Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом








Популярні запити по запчастинах Хюндай

Відгуки

Привід заслінки обігрівача

Привод заслонки отопления


Автомобілі Hyundai в Україні: запчастини, проблеми та ремонт

Корейська марка не перший десяток років радує українців найширшим модельним рядом якісних автомобілів. Невисока ціна, доступні запчастини Хендай, багатий вибір моделей хоч на вторинному ринку, хоч у дилерів - це ключ до популярності марки.

Модельний ряд Хундай, основні несправності

tuscon2020

Автомобілі Hyundai в Україні почали активну боротьбу за покупця в 1990-2000-х роках. Тоді практично всі моделі будувалися на ліцензійних японських платформах. Пізніше бренд отримав можливість реалізовувати власні розробки завдяки технічним центрам в США і Японії.

Хундай вибрала оптимальний шлях розвитку - відразу кілька моделей будувалися на одній платформі, з використанням ідентичних запчастин підвіски, трансмісії і двигунів. 

Так, першими бестселерами марки стали моделі Sonata, позашляховик Galooper, Elantra, а з 2005 року покупець отримав популярні кросовери Santa Fe, Tucson і седан преміум-класу Grandeur. Не залишилися осторонь і споживачі бюджетних моделей. В Україні добре купують Хундай Гетц, Акцент (Соляріс на платформі Кіа Ріо).

Корейські автомобілі Хендай показали себе досить надійними, проте в різні періоди були претензії до двигунів.

  1. Двигуни Хундай об'ємом 1.6 л (G4FC) встановлюють на седани Hyundai Елантра, i30, кросовери Крета. 16-клапанні мотори сімейств Gamma 1 і 2 отримали ремонтопридатний блок циліндрів з алюмінію з чавунними гільзами. Ремкомплектів поршнів і кілець мало, оскільки величина розточки гільзи під ремонтний розмір обмежена.

  2. Невелика висота поршневих кілець робить двигун дешевше, але призводить до зносу маслоз'емних і компресійних кілець, що викликає підвищену витрату масла.

  3. На привалочную площину блоку циліндрів встановлена безусадкова прокладка ГБЦ. При перегріві двигуна є велика ймовірність пробою прокладки, а це загрожує як легким ремонтом, обмежується заміною прокладки, масляних фільтрів, антифризу, масла, так і капремонтом з використанням дорогих запчастин.

  4. Колінчастий вал двигунів Хендай Gamma II має чотири противаги, відчуваючи високі навантаження, як механічні, так і термічні, може деформуватися. Також ці мотори не переносять гідроудари і обрив ременя ГРМ.

  5. Система регулювання фаз досить надійна, але сервопривід клапана фазообертача часто забивається брудом. В результаті двигун втрачає потужність і тягу, погано запускається, зростає витрата палива і температура в складних умовах.

  6. Двигуни цієї серії не отримали гидрокомпенсаторов, тому доводиться регулювати клапана вручну. Правда, при хорошому догляді регулювання теплового зазору клапанів виконується раз в 70-90 тис. Км.

  1. engine

В цілому двигун Хундай цілком здатний витримати до 400 000 км пробігу за умови своєчасного обслуговування і використання якісних витратних запчастин:

  • масляні фільтри;

  • ремені і ланцюги ГРМ;

  • натяжители;

  • сальники і прокладки;

  • водяні насоси;

  • повітряні і паливні фільтри.

Всі запчастини для ремонту двигунів Хендай можна замовити і купити в інтернет-магазині Азія Центр з гарантією якості.

Ходова і трансмісія Hyundai, основні проблеми та запчастини

Ремонт підвіски і трансмісії легкових автомобілів і кросоверів Хендай в більшості випадків виконується водіями самостійно. Цьому сприяє невисока ціна на запчастини і їх доступність.

ходовая хендай

Нарікань на підвіску Хундай мало. Для ранніх версій бюджетних Акцент (Соляріс), Гетц була характерна висока жорсткість амортизаторів і стабілізаторів поперечної стійкості, а також пружин передньої підвіски.

Згодом цю неприємність усунули, проте залишилися характерні поломки для всіх машин цього класу:

  • заміна підшипника маточини може знадобитися вже на пробігу 16-18 тисяч;

  • кульові опори добре переносять місто, але на поганих дорогах їх ресурсу вистачає не більше ніж на 17-22 тисячі км;

  • на автомобілях Хендай з незалежною задньою підвіскою часто зношуються сайлентблоки важелів, їх термін служби не перевищує 40-45 тисяч км;

  • відбійники амортизаторів рідко доживають до 30 000 пробігу, то ж відноситься і до пильовиків;

  • витратні запчастини передньої підвіски - втулки і стійки стабілізатора, їх ресурс передбачити неможливо, він залежить від якості доріг.

Електропідсилювач рульового управління на Хундай могли набридати стуком і люфтом рульової колонки. Така особливість зустрічалася в машинах до 2015 року випуску, пізніше її усунули. Сюди ж відносяться і збої датчика кута повороту керма.

Відмінно виглядають на тлі конкурентів коробки передач Хендай. При своєчасному обслуговуванні АКПП типів F5A51, F4A33, F4A42, KM175, KM178, F4A41 відпрацьовують не менше 300 тисяч км пробігу до капремонту. 

Більш свіжа автоматична коробка A4CF1 застосовувалася на корейських Hyundai Accent, Elantra, Getz, Спектра, Кіа Соул, Kia Cerato. Це дуже надійний агрегат, але вимогливий до якості масла, своєчасної заміни ATF і фільтрів. 

акцент

Запчастини Хундай в магазині Азія Центр: якість понад усе

Будь-який дефект двигуна, ходової частини, трансмісії ліквідуються швидко і без проблем за допомогою якісних запчастин і комплектуючих. Їх можна купити в електронному каталозі Азія Центр за помірними цінами з доставкою по території України.

Величезний асортимент запчастин на Хундай включає в себе найбільш затребувані позиції:

  • для ремонту підвіски Хендай - кульові опори, важелі і сайлентблоки, амортизатори і пружини, стійки і втулки стабілізатора;

  • підшипники ступиці, гальмівні колодки і диски (барабани), супорта в зборі та комплектуючі до них;

  • запчастини для ремонту двигуна - поршні, вкладиші, кільця, поршневі пальці, масляні насоси, прокладки ГБЦ, ремкомплекти.

Магазин Азія Центр гарантує швидку доставку запчастин відмінної якості, тим самим допомагаючи закінчити ремонт і обслуговування автомобіля на вищому рівні і в найкоротші терміни.


.