КошикВи вибрали: 0 товарів

Міняємо сайлентблок заднього поздовжнього важеля Chery Tiggo

Однією з найбільш фізично складних робіт по ремонту автомобілів вважається відновлення ходової частини. Саме там найчастіше гайки, болти, сайлентблоки і різні деталі прикипають, забиваються брудом, іржавіють. І демонтувати вийшли з ладу запчастини буває досить складно. Особливо, якщо мова йде про такі автомобілі, як Chery Tiggo - кросовери і позашляховики, що володіють підвищеною прохідністю і експлуатуються часто на межі можливого.


 Chery Tiggo – кроссовер, обладающий повышенной проходимостью
 

Найбільші проблеми, з практики проведення ремонтів автомобілів, виникають із заміною сайлентблоков. І більшою мірою - ззаду, де зняти для виконання робіт важіль - це розібрати пів машини. Сьогодні ми розповімо порядок дій по заміні сайленблока заднього поздовжнього важеля Чері Тіго в гаражних умовах, а так само про те, з каімі проблемами вам доведеться зіткнутися.

 

порядок действий по замене сайленблока заднего продольного рычага Чери Тиго в гаражных условиях

 

Купити сайленблоки заднього поздовжнього важеля Chery Tiggo - це навіть не половина справи. Для того, щоб пост авіть його на місце, доведеться докласти чимало зусиль. Порядок же виконання операції наступний:

 

  1. Піднімаємо потрібну сторону домкратом і знімаємо заднє колесо.
  2. Під сам важіль ставимо домкрат або підпірку з бруса, цегли або будь-металевої конструкції. Це дуже важливо: потрібно розвантажити задню пружину і сам важіль.

    Под сам рычаг ставим домкрат или подпорку из бруса,

     
  3. Відкручуємо болт кріплення важеля до кузова. Попередньо його слід очистити від бруду, накипу, і обробити проникаючим мастилом.

    Откручиваем болт крепления рычага к кузову

     
  4. Вибиваємо розвальний втулку, щоб вона повністю вийшла з сайлентблока.

    Выбиваем развальную втулку

     
  5. Трохи опускаємо домкратом важіль, і відкручуємо дроти, які закріплені на важелі: при натяжки під час робіт ви можете просто їх порвати.

     откручиваем провода, которые закреплены на рычаге

     
  6. Вибиваємо або випресовуємо старий сайлентблок.

    Выбиваем или выпрессовываем старый сайлентблок.

     
  7. Очищаємо внутрішню поверхню важеля (місце установки сайлентблока), змащуємо густий (а краще - графітової) мастилом важіль і сайлентблок.
  8. Запресовувати новий сайлентблок на місце в такому ж становищі, як було встановлено старий.

    Запрессовываем новый сайлентблок на место

     
  9. Заводимо важіль в вушко кріплення до кузова і забиваємо розвальний втулку (можливо, знадобитися купити нову).
     
  10. Змащуємо мастилом і ставимо на місце болт кріплення, затягуємо (не до кінця) важіль.
  11. Одягаємо колесо і опускаємо автомобіль.
  12. Остаточно затягуємо болт кріплення поздовжнього важеля.
  13. Аналогічно проводимо заміну сайлентблока з іншого боку.

Здавалося б, все просто і зрозуміло, але на кожному етапі вас можуть очікувати неприємні сюрпризи. І наше завдання - підготувати вас до них. Уже при демонтажі розвальний втулки, ви можете зіткнутися з проблемою неможливості виконання поставленої мети. Вона просто може прикипіти до внутрішньої обоймі сайлентблока, і не вибиватися. Тоді вам доведеться збити з неї шайбу, а ножівкою по металу розрізати втулку біля сайлентблока. Інакше ви навіть не дістанете важіль з вушка. Аналогічна проблема може виникнути і зі старим сайлентблоками, який відмовиться вибиватися з важеля. Тоді доведеться повністю висвердлюють внутрішню частину, монтуванням або ломом деформувати зовнішню обойму або ж взагалі її розламати - інакше її не дістанете.

 

Так само бажано для запресовування використовувати спеціальний інструмент, але якщо його немає, то доведеться неабияк постаратися, щоб підручними засобами поставити його на місце. Можна використовувати наставку потрібного діаметру і молоток, але тут потрібно все виконувати акуратно, щоб не повредімть гумову частину сайлентблока. А щоб в бальних при заміні цієї деталі таких проблем не виникало, ми і радимо при установці рясно користуватися мастильними матеріалами. Причому, графітова мастило - більш вигідна, оскільки менше піддається старінню, висиханню і прикипання деталей між собою. Ну, а який додатковий інструмент вам при монтажі сайлентблоков може знадобитися, ви можете уявити після перегляду відео, в якому майстри зіткнулися з усіма перерахованими вище проблемами.

 

Читайте також:
Заміна ременя ГРМ Чері Тіго 2.0 / 2.4 своїми руками

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Chery Tiggo (T11)

.