☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Датчик холостого ходу Geely MK заміна на аналог

Виявляється, не тільки іноземні виробники автокомпонентів випускають запчастини для китайських автомобілів. Наприклад, дещо можна підібрати і з російських марок. Наприклад, для ВАЗ. А точніше – датчик холостого ходу Geely MK зовсім не обов'язково купувати іноземного виробництва. Його відмінно можна замінити аналогічною деталлю з позашляховика Нива-Шевроле.

 датчик холостого ходу Geely MK зовсім не обов'язково купувати іноземного виробництва

 

Різниця у цих двох датчиків все ж є: Ниві висновок клем спрямований в інший бік. Тому, потрібно спочатку його підключити, а вже потім – встановлювати на сам автомобіль. А встановлюється регулятор ХХ на Джилі МК наступним чином:

датчик холостого ходу Geely MK

 

  1. Потрібно зняти повітропровід з дросельної заслінки, для чого послаблюємо хомут викруткою і відкидаємо гофро-трубу в бік.

     Потрібно зняти повітропровід з дросельної заслінки

     

  2. Потім відкручуємо чотири болта кріплення дросельного вузла. Всі шланги і датчики, підключені до нього, можна не відключати.

    Потім відкручуємо чотири болта кріплення дросельного вузла

     

  3. Відкручуємо два болта кріплення регулятора холостого ходу, і, відключивши від нього фішку з проводами, знімаємо його з автомобіля.
     

  4. Підключаємо фішку на датчик ХХ з Ниви-Шевроле, і встановлюємо його на своє місце. Джгут проводів при цьому кілька натягнеться, але це – не критично.

    Підключаємо фішку на датчик ХХ з Ниви-Шевроле, і встановлюємо його на своє місце

     

  5. Встановлюємо на місце дросельну заслінку, і одягаємо на неї трубу воздуховода.
     

  6. Включаємо запалювання (автомобіль не заводимо) на кілька секунд – даємо датчику спрацювати.
     

  7. Вимикаємо запалювання, витримуємо невелику паузу – все, автомобіль можна заводити.
     

Маніпуляції з запалюванням потрібно робити завжди після заміни датчика. Це потрібно для того, щоб шток регулятора выждвинулся на максимум і потім спрацював на необхідну відстань. Як би самонастроился. Після цього автомобілем можна повноцінно користуватися. До речі, різниця в ціні між рідним і «нивовским» датчиком  -  в кілька разів! А працює він так само відмінно і може навіть довше, ніж китайська.

 

Читайте також:
Заміна ГРМ Джилі МК

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=o38YQYDbQRg&t=33s

Розкажіть друзям

» Всі новини

.