Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Запчастини Шевроле Епіка

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
95459540-ILJIN
5320
96287300-GM
565
96393800-GM
994
96307659-GM
2278
96279857-INZI (Korea)
517
96307727-Seoul (Korea)
1004
96307654-GM
739
96451758-GM
1809
93743387-GM
1686
96414260-DAC (Korea)
538
93740707-GM
297
96875263-GM
987
94501711-GM
123
96307680-GM
1515
96440024-GM
4863
96437793-GM
598
96639585-ILJIN (Korea)
3750
96475027-HAN (Korea)
672
93740232-Kobis (Korea)
7137
96639585-ONNURI (Korea)
1988
96394106-Bosung (Korea)
661
96388692-GM
1466
96440025-GM
5555
96389492-Koreastar (Korea)
2158
96388691-GM
1399
93742542-KFM (Korea)
584
96329364-Valeo (Korea)
1338
96930784-OEM (Korea)
205
95951599-ILJIN
3317

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 53

Запчастини Шевроле Епіка - основні поломки і характеристики

Chevrolet Epica, машина, яка підкорила покупця в Україні за цілою низкою параметрів:

  1. Невисока ціна продажу і висока валідність на вторинному ринку.

  2. Потужні 6-циліндрові двигуни. Чи на вторинному ринку можна знайти аналогічний варіант за такі гроші.

  3. Перевірена конструкція підвіски, трансмісії і електронних систем.

  4. Висока ремонтопридатність. Chevrolet Epica можна як відремонтувати своїми руками, так і провести будь-яке обслуговування поготів. Головне, мати якісні комплектуючі.

  5. Запчастини Шевроле Епіка за ціною і наявності в електронному каталозі Азія Центр не відрізняються від запчастин самих бюджетних корейських і китайських моделей. Якість деталей від цього не страждає.

  6. Чудовий дизайн. Всупереч чуткам, кузов Шевроле Епіка малювати не італійці. Дизайн автомобіля розроблявся в Кореї, це одна з перших самостійних робіт ательє GM DAT.

Плюси плюсами, але будь-яка техніка схильна до зносу. 

шевроле эпика

Двигуни Chevrolet Epica. Запчастини для ремонту

В Україні на Шевроле Епіка встановлювали тільки два бензинових шестициліндрових двигуна:

  1. Рядний шестициліндровий двигун X20D1 об'ємом 2 літри потужністю 140 сил з моментом 195 Н ∙ м. Компанія використала його і на інших моделях Шевроле і Деу, але в Україні мотор ставили тільки на Шевроле Епіка. Розроблено за участю Порше.

  2. Двигун з такою ж компонуванням, рядна шістка X25D1, 2,5 л при 155 силах і 192 Н ∙ м крутного моменту. Аналог 2-літрового двигуна, але блок циліндрів замість чавунних гільз на X20D1 мав алюсилове покриття.

На домашньому ринку з 2006 року базова комплектація Chevrolet Epica могла мати 1,8-літровий мотор (121 л.с.), знятий з Шевроле Круз, а в країнах Азії і Європі також пропонувався дволітровий дизель RA 420 від Chevrolet Captiva потужністю 120 коней. В Україні зустрічається вкрай рідко.
двигатель эпика

Особливо проблемними мотори Шевроле Епіка назвати складно, та й в ремонті вони досить прості при наявності якісних запчастин. 

Хіба що 2,5-літровий алюмінієвий блок циліндрів при капітальному ремонті насилу піддається гільзовці через тонкі стінки. Але піддається.

Спочатку німецька конструкція від інженерів Порше мала всі шанси на успіх - пристойна потужність, компактність, доступність навісних запчастин і агрегатів (генератор, стартер, компресор ГУР). 

Мотор на 2006 рік був цілком сучасним, але через економію на матеріалах за фактом ми отримали кілька неприємностей.

  1. Міцність лопатей помпи залишала бажати кращого. Тому при першій можливості бажано купити водяний насос на Шевроле Епіка новий.

  2. Патрубки та інші запчастини системи охолодження мали властивість окислюватися. Особливо при використанні поганого антифризу. Як результат - забитий радіатор охолодження і радіатор пічки.

  3. Розширювальний бачок системи охолодження виконаний з пластику не кращої якості. Його також варто замінити по можливості, є ризик появи тріщин і розривів.

  4. Гідрокомпенсатори можуть задзвеніти при смішному пробігу в 30-40 тисяч. Вкрай бажано купувати аналоги. 

