☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна підшипника ступиці Чері Амулет

Заміна підшипника ступиці Чері Амулет – далеко не саме просте захід, пов'язаний з ремонтом автомобіля. Як правило, ці роботи виконуються з використанням спеціального преса, а тому рідко виконуються самими автовласниками. Але все таки, ми вирішили розповісти, як замінити підшипник ступиці на Чері Амулет, і ось чому.

як замінити підшипник маточини на Чері Амулет

 

Сьогодні багато автолюбителів прагнуть заощадити деяку кількість коштів на обслуговуванні та ремонті своїх машин. Найчастіше це зводиться до виконання деяких робіт самостійно. І навіть необхідність наявності преса для випресовки і запресовування підшипника їх не лякає. Є багато варіантів виготовлення цього інструменту найпростіших, але надійних конструкцій, один з яких буде продемонстрований і в цьому відео: станина каркасного типу з куточка, приурочена до верстата, вгорі – упорна пластина, а в якості самого преса використовується звичайний автомобільний гідравлічний домркат, потужності якого цілком достатньо для виконання цієї роботи. Вам залишається тільки купити підшипник ступиці до Чері Амулет і приступити до роботи.

купити пошипнки маточини до Чері Амулет

 

Відразу обмовимося: тут буде розказано, як правильно встановити новий підшипник ступиці на прикладі вже знятої деталі з автомобіля. Ми виходимо з того, що якщо ви ризикуєте братися за таку складну роботу, значить зняти поворотний кулак разом з ступицією ( а по іншому підшипник не замінити) для вас не складе труднощів. Отже, у вас в руках поворотний кулак , знятий з автомобіля Чері Амулет.

  1. Встановіть поворотний кулак на станину преса таким чином, щоб він упирався своїми «вухами» на вимощені упори, між якими ступиця могла б проходити вільно.

    Встановіть поворотний кулак на станину преса таким чином, щоб він упирався своїми «вухами» на вимощені упори

     

  2. Вимостивши по центру ступиці за допомогою головки відповідного діаметра і старого підшипника упор, выпрессовываем з поворотного кулака.

    выпрессовываем маточину з поворотного кулака.

     

  3. Знімаємо верхню і нижнє стопорні кільця.

    Знімаємо верхню і нижню стопорні кільця

     

  4. Выпрессовываем старий підшипник з поворотного кулака, аналогічно вимостивши зверху і знизу упори таким чином, щоб підшипник міг вільно пройти між нижніми, а верхні – вільно проходили в поворотний кулак і надійно тиснули на старий підшипник.

    Выпрессовываем старий підшипник з поворотного кулака

     

  5. Очищаємо внутрішню поверхню поворотного кулака від іржі.
     

  6. Встановлюємо нижнє стопорне кільце, і змащуємо внутрішню поверхню кулака та зовнішню обойму нового підшипника маслом.

    Встановлюємо нижнє стопорне кільце

     

  7. Запрессовываем новий підшипник в поворотний кулак до тих пір, поки він не упреться в нижнє упорне кільце.
     

  8. Встановлюємо верхнє завзяте кільце.
     

  9. Запрессовываем ступицю на місце до повної зупинки преса.. Кулак в зборі з підшипником і ступицеєю готовий до установки на автомобіль.
     

Як бачите, особливої складності в цьому заході немає. Якщо ви готові до виконання таких робіт, зробіть найпростіший прес – і сміливо приступайте.

 

Читайте також:
Вітровики Чері Амулет: установка

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Chery Amulet

.