Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Запчастини Шевроле Круз, Cruze

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
96440407-GM
473
96420044-GM
578
55355578-OEM (Korea)
952
24405967-GM
467
SP1362-Hi-Q (Korea)
852
13271190-Autoline (Korea)
317
SP1363-Hi-Q (Korea)
765
96476979-APK (Korea)
1939
13271191-CAF (Korea)
352
13272719-GOOD FIL
176
13272717-GOOD FIL
121
13272717-ONNURI (Korea)
215
13272717-HAN (Korea)
226
55563374-GM
298
13502045-Valeo (Korea)
5139
24405819-GM (Korea)
64
24405815-ShinHan
256
24405815-ShinHan (Korea)
256
94580532-GM (Korea)
54
24405815-GM
437
94530623-OEM (Korea)
7
24230715-GM (Korea)
724
24405967-GM (Korea)
467
24405895-Auto-Top (Korea)
626
24230708-APK (Korea)
352
13219141-Yulim (Korea)
342
9594682-GM (Korea)
112
55355578-GM
952
94535659-GM (Korea)
34
55354237-GK (Korea)
189
13252362-GM (Korea)
971
55555805-GM (Korea)
704
96182634-F.Y.C. (Korea)
81
13502045-Valeo PHC (Korea)
5139
CR003-MS (Italy)
4086
93185674-JSC (Korea)
115
22591475-OEM (Korea)
72
55563375-OEM (Korea)
591
96497159-GM (Korea)
27
55353806-Delphi (Korea)
1380

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 33

Шевроле Круз з двигуном 1.4, 1.6 або 1.8

Розібратися в родоводі корейських Шевроле часом буває досить складно. У випадку з Шевроле Круз ми маємо справу з явним наступником Lachetti, добре це, чи погано. Швидше добре, тому що попередник показав себе молодцем навіть на вторинному ринку України.

Приблизно так само відносяться і до Chevrolet Cruze навіть з великим пробігом.

Перше покоління Chevrolet Cruze чи знайоме нашій публіці.

Машина випускалася з 2001 по 2008 рік і являла собою копію Сузукі Ігніс, яку надали японці в рамках співпраці з тодішньої GM DAT.

Це був маленький невибагливий хетч компактного класу без особливих претензій.

Шевроле Круз седан

Але в 2008 році все змінилося. На зміну першому поколінню приходить великий автомобіль на опелівської платформі.

Так, фактично новий Круз являв собою дуже сильно перероблений, до невпізнання, Лачетті. У них і залишилося багато спільного, а пізніше публіка позиціонувала друге покоління Chevrolet Cruze як більш розкішну версію Лачетті.

ChevroletCruze2

Власне, особливої розкоші не було, але машина, справді, виглядала на всі гроші — сучасний, навіть за сьогоднішніми мірками, дизайн, дуже продуманий ергономічний салон, хороші матеріали оздоблення, гарна якість зборки.

І хоча Круз вважається машиною С-класу, поруч з Форд Мондео або Пасатом він зовсім не виглядає карапузом.

В Україні машина користувалася гарним попитом. Критерії успіху у покупця були всі ті ж, що і у Лачетті — море запчастин, які можна було купити недорого, прості двигуни, прості трансмісії, недорога експлуатація, плюс до всього респектабельна зовнішність, не в приклад Лачетті.

Технічно Chevrolet Cruze має багато спільного з Opel Astra покоління J. Спочатку для другого покоління пропонувалися тільки два атмосферних мотора об'ємом 1,6 і 1,8 л потужністю 109 і 140 сил відповідно.

Пізніше стали пропонувати двигун з турбіною об'ємом 1,4 л потужністю тих самих 140 л. с., але в Україні їх було мало. Також рідкістю в наших краях був дизельний турбомотор об'ємом 2 л потужністю 160 коней/

Третє покоління було презентовано в 2015 році, а за рік до цього в Пекіні показали

Chevrolet Cruze для ринку Китаю, який мав мало спільного з глобальною моделлю. Новий Круз сьогодні продається в Україні з одним з двох моторів — 1,6-літровим 117-сильним атмосферним або 1,4-літровим турбомотором на 140 сил. 

Коробки передач — шестиступінчасті автомат і механіка, а в найдешевшій комплектації можуть запропонувати 5-ступінчасту МКПП в парі з 1,6-літровим атмосферним мотором.