  5. Поганий бензин призводить до виходу з ладу лямбда зонда, а пізніше, до 200 000 пробігу, і самого каталізатора. Міняти його потрібно негайно, оскільки є ризик потрапляння керамічного пилу в циліндри.

  6. Сальники клапанів можуть втратити еластичність, що призводить до підвищеної витрати масла і масляного голодування циліндро-поршневої групи. Зношуються поршні і кільця, на шиях колінчастого вала з'являються задираки, як і на дзеркалі гільз блоку циліндрів.

  7. Якщо не міняти масло за регламентом, це може коштувати дорого. Наприклад, масляний насос не любить бруд. Насос приводиться в рух ланцюгом, а перегрів, низька в'язкість масла, бруд призводять до заклинювання механізму насоса.

Величезний плюс цих двигунів - ланцюг ГРМ, яка не вимагає обслуговування як мінімум 120 000 км, головне стежити за станом натягача. 


шевроле эпика

Система запалювання цілком надійна, кожен циліндр отримує власну котушку запалювання, але важливо стежити за станом високовольтних проводів і вчасно міняти запчастини - свічки, ущільнювачі.

Висновок напрошується простий - якщо вчасно міняти масло, ставити хороші масляні і паливні фільтри, використовувати якісні запчастини, Шевроле Епіка з будь-яким з моторів відпрацює до 400-500 тисяч км без капітального ремонту.

Трансмісії Chevrolet Epica, поломки

В Україні Шевроле Епіка була доступна з двома коробками передач:

  1. Механічна 5-ступінчаста КПП D24. Це ліцензійна копія коробки передач Getrag, яку ставили на безліч європейських автомобілів. Тому і запчастини до МКПП Епіка ніяких проблем не доставляють.

  2. Автоматична гідромеханічна 5-ступінчаста коробка Aisin AW55-51. Японський автомат також ставили на темряву моделей Опель, Вольво, Форд. Після рестайлінгу в 2010 році почали використовувати власний 6-діапазонний автомат GM 6T40.
    салон шевроле эпика мкпп

Механіка вважається цілком надійним агрегатом, а найпроблемніші запчастини МКПП, як і всіх:

  • синхронізатори, можуть зноситися на пробігу 150 000 км;

  • підшипники вторинного валу;

  • сальники течуть рідко, але за їх станом бажано поглядати хоча б раз в 50-60 тисяч при заміні масла.

Повних аналогів цієї коробки в Європі немає, оскільки картер КПП був розроблений індивідуально під Епіку. Однак всі запчастини встановлюються від Getrag без проблем.

Бувають проблеми з перемиканням передач. У цьому винен тросовий привід механізму вибору. В першу чергу виникають складнощі з включенням заднього ходу, а це значить, що потрібно регулювати, відновлювати або змінювати кулісу.

Автоматичні коробки йшли в комплекті в основному найпотужнішим 2,5-літровим двигуном. До автоматів також були претензії, як до японських, так і до GM-овских:

  1. При виході з ладу гідроблока АКПП відновлення агрегату втрачає сенс. А ресурс гідроблока безпосередньо залежить від якості охолодження. Оскільки індивідуального радіатора автомат не має, то якість охолодження залежить від запчастин основної системи.

  2. Щоб продовжити життя гідроблоків і соленоїдів автомата, необхідно міняти масло як мінімум раз в 30-35 тисяч км.

  3. Від чистоти масла також залежить ресурс гідротрансформатора. Фрикційні накладки можуть вийти з ладу, відновлення вони не підлягають, тому доведеться міняти весь гідротрансформатор.

АКПП 6Т40 від GM, яку ставили після рестайлінгу, більш гнучка в роботі, але також вимагає догляду і частої заміни масла. 

шевроле эпика

Ходова, підвіска Chevrolet Epica, запчастини та несправності

Повністю незалежна підвіска Шевроле Епіка навряд чи може служити зразком надійності. Особливо на українських дорогах. Перші симптоми зносу починали проявлятися вже до 60 тисяч пробігу.

Попри наявність недорогих якісних запчастин, ремонт підвіски - регулярна процедура. Ось тільки основні больові точки ходової:

  1. Опорні підшипники передніх стійок можуть поскрипувати вже до 50 000 км. 

  2. Передні і задні амортизатори на наших дорогах втрачають характеристики до 60 000 км. Після цього краще купувати аналоги від сторонніх виробників.

  3. Верхні і нижні кульові опори задньої підвіски вимагають контролю стану пиляків, але і це їх не рятує від зносу на пробігах до 55-60 тисяч.

