КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна стійки стабілізатора Джилі МК

Самостійний ремонт ходової частини автомобіля - справа витратна за часом, але досить просте по виконанню. Найголовніше - знати порядок дій і особливості установки або демонтажу тієї чи іншої запчастини Джилі МК. Сьогодні ми розповімо про особливості заміни стійки переднього стабілізатора поперечної стійкості на цьому автомобілі.


особенности установки и демонтажа стойки стабилизатора Джили МК

Сам процес заміни не складний, оскільки не вимагає ні особливих навичок - ні спеціального інструменту. Нам знадобляться ключі на 14 і на 10, ломик або монтування, молоток, домкрат і можливо - балонний ключ для зняття колеса. А ось як правильно зібрати перед установкою стійку, в якому порядку одягнути на шпильку втулки і шайби знають не всі. Тим більше, що купити стійку стабілізатора Джилі МК пропонують різні виробники. Вони відрізняються і зовні - і по конструкції. Саме про це і піде далі мова.


 купить стойку стабилизатора Джили МК
 

  1. Трохи домкратим автомобіль, щоб розвантажити ходову, якщо роботи виконуються на ямі або естакаді. Якщо ж у вашому розпорядженні є підйомник, цього робити не потрібно. А якщо ви виконуєте заміну прямо на підлозі гаража, знадобитися зняти колесо з потрібного боку і підняти автомобіль домкратом.

  2. Розкручуємо гайки кріплення стійки вгорі і внизу, (ключ на 14), утримуючи шпильку від провороту ключем на 10 за спеціальний наплив на стійці.


    Раскручиваем гайки крепления стойки вверху и внизу
     

  3. Знімаємо стару стійку, підіймаючи стабілізатор вгору за допомогою ломика, використовуючи його як важіль.


    Снимаем старую стойку, приподымая стабилизатор вверх
     

  4. Збираємо внутрішню частину нової стійки таким чином: по обидва боки втулки заводимо шайби, а на них встановлюємо гумові втулки таким чином, щоб їх широка частина була спрямована назовні (до кінців шпильки).


     Собираем внутреннюю часть новой стойки
     

  5. Заводимо в такому вигляді стійку в стабілізатор і важіль, зверху одягаємо залишилися втулки (в зворотному напрямку: широкою частиною по-всередину), одягаємо шайби і закручуємо до упору гайки.


     Заводим в таком виде стойку в стабилизатор и рычаг
     

Фактично - це вся заміна. Але в продажу сьогодні є великий вибір стійок різної конфігурації. Одна з них в своєму наборі має ще один комплект з двох шайб. Вони більш діаметром, ніж звичайні, і мають фігурну форму. Якщо у вашому розпорядженні є саме такі стійки, то після установки зібраного комплекту з внутрішнім набором втулок, далі йде встановити фігурні шайби таким чином, щоб їх опукла сторона була направлена ​​до центру стійки (до важеля і стабілізатора). І тільки потім встановлюється друга пара втулок, звичайні шайби, і затягуються гайки.

далее следует установить фигурные шайбы

Так само у продажу можна знайти стійки з одного фігурної шайбою, яку потрібно аналогічним способом встановити на верхню частину шпильки (на стабілізатор. Є пропозиції і по посиленим стійок, які відрізняються великим діаметром шпильки і більш потужними гумками. Така деталь збирається за аналогією зі звичайною ( стокової) стійкою. Є так само варіант заміни одних втулок (гумових) на стару стійку (шпильку), який має право на життя в тому випадку, якщо сама стійка в нормальному стані, а розбилися тільки гумові втулки. у цьому випадку, розумніше придбати поліуретанові , які ходять довше і служать надійніше. Одним словом, правильний підхід до заміни стійки стабілізатора, її правильна збірка перед установкою дозволять вам рідше заглядати в цей вузол і підвищити керованість вашого автомобіля.


Читайте також:
Лямда зонд датчик Джилі МК заміна - велика витрата палива

Розкажіть друзям

» Всі новини

.