• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Троїть двигун Деу Матіз, рекомендації по ремонту

Симпатичний, з невеликими габаритами, а також такий, що ідеально підходить для міста, автомобіль Деу Матіз, який прийшов на заміну морально застарілому Daewoo Tico, перейняв у попередника крім трансмісії і деяких деталей підвіски і його двигун.

Пізніше крім трициліндрового агрегату об'ємом в 0,8 літра з'явилися мотори і з об'ємом 1,0 л, а також 1,2 л.

Як і багато інших двигунів внутрішнього згоряння, агрегати, якими комплектувалася ця модель, з плином часу потребують регулювання клапанів.

Як правило, таке регулювання повинно здійснюватися через кожні 20 тис. кілометрів пробігу.

Якщо ж таку процедуру не проводити, то неминуче відбувається збільшення або зменшення теплових зазорів між клапанами і кулачками распредвала.

А це неминуче призводить до втрати експлуатаційних якостей двигуна, збільшення витрати палива і найголовніше, до виходу з ладу ряду елементів клапанного механізму.

Це вже серйозні несправності, які в обов'язковому порядку приведуть до капітального ремонту мотора.

У зв'язку з цим необхідно завжди приділяти увагу регулюванню клапанів і виконувати їх строго у відповідності з термінами, встановленими виробником або при виникненні необхідності.

Провести регулювання теплових зазорів за великим рахунком може практично будь-який власник.

Але, найчастіше проведення такого виду ремонту довіряють фахівцям, оскільки тут потрібно точно знати процедуру і порядок виконання цього виду ремонту.

В іншому випадку можна не стільки відремонтувати, скільки погіршити роботу мотора свого авто.

Зазвичай необхідність в регулюванні клапанів чутно на слух.

Досвідчений фахівець може відразу це визначити по звуку роботи самих клапанів.

Але, при необхідності це може визначити і діагностика.

Усуваємо нечітку роботу двигуна Daewoo Matiz

У пропонованій статті ми розповімо про один випадок усунення несправності, коли троїть двигун Деу Матіз.

 расскажем об одном случае устранения неисправности, когда троит двигатель Дэу Матиз.

  • Отже, в нашому автомобілі почав троїти двигун.
  • Просто в ньому перестав працювати один циліндр, а два інших стали працювати з перебоями.

перестал работать один цилиндр, а два остальных стали работать с перебоями

  • Ми спробували самостійно продіагностувати роботу цього агрегату і отримали дві помилки, які звучали наступним чином: «Пропуски запалювання», а також «Багата паливно-повітряна суміш».
  • Недовго думаючи, ми вирушили до фахівців на офіційну станцію технічного обслуговування.
  • Там нам просто зробили професійно регулювання клапанів.

 произвели профессионально регулировку клапанов

  • Як виявилося, впускні клапана двигуна просто до кінця не закривали вхідні отвори в камери згоряння.
  • А в зв'язку з цим і весь цикл роботи мотора був порушений.
  • Така ситуація дуже небезпечна, оскільки якщо не вжити ніяких заходів, то дуже швидко може прогоріти будь-який з впускних клапанів.​

 очень быстро может прогореть любой из впускных клапанов.

  • А це дуже неприємна ситуація, яка потягне за собою ремонт всього двигуна.
  • Тому не радимо з цими питаннями жартувати.
  • Перш ніж приступити до регулювання клапанів, на станції ще раз виконали повну діагностику двигуна.
  • Вона показала, що іскра скрізь є, форсунки всі працюють справно, ремінь ГРМ встановлений правильно.
  • У підсумку виходить, що проблема може бути тільки з клапанами. Що в результаті і підтвердилося.
  • Тепер двигун працює рівно і тихо, просто приємно на слух.

Теперь двигатель работает ровно и тихо

  • Так що іноді буває, що діагностика дуже допомагає, особливо, коли її проводити своєчасно.
  • А нашу розповідь про усунення причини нерівної роботи двигуна (троїв) Деу Матіз на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Деу Матіз, рекомендації по ремонту"

Відгуки: 0




.