  4. Сайлентблоки задніх і передніх важелів краще міняти не на оригінал, а запчастини для Епіки від сторонніх брендів. Багато хто змінює сайлентблоки в зборі з важелями, хоча є сенс замінити тільки сам сайлентблок.

  5. Стійки стабілізатора починають гриміти приблизно на такому ж пробігу.
    подвеска шевроле эпика

Втім, з огляду на вартість запчастин, їх наявність і асортимент в магазині Азія Центр, ремонт підвіски обійдеться в копійки за мірками класу.

Стук рульової рейки на Шевроле Епіка - справа звична. Він зовсім не говорить про критичний знос. Більшість свіжих екземплярів зі стуком в рульовому не вимагали ремонту рейки.

Гальмівна система позбавлена глобальних проблем. Єдине, на що варто звертати увагу, це стан трубок магістралі, вони можуть піддаватися корозії в передній частині машини.

Гальмівні супорти гримлять рідко, якщо при кожній заміні колодок їх обслуговувати і змащувати пальці. Буває, що вже до 60-70 тисячам пробігу починають тріскатися пильовики пальців супорта, в цьому випадку необхідно пильовики замінити, а весь механізм ретельно змастити.

Якщо цього не зробити, пальці можуть клинить, що позначиться на ефективності гальмівних механізмів.

Кузов і електрика Шевроле Епіка

Корейці добре попрацювали над антикорозійною стійкістю і міцністю силових і зовнішніх кузовних елементів. Разом з тим є і характерні проблеми, які потребують ремонту або заміни запчастин:

  1. Ущільнювачі дверей відпрацюють своїх 150-200 тисяч, після чого почнуть втрачати еластичність і тверднути. Все б нічого, але це призводить до посиленого навантаження на дверні замки. Їх доводиться міняти через зношування вже до 140-150 тисячам пробігу.

  2. Напрямні задніх склопідйомників можуть іржавіти, якщо порожнини дверей не оброблені додатково. Це викликає зайві навантаження при роботі склопідіймача і, як наслідок, його швидкого виходу з ладу.

  3. Лобове скло до пробігу 120 000 км затирається і відблискує, що сильно впливає на оглядовість.

  4. Бампери на Шевроле Епіка часто рясніють тріщинами. Все тому, що пластик бампера не дуже еластичний, він не прогинається від легких ударів, а колеться.

  5. Крайки колісних арок рідко страждають від іржі, оскільки антигравійне покриття внутрішньої частини крил і днища цілком гідне. Все ж варто наглядати за місцями появи відколів, якщо вони якось проявляться.

Лакофарбове покриття кузова на високому рівні, в деяких випадках навіть перевершує японців, відколи тут з'являються дуже рідко. 

Хіба що варто доглядати за місцями потенційного накопичення бруду - за бензобаком, з тильного боку порожнини порогів, під пластиковою накладкою на порогах. Інших критичних зауважень щодо іржі не відзначалося.

Запчастини Епіка по електриці вважаються надійними і недорогими при заміні, якщо щось пішло не так. Після десяти років експлуатації можуть відмовляти кисневі датчики, але, як ми вже говорили, це залежить від якості бензину.

Після 80-90 тисяч пробігу можуть давати збої датчики ABS, особливо в дорестайлінгових машинах, де датчики були індуктивними. Все вирішується простою заміною датчика, проблем з ними немає і коштують вони недорого.
шевроле эпика

Запчастини Chevrolet Epica в Азія Центр: якість і асортимент

Будь-які проблеми з ремонтом Епіки можна вирішити самостійно. Для цього всього лише потрібно мати під руками хороший інструмент і якісні комплектуючі. Електронний каталог Азія Центр надає можливість вибрати і купити запчастини для всього спектру ремонтних робіт по Шевроле Епіка:

  1. Поршні, кільця, шатуни, ланцюги ГРМ, масляні насоси, котушки запалювання, високовольтні дроти для ремонту і обслуговування двигуна.

  2. Для планового ТО - гальмівні колодки, диски, масляні і паливні фільтри, свічки запалювання, салонні і повітряні фільтри, натягачі ланцюгів ГРМ.

  3. Кульові опори, важелі, сайлентблоки, втулки, амортизатори, стійки стабілізатора для ремонту підвіски.

  4. Кузовні запчастини - капоти, крила, пороги і двері.

  5. Елементи салону і декору, дверні карти, ущільнювачі, дзеркала заднього виду.

