2014-й роки ознаменувався проривом на російський ринок нових моделей китайських автомобілів. Більшість відомих нам моделей виступали в класі авто бюджетної цінової категорії. Але не залишилися осторонь і автомобілі, цінова категорія яких відповідала рівню корейського чи європейського автомобіля середнього класу.
Модельний ряд, авто з Піднебесної був представлений і користувався попитом починаючи від хетчбека B-класу і закінчуючи позашляховиками. На ринку є автомобільні марки, які вже зарекомендували себе і тепер працюють на підтримання заробленої репутації, до них можна віднести:
Ці першопрохідці китайського автопрому на російському ринку спочатку не викликали довіру, автолюбителі з побоюванням ставилися до придбання такого автомобіля. Покупців цікавило в першу чергу надійність, безпека, ремонтопридатність і наявність запчастин. Пройшли роки і коли то незнайомі нові китайські автомобілі, досі бігають по дорогах, радуючи своїх власників.
Говорячи про екстер'єр, дійсно результат, як говоритися на обличчя. Зовнішність китайських автомобілів зараз в руках одних з найвідоміших європейських дизайнерів з компаній Porsche, BMW, Saab. Пройшовши етап від банального копіювання моделей всесвітньо визнаних брендів, до якісно нового рівня, випускаючи нові моделі авто співпрацюючи зі світовими автомобільними ательє.
Жарти в сторону, нові покоління китайських автомобілів тепер виробляють і збирають в Росії. Багатомільйонні інвестиції спрямовані на зведення власних виробничих ліній, а також модернізації застарілих виробничих площ.
Завдяки тісній співпраці Росії з Китаєм, обсяг товарообігу стрімко збільшується. Вагому частку в товарообігу займають китайські автомобілі.