☎ 050-800-80-22
☎ 063-268-60-60
☎ 067-757-57-95
✔ Не додзвонилися?
✔ Робіть ЗАКАЗ НА САЙТІ!
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів

Міняємо самостійно ремінь ГРМ на Джилі СК, NORMA, МК

Як можна замінити на Джилі СК, NORMA, МК ремінь ГРМ

Доброго дня. Сьогодні я розповім вам, як на автомобілі Джилі з об'ємом двигуна 1,5-1,6 літрів, таких як СК, МК, МК2, Норма, Кінг Конг, замінити ремінь ГРМ і натяжний ролик. Показувати будемо на прикладі Джилі СК.

Першим ділом відкручуємо акумулятор. Для того, щоб не сталося коротке замикання, від'єднуємо проводку від генератора. Витягуємо високовольтні дроти. Після зняття клапанної кришки ми бачимо, що ремінь ГРМ Джилі СК має тріщини. Значить, його обов'язково треба міняти. Недорогий новий ремінь ГРМ можна замовити на сайті Азія-центр Коли ми змінюємо ремінь ГРМ Джилі СК, то обов'язково з боків потрібно зняти три пластмасові кришечки захисту. Вони кріпляться на маленькі болтики, їх важко діставати, але їх треба міняти. Тоді, відключивши проводку від генератора, відпускаємо верхній болт кріплення.

Починаємо знімати знизу пластмасову захист, яка закриває нам доступ до ременів, штифтів і так далі. Опустивши кріплення генератора і його натяжний механізм, ми можемо спокійно знімати ремінь ГРМ Джилі СК.

Далі будемо відпускати натяжний ролик. Відкручуємо гайку. І тоді довгою головкою його попускаем. Далі відкручуємо натяжний болт насоса гідропідсилювача. Там також знизу є болти, які треба попустити. Для наочності включаємо п'яту передачу. І провертаючи маточину колеса, починаємо крутити двигун. Прокручуємо двигун до тих пір, поки літера «К» не потрапить на мітку. А точніше, отвір під літерою «К». Тоді дивимося, щоб порожнини на шківі сходилися з бортом головки. Перевіряємо ще раз мітки. Після цього приступаємо до зняття подушки двигуна, яка кріпиться трьома болтами.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.