☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Датчик холостого ходу Ланос 1.5: чистка та діагностика

Багато автолюбителів, із задоволенням займаються ремонтом своїх авто самостійно, таку операцію, як чистка датчика холостого ходу (регулятор холостого ходу - РХХ) обмежуються його зняттям і зовнішнім відходом. В принципі, найчастіше цього достатньо, але далеко не завжди. Необхідно також його роздирати повністю і проводити очистку внутрішніх порожнин. І як розібрати РХХ правильно на прикладі ДЕУ Ланос ми сьогодні вам і розповімо.

как разобрать РХХ правильно на примере ДЭУ Ланос

Ще одним важливим проблемним моментом у багатьох стає калібрування датчика після чистки і збірки, або ж після його заміни на новий. Про це ми розповімо трохи нижче. А зараз - приступаємо до розбирання датчика холостого ходу


приступаем к разборке датчика холостого хода

  1. Від'єднуємо клему підключення від датчика холостого ходу.
  2. Хрестовій викруткою викручуємо два болта його кріплення, і знімаємо датчик. Не забуваємо, що на ньому обов'язково знаходиться кільце ущільнювача, яке часто залишається всередині. Його потрібно дістати і одягнути на датчик.

     на нем обязательно находится уплотнительное кольцо, которое часто остается внутри.

     
  3. Щоб дістати шток датчика для чищення, підключаємо знятий датчик до клем і акуратно поміщаємо його в целофановий пакет штоком вниз (щоб при розбиранні шток з пружиною не вискочив в невідомому напрямку).

    Включаємо запалювання і тут же його вимикаємо - ЕБУ дасть команду датчику максимально висунути шток до упору, а оскільки упору у нього не буде - шток вийде з корпусу датчика повністю.

    шток выйдет из корпуса датчика полностью.

     
  4. Чистимо датчик, місце його посадки, пружинку і шток.
  5. Щоб зібрати датчик заводимо шток (одягнувши пружинку) в корпус на стільки, на скільки це можливо, і встановлюємо його на місце. Оскільки шток буде виглядати занадто сильно, на своє місце датчик повністю не стане, але це - не біда.

    Поскольку шток будет выглядывать слишком сильно, на свое место датчик полностью не станет

     
  6. Підключаємо клему до датчика, включаємо запалювання і вимикаємо його. Після того, як датчик упреться (а упреться він відразу), ЕБУ дасть команду йому втягнутися на 21 крок.
     
  7. Якщо шток став повністю на місце, закручуємо датчик до кінця. Якщо він ще стоїть не щільно, максимально підтягуємо його, і повторюємо процедуру ще раз: включаємо і вимикаємо запалювання. Так робимо до тих пір, поки датчик повністю не стане щільно прилягати до свого посадкового місця. Потім - закручуємо болти остаточно.
  8. Після установки ще раз включаємо і вимикаємо запалювання - ЕБУ виставить пускові зазори на датчику холостого ходу.

Тепер, що стосується калібрування. Припустимо, вам довелося купити датчик холостого ходу Ланос 1,5, оскільки старий вийшов з ладу (найчастіше - з причин механічної вироблення). Виникає питання: як відкалібрувати датчик правильно? Відповідь знаходиться в мануалі, якщо його уважно прочитати: РХХ на Ланос (і на багато інших автомобілів) калібрування не вимагає. Справа в тому, що РХХ - це не керівник, а виконуючий механізм. Яку команду йому дає ЕБУ, то він і робить. А його принцип роботи полягає в наступному: при виключенні двигуна, ЕБУ дає йому команду висунути шток на 50 кроків. Це робиться для того, щоб шток напевно уперся в стінку камери і перекрив її. Оскільки двигун може бути вимкнений в різних режимах, і відстань від штока до стінки камери може бути різний, ЕБУ і запрограмовано на те, щоб давати команду саме на 50 кроків, щоб цього вильоту вистачило датчику при будь-яких режимах роботи мотора перед вимиканням. Після того, як шток упреться, ми часто чуємо клацання - це датчик добиває що залишилися кроки, прослизаючи по приводу штока. До речі, саме це і стає причиною вироблення на штоку датчика і його виходу з ладу. Потім надходить команда на те, щоб втягнути шток на 21 крок - саме стільки потрібно для виставлення пускового зазору. Таким чином і відбувається калібрування: на скільки б не був висунутий шток нового датчика, ЕБУ в будь-якому випадку після виключення дасть команду втягнути його на потрібну величину. Отже, РХХ Деу Ланос не вимагає калібрування.

 

 

Читайте також:
Датчик абсолютного тиску (MAP) на Деу Ланос​

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Daewoo Lanos

.