Чого чекати від Chevrolet Cruze з пробігом

Проблемним цей автомобіль не вважає ніхто. Більше того, за свої гроші на вторинному ринку (а просять за Chevrolet Cruze від 7 тисяч доларів за друге покоління і від 11 тисяч за третє) він явно заслуговує поваги, хоча і не позбавлений недоліків.

label

Часто власники Chevrolet Cruze, незалежно від року випуску машини, лають тонке лакофарбове покриття: варто отримати невеликий скол від щебінки, як на цьому місці з'являється вогнище корозії. Це стосується нижніх частин дверей, колісних арок і порогів. В цілому ж, якщо ЛКП не пошкоджено, кузов досить витривалий і стійкий до корозії.

Нерівні зазори між бамперами і кузовом — наслідки неакуратною паркування, особливо в зимовий час. Кронштейни кріплення пластику бампера не відрізняються особливою надійністю, тому навіть незначний удар може привести до перекосу. Щоб вирішити цю проблему, багато власників завчасно висвердлюють кволі кронштейни з пластику і міняють їх на сталеві або алюмінієві.

interior

Салон Chevrolet Cruze з першого погляду не створює враження бюджетного. Матеріали досить якісні, пластик жорсткуватий, але приємний на дотик.

Правда, після хорошого пробігу тисяч в 160-170 км покриття пластикових накладок на центральній консолі починають затиратися. Обшивка сидінь, якщо комплектація передбачає тканину, теж до 150 тисяч втрачає лиск, але після чистки виглядає непогано. Це не відноситься до шкіряних вставок, вони досить стійкі до зносу.

Часто власники приймають рішення про заміну старої мультимедійної системи на більш свіжу версію від рестайлінгових Крузо. Для цього доводиться повністю перебирати передню панель, зате з'являється можливість посилити шумоізоляцію і позбутися від цвіркунів.

Ціна нової мультимедійної системи в зборі з монітором стерпна, а ось функціональність системи виростає в рази, та й зовнішній вигляд центральної консолі від заміни тільки виграє.

Електроніка рідко призводить до появи яких-небудь проблем, але нерідко водії скаржаться на датчик гальмівної педалі.

Якщо він працює нестабільно, приладова панель гарантовано буде повідомляти про несправності ABS.

Лікується тільки заміною самого датчика, тобто купівлею нової запчастини.

Коси проводки в моторному відсіку дуже не люблять води, особливо в місцях контактних колодок.

В основному ж питання до електроніки зводяться тільки до перепрошиванню електронного блоку управління, що буває актуальним для машин з атмосферними моторами. 

Коробки передач: автомат чи механіка

Механічні коробки передач серії D-16 особливих проблем при експлуатації не викликають. Єдине їх слабке місце-сальники півосей.

Якщо пропустити момент зносу, рівень масла в КПП впаде нижче критичного, а це нічим хорошим не світить.

Власники Шевроле Круз рекомендують перевіряти сальники на предмет патьоків восени і навесні, в ці періоди сальники течуть найчастіше через часті перепади температур. 

Що стосується заміни масла, досвідчені власники радять проводити заміну на пробігах від 80-90 тисяч км, а заводське трансмісійне масло міняти при першій можливості на якісне хороше масло з відповідними заводськими характеристиками.

Автоматичні коробки передач сімейства 6Т30-6Т40 часто викликають нарікання після пробігів за 100 тисяч. Їх основна біда-перегрів, несправності гидроблока і соленоїдів, вихід з ладу блоків управління і руйнування стопора гальмівного барабана.

В останньому випадку уламки стопора можуть сильно пошкодити шестерні, а це призводить до дорогого ремонту.

Правда, в автомобілях випуску пізніше 2013 року кількість проблем з АКПП помітно поменшало, виробник вніс деякі корективи в конструкцію коробки, підвищивши тим самим надійність.

У будь-якому випадку, щоб як можна довше зберегти автомат в цілості й схоронності, необхідно міняти в ньому масло як мінімум раз в 40-43 тисячі км.

Як справи з моторами

Тут все йде непогано. Двигуни надійні і невимогливі в експлуатації. До того ж для них завжди можна купити якісні запчастини, в тому числі ремені ГРМ, ролики, помпу, кільця і поршні.

Їх конструкція багато в чому повторює опелівські мотори Z16XE / Z16XER, а вони відрізняються простотою конструкції і витривалістю.

engine

Мотори починають брати масло не раніше 200-230 тисяч пробігу, а щоб збільшити ресурс атмосферних двигунів, бажано лити хороше масло, використовувати хороші фільтри і міняти ремінь приводу ГРМ хоча б раз у 60-65 тисяч пробігу. 

Для 1,8-літрового старенького двигуна, який встановлювався і на Лачетті, характерна текти масла з під клапанної кришки.

Рецептів лікування не знайдено досі, причому на одній машині прокладка може потекти через 150 тисяч, на другий через 35 тисяч пробігу.