  6. Оптика, електрика і електроніка.

Будь-яке замовлення обробляється в день оформлення і відправляється покупцеві. Він зможе отримати його вже на наступний або через день. Оплату можна провести як на розрахунковий рахунок, так і безпосередньо при отриманні товару готівкою.

Надійний магазин Азія Центр завжди радий допомогти з ремонтом власникам Шевроле Епіка і надати додаткові консультації, надати допомогу у виборі. Якість гарантована. З нами - надійно.

Популярний седан Chevrolet Epica в Україні

Chevrolet Epica – лідер автомобільних доріг, яка завоювала довіру водіїв з 90 країн світу. Будучи середньо розмірним седаном, автомобіль заявляє претензії на бізнес-клас, який легко обслуговувати і ремонтувати. 

До речі, силовий агрегат машини розроблений у співдружності з Porsche, авто комплектується рядним 6-тицилиндровым бензиновим двигуном

  • на 2.0
  • 2.5 (л), приблизно, як у Chevrolet.

Цей автомобіль володіє чудовим ходом і настільки м'яко перебирає дорожні «вибоїни», що у водія виникає відчуття повноцінного польоту. Колісна база оснащена незалежною підвіскою всіх коліс. Шасі укомплектовано дискової гальмівною системою.

Сідаючи за кермо цього транспорту, водій буде твердо знати, що Епіка забезпечить максимально можливий комфорт і безпеку при пересуванні. Салон укомплектований 4-ма подушками безпеки, в якості додаткової опції можна замовити круїз контроль.

Перше враження дивлячись на Chevrolet Epica не залишає жодних сумнівів, що перед нами представлений солідний і доволі привабливий седан. Ці крила і просто величезні передні фари, а також відполіровані хромовані смужки, сяючі на кришці багажника.

Елегантний, стильний у той же час бюджетний бізнес-клас. Машина постає перед нами як сплав сучасності і класики, не простий створений, привертає увагу за рахунок незвичайного дизайну і просто вражаючою довжиною кузова 4,8 м.

 

Шевроле Епіка запчастини купити в магазині АЗІЯ-ЦЕНТР

Обслуговування та ремонт 2.0 / 2.5

Наш автомобільний центр спеціалізується на продажу фірмових деталей, вузлів і механізмів для седана Chevrolet Epica. У «АзияЦентр» ви знайдете все необхідне для здійснення якісного ремонту і сервісного обслуговування цієї моделі авто.

В нашому каталог запчастин Шевроле Епіка, тут представлені тільки оригінальні запчастини, які є найкращою заміною що вийшли з ладу і зношених елементів заводської комплектації. 

Для швидкого пошуку ви можете використовувати окремі розділи, а саме:

  • Двигун,
  • Кузовні деталі,
  • Електрика і датчики,
  • Ходова частина,
  • Елементи КПП і трансмісії

  • Важливо! Фахівці СТО повідомляють, що на Эпіці встановлений одноразовий двигун! Ми не можемо підтвердити цю інформацію, але передаємо вам на перегляд відео.

Що стосується салону, то він дуже комфортабельний і відмінна якість внутрішніх оздоблювальних матеріалів при дуже демократичній ціні.

На водійському кріслі в цілому зручно. Сидіння напхане всіма доступними регулюваннями, включаючи навіть валик для поперекового підпору. І начебто лише подушка трохи короткувата, та й ще бічна підтримка здається недостатньою.

В залежності від варіанту обраній КП – "механіка" або "автомат" –  при цьому витрата палива варіюється в прибудові від восьми до десяти літрів на сто кілометрів.

Підвіска Chevrolet Epica створена для комфортного і вальяжною їзди, вона відмінно «поглинає» всі дрібні і середні нерівності, але досить сильно крениться при вході в поворот. Незважаючи на бізнес-клас моделі, запчастини на Епіку доступні в повному обсязі на ринку.

Chevrolet Epica автозапчастини

Експлуатація автомобіля

Як відзначають багато водіїв, великий маневреності від цього авто краще не чекати, вона не призначена для легкого маневрування серед різних перешкод.

Пересування характеризується підвищеною стабільністю.

Ця машина є однією з тих небагатьох, хто максимально передбачуваний на дорозі. Також, ще однією перевагою можна вважати доступні за ціною запчастини на Шевроле Епіка. 

