КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна ременя ГРМ Джилі СК, Мк - Регулюємо клапана в двигуні 1.5 / 1.6

Крім стороннього шуму, невідрегульовані клапана обіцяють втрату потужності двигуна, а значить - підвищена витрата, а так само можливий передчасний вихід з ладу самого клапана - розбивається стрижень в разі збільшеного теплового зазору. Сьогодні ми хочемо розповісти, як самостійно відрегулювати клапана на автомобілі Джилі СК і МК з двигуном 1,5 і 1,6 літра. Причому, зробити це можна, поєднавши з заміною ременя ГРМ, оскільки його все одно доведеться знімати (розбирати весь газорозподільний механізм).


 как самостоятельно отрегулировать клапана на автомобиле Джили СК

Отже, нам знадобитися набір ключів від 8 мм, набір щупів для вимірювання зазору, мікрометр, велика викрутка, ключ свічки. Так само доведеться купити ремінь ГРМ Джилі СК (МК), прокладку клапанної кришки, а можливо - і нові штовхачі клапанів.


купить ремень ГРМ Джили СК

Починаємо роботу, як і водиться в у всіх питаннях, що стосуються двигуна і електрики, з того, що знімаємо мінусову клему акумулятора. Далі операції виконуємо в наступному порядку:​

  1. Знімаємо ковпачки високовольтних проводів зі свічок і викручуємо свічки.
  2. Відкручуємо все болти кріплення клапанної кришки і від'єднуємо всі відходять від неї шланги.
  3. Підчепивши з лівого ближнього кута (там є спеціальний паз) кришку викруткою, знімаємо її, стежачи за тим, щоб стара прокладка залишилася або вся на кришці - або на голівці блоку.

    Поддев с левого ближнего угла (там есть специальный паз) крышку отверткой, снимаем ее

     
  4. Відкрутивши три болта кріплення і хомути зі шланги подачі повітря, знімаємо повітряний фільтр разом з корпусом, отримавши таким чином доступ до распредвали.
     
  5. Домкрачувати праве колесо, і включивши четверту передачу, провертає коленвал до поєднання міток на рспредвалу і на першому бугелі - виставляємо верхню мертву точку по першого циліндра.

    проворачиваем коленвал до совмещения меток на рспредвалу и на первом бугеле

     
  6. Щупом для вимірювання зазорів, вимірюємо зазори: з 1 по 4 впускні клапана, і 1-2 і 5-6 - випускні клапана. Показання записуємо в блокнот в таблицю. Заміри потрібно робити на повністю охолодженому двигуні.

    Щупом для измерения зазоров, измеряем зазоры

     
  7. Провертає колінвал на один оборот (рапсредвал - на підлогу обороту), і знімаємо виміри з решти клапанів. Результати записуємо в таблицю. На даному етапі відкладаємо регулювання в сторону, і переходимо до зняття ременя ГРМ.

    Результаты записываем в таблицу.

     
  8. Знімаємо верхній захисний пластиковий кожух ГРМ.
  9. Знімаємо подушку двигуна - три гайки на 15 і два болта на 16 (це потрібно зробити для того, щоб можна було зняти шків коленвала). Попередньо під піддон встановлюємо домкрат (бажано - через брус).

    Снимаем подушку двигателя

     
  10. Трохи опускаємо двигун вниз, щоб можна було зняти шків коленвала (в нормальному стані цьому заважає лонжерон).

    Немного опускаем двигатель вниз, чтобы можно было снять шкив коленвала

     
  11. Знімаємо всі ремені навісного обладнання, які приводяться в рух через шків коленвала.
  12. Відкручуємо болт кріплення шківа коленвала, і знімаємо шків.
     
  13. Відкручуємо і знімаємо нижній і середній пластикові захисні кожухи ГРМ.

    Откручиваем и снимаем нижний и средний пластиковые защитные кожухи

     
  14. Відпускаємо ролик натяжителя до послаблення ременя ГРМ і знімаємо ремінь.

    Отпускаем ролик натяжителя до послабления ремня ГРМ

     
  15. Відкручуємо по колу все бугеля. На них є мітки: на випускних стоїть буква Е і порядковий номер бугелі, на впускних - буква I та так же порядковий номер бугеля. На всіх на них є стрілка, що вказує правильний напрямок установки: стрілкою - до шківа коленвала. Це важливо для подальшої збірки головки блоку циліндрів.

    На них есть метки: на выпускных стоит буква Е и порядковый номер бугеля

     
  16. Знімаємо розподільні вали.
  17. Згідно таблиці, вираховуємо проблемні штовхачі клапанів, пам'ятаючи про те, що зазор на впускних клапанах повинен бути 0,2 мм, а на випускних - 0,3.
  18. Виймаємо штовхачі, які вимагають заміни або доведення.
  19. На кожному штовхачі зсередини вказані цифри його товщини. Відповідно до цього вираховуємо наскільки їх потрібно сточити. При цьому, можна змінювати штовхачі місцями, якщо на проблемних клапанах це можливо: так ви мінімізуєте свої витрати. Бажано так само в розрахунок брати те, що зазначені всередині штовхачів цифри можуть не відповідати реальній товщині, для чого рекомендується товщину проміряти мікрометрів.

    На каждом толкателе изнутри указаны цифры его толщины

     
  20. Відвозимо штовхачі до токаря, який сточити внутрішню їх частина (яка власне і штовхає ніжку клапана) до необхідного розміру. У тому випадку, якщо це неможливо, потрібно буде придбати штовхачі потрібного розміру.
  21. Встановлюємо штовхачі на місце і збираємо головку блоку, виставивши шків распредвала по мітках. Так само по мітках потрібно виставити і шестерні валів.

    Так же по меткам нужно выставить и шестерни валов.

     
  22. Встановлюємо на місце бугеля, проводячи обтяжку від центру до країв по спіралі.
  23. Одягаємо новий ремінь ГРМ, відпускаємо зафіксований натягувач, який під впливом свого механізму з пружиною сам натягне ремінь ГРМ.
  24. Перевіряємо всі мітки на відповідність, затягуємо ролик натяжителя, і збираємо газорозподільний механізм (не забуваємо одягнути все ремені приводу навісного додаткового обладнання - ГУР, генератора, кондиціонера).
  25. Піднімаємо на місце двигун і встановлюємо зняту подушку.
     
  26. Перед тим, як встановити клапанну кришку, робимо контрольний замір зазорів.
  27. Якщо все в межах норми, встановлюємо прокладку клапанної кришки, попередньо трохи змастивши її герметиком.
  28. Встановлюємо свічки, одягаємо на них ковпачки, ставимо все на місце: повітряний фільтр, мінусову клему акумулятора.

Виконання цих робіт вимагає дуже високої точності і уважності. Чи не рекомендуємо заводити мотор до тих пір, поки не переконаєтеся в тому, що все зібрано правильно, ремінь встановлений по мітках, теплові зазори відповідають вимогам виробника. Тільки після цього можна провести перший пробний запуск двигуна, не даючи йому надмірне навантаження. Варто так само відзначити, що пропонований нами варіант регулювання клапанів дійсний для перших моделей автомобілів Джилі. Після 2012-го року всі мотори отримали можливість регулювання шайбами, для чого знімати розподілвали і розбирати ГРМ не потрібно.

 

 

Читайте також:
Міняємо кермові наконечники, кульові опори, задні амортизатори і стійки стабілізатора на Джилі СК

Розкажіть друзям

» Всі новини

.