Закривати очі на проблему все ж не можна, оскільки масло накопичується в свічкових колодязях, нагрівається, випари потрапляють в салон, а високовольтні дроти виходять з ладу.

Шевроле Круз 2017

1,4-літровий турбодвигун в Україні зустрічається не дуже часто, але з його експлуатацією рідко бувають складності.

Він трохи дорожче в обслуговуванні, оскільки має ланцюговий привід ГРМ, а ланцюг коштує дорожче, та й замінити її складніше.

Ще турбомотор більш чутливий до якості бензину, якщо лити погане паливо, може виникнути детонація, що призводить до руйнування поршневої групи і дорогого ремонту.

Що в підсумку

Chevrolet Cruze — гідна машина на свої гроші. При належному своєчасному обслуговуванні, використання якісних масел і бензину ресурс автомобіля до капітального ремонту може зрости до 250-260 тисяч км.

Недорогий в експлуатації, економічний, сучасний автомобіль, до якого завжди можна купити будь-які запчастини за низькою ціною.



Часті питання по запчастинах на Шевроле Круз, Cruze

✅ Які запчастини Шевроле Круз, Cruze вважаються найдешевшими?

Серед запчастин на Шевроле Круз, Cruze, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Накладка педалі гальма / зчеплення

✅ Які запчастини на Шевроле Круз, Cruze найчастіше виходять з ладу?

Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Шевроле Круз, Cruze вважається термостат

✅ Які запчастини на Шевроле Круз, Cruze відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?

До преміум-сегменту серед запчастин на Шевроле Круз, Cruze за вартістю можна віднести Диск гальмівний передній

✅ Які запчастини Шевроле Круз, Cruze користувалися найбільшим попитом?

Серед запчастин на Шевроле Круз, Cruze лідером продажів є Опора амортизатора переднього верхня

Відгуки

Опора двигуна права

Использовал запчасти этой фирмы , сначала осторожно попробовал поставить опоры передних амортизаторов, вышло все даже очень достойно. В этом году поставил колодки ,передние аморты и правую опору двигателя - качеством доволен , цена приятная, понятная по сути и выгодно отличается на фоне европейских аналогов, при почти аналогичном качестве. Не вижу смысла в переплате за товар! Магазину отдельный респект!

Клипса отделки двери

Во время шумоизоляции дверей пришлось заменить парочку таких клипс. Брал АвтоЗАЗ, потому-что деталь ну прям очень простая. И как оказалось пластик и у АвтоЗаз неплохой. Не знаю что с ним будет спустя какое-то время, но сейчас он довольно таки мягкий, не пересохший

Датчик температури ОЖ (великий)

Эго замена реально занимает минуты 1,5) так что на видео затянули процесс замены)- https://youtu.be/eNxV1d1aaCQ. У меня замена получилась эффективной, датчик рабочий, показывает правильные показатели температуры. А то предедущий постоянно мне врал)

Кільце важеля КПП Демпферное

Гайтан Сергей Александрович

Кільце важеля КПП Демпферное 90250175-OEM (Korea)

Заказывал себе демпферное кольцо на рычаг КПП шевроле круз. Многие советуют брать полиуритановое, но оно подороже и в установке по сложнее, поэтому я купил обычное. Оно кстати тоже помогло убрать дреьежание рычага, может конечно прослужит меньше чем полиуритан, но если учесть что я его поменял на пробеге в 200 тис, то это нормальный ресурс для обычного кольца

реле

Ян Марков

реле 13500128-GM (Korea)

Чтобы не было путаницы, кто за что отвечает. Таблицы с обозначениями блоков и реле предохранителей вам в помощь - https://vsepredohraniteli.ru/chevrolet/cruze-blok-predohranitelej-shemi.html

Шестерня распредвала випускного

Остался мягко говоря не доволен. С отправкой посылки что то напутали. И не могли толком разобраться кто, почта или интернет магазин. Шестерня нужна была срочно, так как делал человек к которому большая очередь, не должно было быть ни какого простоя. Пришлось покупать на авторынке

Прокладка колектора впускного

Отличный магазин с очень профессиональными менеджерами. Сама то я в авто разбираюсь не очень, поэтому приходиться ориентироваться на советы консультантов. И пока никаких нареканий на их работу у меня нет

Амортизатор задній газ + масло

Нет возможности мотаться по рынкам за запчастями - работа не пускает. Открыл для себя инет магазины. Просто удобно и доступно по цене. Заказал, черезпару дней после работы заехал забрал на Новой почте - и все хлопоты. А, еще и выбор тут здоровский

Підбір по назві

.