалися чітко встановити нові наконечники, рекомендуємо після їх заміни відвідати стенд розвалу-сходження, щоб відрегулювати ходову частину автомобіля.
 

 

Для заміни стійок заднього стабілізатора:

 

  1. Домкрачувати потрібну сторону ззаду і знімаємо заднє колесо.

    Відкручуємо верхнє кріплення стійки до стабілізатора - гайка на 13

    Откручиваем верхнее крепление стойки к стабилизатору

     
  2. Відкручуємо кріплення стійки до балки - болт на 16 і гайка на 15 мм.

    Откручиваем крепление стойки к балке

     
  3. Знімаємо стару стійку, а на її місце встановлюємо нову (не забуваємо про надійну затягуванні всіх гайок і болтів).

    Снимаем старую стойку, а на ее место устанавливаем новую

     
  4. Аналогічно виконуємо операцію на іншій стороні автомобіля.

Для заміни задніх амортизаторів:

 

  1. Знімаємо з кронштейна скобу кріплення гальмівного шланга і відводимо шланг в сторону.

    Снимаем с кронштейна скобу крепления тормозного шланга

     
  2. Відкручуємо два болти кріплення стійки до задньої ступиці (болт на 15 - гайка на 18).

    Откручиваем два болта крепления стойки к задней ступице

     
  3. Стягаємо знімачами пружину заднього амортизатора до тих пір, поки вона не ослабне і не стане вільно крутитися на ньому.

    Стягиваем съемниками пружину заднего амортизатора

     
  4. Відкручуємо три гайки на 13 кріплення верхньої опори з салону, опустивши спинку заднього сидіння і піднявши обробку багажника.

    Откручиваем три гайки на 13 крепления верхней опоры из салона

     
  5. Затискаємо амортизатор в зборі в лещатах, і утримуючи шток газовим ключем, відкручуємо гайку кріплення амортизатора до верхньої опори.

    откручиваем гайку крепления амортизатора к верхней опоре.

     
  6. Розбираємо амортизатор - знімаємо опору, пильовик і пружину.
  7. На новий амортизатор встановлюємо підкладку під пружину, одягаємо пружину, пильовик і верхню опору. Пружина повинна як і раніше бути стислою знімачем.
  8. Фіксуємо гайку верхньої опори, і встановлюємо нову стійку в зборі на автомобіль в зворотному порядку.
  9. Аналогічно виконуємо операції з іншого боку.

У тому випадку, якщо задня частина автомобіля повністю піднята (на підйомнику або на вимощених опорах з бруса), то останні дві операції заміни (стійки стабілізатора і амортизатор) можна виконувати в будь-якій послідовності. Якщо ж ви просто користуєтеся домкратом, то правильніше буде виконати всю роботу по одній стороні, а тільки потім перейти до іншої.

 

 

Читайте також:
Трос ручника Geely CK - заміна гальма стоянки​

Розкажіть друзям

» Всі новини

.