Це авто здатне підкоряти хоч міські дороги, хоч швидкісні шосе, хоч звивисті стежки, що в'ються серпантином по стрімких гірських масивів. Автомобіль здатний розвивати максимальну швидкість в 208 (км/год). До сотки кар розганяється трохи менше, ніж за 10 (з).

На цій машині можна їздити на високих швидкостях, салон оснащений якісною звукоізоляцією, тому ніщо не буде відволікати вас від комфортабельного «польоту». 

На що дивитися власникам Шевроле Епіка?



Часті питання по запчастинах на Шевроле Епіка

✅ Які запчастини Шевроле Епіка вважаються найдешевшими?

Серед запчастин на Шевроле Епіка, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається сухар клапана

✅ Які запчастини на Шевроле Епіка найчастіше виходять з ладу?

Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Шевроле Епіка вважається Ступиця передня (з датчиком ABS)

✅ Які запчастини на Шевроле Епіка відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?

До преміум-сегменту серед запчастин на Шевроле Епіка за вартістю можна віднести Кільця поршневі (STD)

✅ Які запчастини Шевроле Епіка користувалися найбільшим попитом?

Серед запчастин на Шевроле Епіка лідером продажів є Ступиця передня (з датчиком ABS)

Відгуки

Прокладка клапанної кришки

Виявив потьоки з під клапанної кришки. Двигун 2л. МКПП. Сьогодні їздив підтверджувати діагноз на сто. Мені сказали купити прокладку клапанної кришки, 6 прокладок на впускний колектор, зніматимуть і його. І шайби втулки під болти кріплення кришки. Тільки що все замовив, думаю може самому стати та поміняти?! Тим більше є детальні описи процедур- https://www.drive2.ru/l/8366102/

Прокладка ГБЦ (метал)

Заводская у меня прошла почти 9 лет ( 120 тысяч). По этой причине решено было переплатить и поставить тоже оригинальную, какая и была. При замене использовались также новые болты, фрезировалась и шлифовалась головка. Установка была по книжке с доворотами. Мне такой замены хватит з головой. Тем более что запчасти всё хорошие

Прокладка ГБЦ (метал)

Как по мне, то корейский бренд OEM и в частности эта прокладка ГБЦ достойны внимание и похвалы. И хочу ещё отметить что мне удалось взять ее по хорошей цене и это факт. Качество/ Цена/ Сервис – на высоте!!!

прокладка 2,5l

Прокладка от sgg имеет полностью заводские параметры ( толщину, материал). Так что боятся что не станет как нужно не следует. Мне уже поставили, успел заметить что машина в мощности не потеряла, подтеканий нету, всё сухенько. Я доволен как слон) И деньги сэкономил и результаты ведны отличные

прокладка 2,5l

Прокладку уже получил, спасибо большое. На данный момент нахожусь на пороге снятия клапанной крышки и дальнейшей замены прокладки ГБЦ. По поводу разбора двигла и снятия ГБЦ: не думаю. Что необходим богатый опыт, поскольку всё когда-то приходится делать в первый раз. Главное, чтобы голова работала и руки из нужного места росли. А так, в сети масса примеров демонтажа ГБЦ, вот к примеру. https://youtu.be/Mgp-CTOxyf4

прокладка ГБЦ

Прокладка ГБЦ действительно GM ( металл), я принципиально искал ее. Где были дешевле сразу признавались продавцы что « хороший аналог» а не оригинал. На блок ложится ровно, герметика много не давал, брал также новые болты ГБЦ - https://asiacentr.com.ua/tovar_bolt-gbts-14-na-dvigately/. Всё как всегда супер по оригиналу!!!

прокладка 2,0l

Начитався я різних жахів з приводу заміни прокладки ГРМ на драйві -https://www.drive2.ru/l/505999100466954584/. Тягнув час до останнього, боявся що потягне за собою ця заміна. Але все в нормі. Міняли на СТО, прокладка в мене вже була замовляв її раніше. Питали до речі де і за скільки брав) сказали, що зараз по якості краще kap нічого немає. Контакти магазину залишив) Чекайте на нових клієнтів

реле вентилятора

Александр Александрович

реле вентилятора 94580702-OEM (Korea)

Нормальное реле. Года два назад поставил его, в большинстве к электрике вентилятора вопросов не было, отрабатывает исправно. Кто новенький в этом деле, от себя рекомендую пользоваться описанием всех предохранителей и реле на Эпике, с маркировками - https://knigaproavto.ru/shemy/chevrolet/epica/1001-predohraniteli-i-rele-avtomobilya-chevrolet-epica.html

Підбір по назві

.