КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна повітряного і паливного фільтра Джилі МК

Періодичність заміни фільтрів легкового автомобіля, передбачена регламентом проведення технічного обслуговування, завжди є досить відносним правилом, і викликає багато запитань. Особливо, якщо авторизовані сервіси вказують досить дивну розбіжність. Наприклад, в Джилі МК заміна масла і масляного фільтра повинна проводитися з періодичністю в 5-10 тисяч. Втім, у багатьох власників з цим проблем не виникає: якщо залито якісне масло, то воно спокійно отхажівает десять тисяч, і раніше туди ні хто не заглядає.


в Джили МК замена масла и масляного фильтра должна производиться с периодичностью в 5-10 тысяч

Але якщо з масляним фільтром все зрозуміло (змінюється разом з маслом), то з заміною повітряного і паливного фільтрів все дуже відносно. Багато в чому термін їх заміни залежить від умов: якості палива, місця експлуатації, стилю водіння і так далі. Виробник рекомендує міняти їх не рідше, ніж один раз в ті ж 10 тисяч, але якщо ваш автомобіль їздить по екологічно чистим районам, і використовує хороше паливо, то потреба купити паливний фільтр Джилі МК може наступити і через пробіг в два рази більший.


купить топливный фильтр Джили МК
 

Втім, знаючи симптоми, за якими визначається необхідність заміни фільтрів, цей термін завжди можна коригувати самостійно, не дивлячись на те, що вказано в сервісній книжці. Так, підвищена витрата або втрата тяги без видимих ​​на те причин якраз саме про це підказують: в першому випадку - швидше за все, потрібно міняти повітряний, а в другому - паливний фільтри. А зробити це досить просто. Для заміни повітряного фільтра знадобитися просто відстебнути дві засувки кришки, підняти її, витягти старий і поставити на його місце новий змінний елемент, що потребують витрат часу не більше однієї хвилини.


Для замены воздушного фильтра понадобиться просто отстегнуть две защелки крышки
 

Що ж стосується паливного фільтра, вам знадобляться всього дві викрутки: хрестова з короткою ручкою, то потужним лезом, і велика плоска, яку будете використовувати, як важіль. Але - про все по порядку:​

  1. Скидаємо тиск в паливопровід, для чого виймаємо з блоку запобіжників той, який відповідає за роботу паливного насоса, заводимо автомобіль і чекаємо, поки він затихне. Після цього вимикаємо запалювання і йдемо під автомобіль.
  2. Хрестовій викруткою відкручуємо шуруп хомута, який утримує паливний фільтр.

     Крестовой отверткой откручиваем шуруп хомута

     
  3. Стиснувши пальцями з боків засувку паливоподаючі шланга, яка зміцнює його до штуцерів фільтра, піддягаючи її плоскою викруткою, зриваємо з місця засувки разом зі шлангами.

    Сжав пальцами по бокам защелку топливоподающего шланга, срываем с места защелки вместе со шлангами.

     
  4. Знімаємо шланг, що йде від бензобака, і одягаємо його на новий фільтр.
     
  5. Знімаємо з старого фільтра шланг подачі, і виймаємо фільтр зі свого місця.
  6. Встановлюємо новий фільтр і приєднуємо до нього другий шланг до характерного клацання.
  7. Закріплюємо фільтр хомутом, затягнувши його шурупом.
  8. Встановлюємо на місце запобіжник, і заводимо автомобіль.
  9. Перевіряємо відсутність течі.

Ось і все. Як бачите, зробити це можна швидко, безпроблемно і без залучення фахівців. Зверніть увагу тільки на два моменти. Перший: найзручніше змінювати паливний фільтр з ями або на естакаді. Другий: при установці нового фільтра, стрілка повинна бути спрямована до двигуна. Ну, а з термінами заміни вже визначайтеся самі. Втім, в умовах України робити це рідше, ніж один раз в 20 000 пробігу не рекомендується в будь-якому випадку.

 

Читайте також:
Заміна стійки стабілізатора Джилі МК

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

.