Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Ні одна книга по ремонту автомобіля Chery Tiggo не дасть тієї інформації, яку нам надає безцінний досвід його експлуатації. Це стосується всіх машин, незалежно від класу, року випуску або виробника. А вже якщо мова заходить про представників китайського автопрому, то їх надійність слід перевіряти тільки досвідченим шляхом. Сьогодні ми хочемо розповісти про те, з якими проблемами стикаються власники популярного в Україні кросовера Чері Тіго. І обговорювати будемо передню підвіску.
В цілому досвідчені «Тигроводы» оцінюють якість передньої підвіски на досить високому рівні. Так, наприклад, нерідкі випадки, що вперше зайнятися ходовою частиною передка припадає не раніше пробігу в 60 тисяч кілометрів, а іноді – і більше. Причому, цим можуть похвалитися абсолютно всі деталі – і сайлентблоки і амортизатори Чері Тіго. Спереду вони, до речі, набагато витривалішими, ніж ззаду.
Але говорити про те, що проблем немає все таки не варто. Вони є і знати про них потрібно. Більшість проблем можна вирішити шляхом заміни оригінальних запчастин на ліцензійні або аналоги з інших автомобілів. Наприклад, практично будь-якого року випуску. Це доведено досвідченим шляхом.
Але проблема в експлуатації не в самих підшипниках, а в неякісних сальниках, які після першої ж зими починають пропускати воду. Підсумок – іржа на внутрішній обоймі і вихід деталі з ладу. Одним словом, пошук аналогів здатний усунути проблему. Важливо тільки розібратися в її причини, щоб не доводилося повертатися до неї регулярно.
Більшість власників відзначають високу стійкість всіх елементів ходової. Так, стійка стабілізатора ходить дуже довго. І основний її несправністю може стати тільки знос втулки. І якщо поставити на цю деталь поліуретанові втулки стабілізатора, то про них можна забути надовго. Підібрати за розмірами сьогодні в інтернет їх нескладно.
Передні важелі довговічні, і можуть тільки грішити, як і стійки, невисокою якістю гуми на сайлентблоках. Тут теж цілком доречний рада заміни на поліуретан, благо фахівців, що роблять якісну запресовування, зараз знайти нескладно.
Стійки в зборі служать довго. Амортизатори і передні пружини на Чері Тіго витривалі і довговічні. Єдиною проблемою у цьому вузлі може стати верхній опорний підшипник: у перших моделях він встановлювався не радіально-упорний, а звичайний радіальний. Та ще й відкритого типу. Результат – неприємний стук, передчасне поява іржі і всі інші принади.
Позбутися від цього можна встановленням верхніх опор від РАВ-4 або ж перепрессовкой підшипника на відповідний за розмірами, але якісний сервіс, радіально-опорний) самостійними зусиллями.
Ще однією причиною появи стуку в передній підвісці передньопривідних Тіго першого покоління може стати права піввісь. Вона виконана з двох частин: перша виходить з коробки, через підвісний підшипник входить у другу, а далі – в маточину колеса.
Стукати може або сам підвісний, або з часом з'являється люфт дальньої (йде в маточину) частини в місці з'єднання. Надалі цю проблему усунули установкою динамічного гумового демпфера (на більш пізніх моделях).
І остання проблема, про яку варто сказати – биття рульової колонки. Те, що стосується люфтів сполук, у процесі ТО і експлуатації усувається самостійно власниками. Але про одну недоробці слід знати. Стосується вона надто слабкою пружини механізму регулювання підтяжки. На рідних кермових рейках вона занадто м'яка. І якщо ви просто змирилися з цим стуком (рішення знайти неможливо ні якої діагностикою), просто спробуйте його замінити на більш жорстку наприклад, з того ж РАВ-4.
Підводячи підсумок, можна сказати, що всі елементи передньої підвіски Чері Тіго навіть у заводському виконанні досить високої якості. Якщо стежити за станом пиляків, сальников і сайлентблоків, передчасний вихід з ладу будь-якого з компонентів практично виключений. А якщо ви зіткнулися з такою непередбаченої поломки, швидше за все ви стали жертвою неякісних запчастин.
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....