Серед позашляховиків, які випускає найбільша приватна автомобільна компанія з Китаю Great Wall Motors, Грейт Вол Ховер є першим автомобілем з Піднебесної, що почали продаватися в країнах Європи.
Сталося це в 2005 році. З тих пір автомобілі цієї країни міцно влаштувалися на цьому материку.
Мало того, Грейт Вол Ховер став одним з найпопулярніших позашляховиків.
Автомобілі такого класу призначені в першу чергу для їзди в умовах повного або часткового бездоріжжя.
В зв'язку з цим велике значення віддається його підвісці.
Вона завжди повинна бути в справному стані і в першу чергу це амортизатори і пружини.
Від їх якості і стану залежить комфорт і безпека пересування на цьому автомобілі.
Міняємо самостійно амортизатори і пружини на Great Wall Hover
В пропонованній статті ми розповімо про деякі особливості амортизаторів і пружин, а також про порядок їх заміни своїми руками на автомобілі Грейт Вол Ховер.
- Насамперед, слід зазначити, що підвіска в цьому автомобілі і зокрема амортизатори з пружинами дуже надійні і можуть прослужити не одну сотню тисяч кілометрів пробігу.
- Ще одна така цікава особливість з'ясувалася, коли ми зняли амортизатори.
- Виявилося, що машина тримається при цьому на стабілізаторі поперечної стійкості, оскільки пружини залишилася в колишньому росправленному положенні.
- Стабілізатор просто не дає пружині після зняття амортизатора стискатися до низу.
- Це наштовхнуло на думку про те, чому дуже часто ламається верхній кронштейн амортизатора.
- Сам по собі цей кронштейн слабенький і тому, коли знімають стабілізатор, машина на амортизаторах починає занадто розхитуватися в різні сторони.
- Це задня підвіска її втрачає стійкість і в результаті кронштейн амортизатора не витримує і швидко виходить з ладу, а просто кажучи, обламується.
- Виходячи з цього напрошується знову ж висновок, що задню частину автомобіля утримують не амортизатори, а стабілізатор, який не дає пружині стискатися.
- А раз так, то за великим рахунком амортизатори тут великої ролі не грають.
- Але тут виникло одне протиріччя. Міст ми опустили на землю.
- При цьому пружини знаходяться в росправленному стані, хоча амортизатори зняті.
- І тепер, якщо вставляти амортизатор з лівого боку по ходу автомобіля Грейт Вол Ховер, то він увійде в росправленному стані і крім того там буде ще запас на 2 сантиметри.
- Отже, коли колесо опущено, то стабілізатор просто висить на амортизаторі.
- В той же час з правого боку у цій же ситуації запас буде вже цілих 4 сантиметри.
- Це говорить про те, що коли амортизатор буде повністю в роспрвленному стані, то стабілізатор ще не обмежує хід підвіски вниз.
- Отже, хід підвіски все ж обмежується амортизаторами, а не стабілізатором.
- Звідси і висновок, що стабілізатори зовсім не впливають на стан кронштейнів амортизаторів.
- Отже, замість старих амортизаторів ми будемо встановлювати нові, які в стислому стані на 12 мм коротші, ніж старі.
- Встановили це самі, методом вимірювання.
- Це говорить про те, що відбійники можна не змінювати при установці цих нових амортизаторів.
- Тим же шляхом вимірювання встановили, що і нові пружини також можна ставити, не змінюючи старі відбійники.
- Але, для того, щоб зняти пружину потрібно попередньо відкрутити стабілізатор, оскільки в іншому випадку він не дасть вам це зробити.
- Справа в тому, що стабілізатор просто не дозволяє мосту опуститися максимально вниз.
- Після цього потрібно підняти домкратом трохи опущений раніше міст, а на пружину надягаємо стяжки.
- Трохи знімаємо пружину, щоб вона не могла розправитися. І потім опускаємо домкрат.
- Тепер можна без особливих труднощів витягнути пружину.
- Ну і на цьому все.
- Далі можна встановлювати нові пружини і амортизатори, після чого складати все в зворотному порядку.
- На цьому і наша розповідь про замінення амортизаторів і пружин на автомобілі Грейт Вол Ховер також підійшла до кінця.