КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна ремня ГРМ Чері Тіго

Сьогодні наші фахівці поділяться з вами тим, як самостійно поміняти ремінь ГРМ на автомобілі Чері Тіго з двигунами 2.0 і 2.4 літра. Незважаючи ка складність цієї задачі, виконати її самостійно не так вже й складно, а економія коштів буде цілком пристойною: сервісні центри часто деруть в три дорога, так ще і не завжди виконують роботу в той час, як зручно клієнту. А важливість провести цю процедуру своєчасно пояснювати, мабуть, нікому не треба: у разі обриву зношеного ременя, вартість відновлювальних робіт буде взагалі захмарною.

як самостійно поміняти ремінь ГРМ на автомобілі Чері Тіго з двигунами 2.0 і 2.4 літра
Оскільки для виконання заміни ременя ГРМ на Chery Tiggo потрібно зняти деякий навісний обладнання, а в процесі роботи з'явиться доступ р іншим приводів різних систем автомобіля (гідропідсилювач, привід компресора кондиціонера, генератора і балансування валу) є сенс провести їх заміну одночасно, і саме такий варіант виконання робіт ми вирішили висвітлити. Отже, нам знадобиться набір ключів і викруток, чотири ременя і три ролика – два для ременя ГРМ і один для ременя балансування валу.

нам знадобитися набір ключів і викруток, чотири ременя і три ролика – два для ременя ГРМ і один для ременя балансування валу

Приготувавши все це, заганяємо автомобіль на оглядову яму (без неї роботи буде виконати складніше) і приступаємо до виконання наступних операцій:
1. Поддомкрачиваем і знімаємо праве переднє колесо.

2. Знімаємо бачок гідропідсилювача (потягнувши його вгору), роз'єднуємо клеми датчика положення колінвала, а так само знімаємо бачок охолоджуючої рідини.


 

роз'єднуємо клеми датчика положення колінвала

3. Далі – розкручуємо всі пластикові захисту під колесом, а так само підкрилок.

4. Укладаємо на оглядову яму балку, і з неї трохи піднімаємо мотор (домкрат встановлюємо під картер), щоб розвантажити праву подушку двигуна.

 

трохи піднімаємо мотор (домкрат встановлюємо під картер)

5. Головкою на 13 і довгим комірчиком, розкручуємо дві гайки і один болт кріплення правої подушки двигуна, кріплення до кузова, а потім знімаємо подушку.

 

аскручиваем дві гайки і один болт кріплення правої подушки двигуна

6. Відкрутивши ключем або голівкою на 10 три болти, знімаємо пластиковий кожух механізму ГРМ.

7. Ключем на 13 послаблюємо болт кріплення ролика ременя привода гідропідсилювача і компресора.

 

послаблюємо болт кріплення ролика ременя привода гідропідсилювача і компресора

8. Поворотною головкою на 12 і комірчиком з великим подовжувачем (можна зібрати з декількох штук), знизу автомобіля відкручуємо болт системи натягу ременя генератора.

 

відкручуємо болт системи натягу ременя

9. Головкою на 15 послаблюємо болт натяжителя ремінь гідропідсилювача.

 

послаблюємо болт натяжителя ременя гідропідсилювача

10. Першим знімаємо ремінь гідропідсилювача, а за ним – ремінь приводу генератора і кондиціонера.

11. Далі знімаємо шків з помпи, для чого ключем на 10 викручуємо чотири болти його кріплення.

 

знімаємо шків з помпи

12. Відкрутивши чотири болта кріплення, знімаємо шків з коленвала.

 

знімаємо шків з коленвала

13. Знімаємо датчик положення коленвала, для чого відкрутимо два болти його кріплення на ключем на 14.

14. Знімаємо нижню пластикову кришку ГРМ.

15. Одягнувши голівку на 19 на спеціальний шестигранний виступ на коленвале, відповідним ключем проворачиваем його до тих пір, поки не співпадуть всі мітки – верхня і нижні. Увага! Перевіряти треба обидві, оскільки збіг верхніх міток не гарантує збіг нижніх.

 

Одягнувши голівку на 19 на спеціальний шестигранний виступ на коленвале

16. Далі потрібно зафіксувати встановлене положення газорозподільного механізму, для чого, викрутивши болт за колектором, встановлюємо у нього більш довгий болт на 6 мм. Цим ми зафіксуємо механізм від випадкового провертання.

 

викрутивши болт за колектором, встановлюємо у нього більш довгий болт

17. Головкою на 14 послаблюємо ролик натяжителя ременя ГРМ і знімаємо ролик.

 

18. Стягуючи великою викруткою ремінь ГРМ зі шківа коленвала, знімаємо його з усіх шківів, намагаючись не зрушити їх з місця.

19. Знімаємо обвідний ролик ГРМ для заміни, для чого доведеться відсунути кронштейн кріплення насоса гідропідсилювача, відкрутивши два болти його кріплення. Ролик кріпиться болтом на 14.

 

доведеться відсунути кронштейн кріплення насоса гідропідсилювача

20. Ключем на 12 послаблюємо ролик-натягувач ременя приводу балансування валу, і відкручуємо його повністю і знімаємо ролик.

21. Знімаємо натягувач ГРМ, відкрутивши два болти його кріплення ключем на 12.

22. Знімаємо ремінь балансування валу.

23. Встановлюємо натягувач ГРМ в лещата торцями, і плавно стискаючи губки, удавливаем штир натяжителя до суміщення трьох отворів: одного у штирі і двох – у спідниці навколо нього. Після чого фіксуємо штир на стиснутому положенні сталевий пруток (можна цвях відповідного діаметру) протягуємо крізь усі три отвори.

 

удавливаем штир натяжителя до суміщення трьох отворів: одного у штирі і двох – у спідниці навколо нього

24. Поєднуємо мітки положення балансування валу, і одягаємо новий ремінь його приводу, після чого встановлюємо новий ролик-натягувач ременя балансування валу.

25. Встановлюємо зафіксований натягувач на місце, одягаємо ремінь ГРМ, перевіривши всі мітки.

26. Ставимо новий ролик натяжителя, фіксуємо двома свердлами відповідного діаметру його положення крізь два отвори підшипника так, щоб вони (отвори) розташовувалися майже горизонтально знизу болта кріплення, і затягуємо болт ролика.

 

фіксуємо двома свердлами відповідного діаметру його положення крізь два отвори підшипника

27. Виймаємо фіксатор штиря натяжителя (див. пункт 23).

28. Виймаємо фіксуючий болт за колектором, і ставимо на місце той, що стояв там на самому початку (див. пункт 16).

29. Складання всіх елементів проводимо в зворотній послідовності.

На обох двигунах (2.0 і 2.4) цей процес проводиться абсолютно аналогічно. Відмінності полягають лише в самому ремені ГРМ: для 2-х літрового мотора він має 122 зуба, а на більшій моторі – 123.

 

Читайте також:
Чері Тіго заміна масла

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Chery Tiggo (T11)

.