КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна радіатора пічки Авео

У більшості автомобілів ремонт грубки пов'язаний з необхідністю виконати досить великий обсяг робіт. Це пов'язано з тим, що при цьому потрібно розібрати підлогу салону автомобіля. Не виняток – і досить популярний у вітчизняного покупця Шевроле Авео. І сьогодні ви дізнаєтеся про те, що і в якому порядку потрібно виконати, щоб провести ремонт цього вузла в даній моделі.

 популярний у вітчизняного покупця Шевроле Авео

 

Якщо у вас потік радіатор пічки Авео, будьте готові до того, щоб повністю демонтувати торпедо, кермову колонку, розібрати декоративні накладки на деякі частини кузова. А якщо у вашому автомобілі ще й стоїть кондиціонер, то доведеться розщедритися і на заміну фреону: його доведеться спустити і закачати новий. Такі вже особливості цієї моделі, і з цим потрібно змиритися. Отже, купуємо новий радіатор, запасаємося необхідним інструментом і виконуємо наступні операції:

Якщо у вас потік радіатор грубки Авео

 

  1. Знімаємо центральну консоль, яка кремиться на трьох саморізах. Верхня декоративна накладка на неї – просто на засувках, і знімається досить легко.
     
  2. Викручуємо за два болта з кожної сторони, які з'єднують нижнє кріплення торпеди.

    Викручуємо за два болта з кожної сторони, які з'єднують нижнє кріплення торпеди.

     
  3. Знімаємо бардачок: потрібно відвести дві засувки по сторонах, і вивести його із зачеплення.
     
  4. На рульовій колонці знімаємо декоративний кожух, який складається з двох частин, стягнутих між собою п'ятьма саморізами: два – під кермом, і три – знизу.

    На рульовій колонці знімаємо декоративний кожух

     
  5. Відключаємо колодки з проводами від підрульових перемикачів, а самі перемикачі – демонтуємо. Зробити це треба, натиснувши на фіксатор і потягнувши перемикач на себе.

    самі перемикачі – демонтуємо. Зробити це треба, натиснувши на фіксатор і потягнувши перемикач на себе.

     
  6. Від замка запалювання відключаємо контактну групу, яка зафіксована одним болтиком.
     
  7. Відкручуємо шарнір рульової колонки. Він зафіксований одним болтом.

    Відкручуємо шарнір рульової колонки

     
  8. Відкрутивши п'ять болтів кріплення рульової колонки до підсилювача передній панелі, виймаємо рульову колонку повністю.
     
  9. З передніх стійок кузова з обох сторін знімаємо декоративні накладки. Для цього так само доведеться до половини зняти ущільнювачі дверей.
     
  10. З передньої панелі знімаємо бічні декоративні накладки. Вони, як і накладки на стійки, утримуються пластиковими фіксаторами.

    З передньої панелі знімаємо бічні декоративні накладки.

     
  11. Знімаємо декоративну накладку на передню панель, яка знаходиться зліва від рульової колонки.
     
  12. Роз'єднуємо всі з'єднання проводів, які  ведуть під панель приладів. Всі вони кріпляться фіксаторами, які звільняють з'єднання при натисканні.
     
  13. З боку моторного відсіку потрібно відкинути патрубки подачі тосола в грубку і обратки. Тосол бажано попередньо злити.

    Послаблюємо кріплення підведення фреону в корпус пічки (якщо в авто є кондиціонер), і стравливаем його весь. При цьому бажано залишити приміщення хвилин на десять, а потім – провітрити його.

     
  14. Відкручуємо шість болтів кріплення печі до перегородки моторного відсіку. Цю операцію так само виконуємо з подл капоту або з під автомобіля (якщо він на ямі).

    Відкручуємо шість болтів кріплення печі до перегородки моторного відсіку

     
  15. З салону відкручуємо усі болти кріплення передньої панелі разом з підсилювачем: по три з кожної сторони, плюс ще по одному – по кутках у лобового скла.

    З салону відкручуємо усі болти кріплення передньої панелі разом з підсилювачем

     
  16. Знімаємо годинник і під ними відкручуємо останній, центральний болт кріплення передньої панелі.
     
  17. Щоб витягнути панель в зборі з пічкою і підсилювачем, знадобиться помічник: вона досить важка і самому зробити це дуже складно.
     
  18. Від знятої передній панелі відкручуємо пічку в зборі.
     
  19. Розбираємо пічку і добираємося до винуватця ремонту – протікає радіатора.
     
  20. Встановивши новий радіатор, збираємо все в зворотній послідовності.
     

При установці передньої панелі на місце, стежте за тим, щоб трубки радиатолра дуже акуратно селім у свої посадкові місця. Алюміній – досить крихкий матеріал, і велика небезпека їх просто зламати. Встановлювати торпедо на місце теж потрібно з помічником. А закріплення виконуємо з тих шести болтів, які кріплять піч до перегородки моторного відсіку. І тільки потім кріпляться болти з салону. Робота досить складна, але самостійно виконати заміну радіатора все-таки можливо, не переплачуючи при цьому за послуги автосервісу.
 

Читайте також:

Заміна передніх стійок Шевроле Авео
 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=Q4wAwdRaKh0

Розкажіть друзям

» Всі новини

Рекомендації по ремонту автомобілів Chevrolet Aveo

.