• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт рульової рейки з ГУР Ланос, стукає і тече рульова рейка з гідропідсилювачем керма

З метою забезпечити передачу зусилля водія при обертанні керма на провідні колеса автомобіля передбачений спеціальний механізм під назвою рульова рейка.

Це досить складний пристрій, до складу якого входить багато інших елементів.

Зустрічаються різні види таких механізмів, проте у всіх них основні деталі одні і ті ж.

Одними з таких є зубчаста рейка і шестерня, що рухається по цій рейці в залежності від обертання рульового колеса.

Для полегшення зусиль водія при обертанні керма до рульових рейок додаються спеціальні підсилювачі.

На автомобілі Деу Ланос встановлена рульова рейка з гідравлічним підсилювачем керма.

У зв'язку з тим, що до складу рейки входить цілий ряд елементів, а також маючи на увазі особливості конструкції, цей механізм має ряд слабких місць.

Перш за все, це знос самої зубчастої рейки, а також шестерні.

Крім того, часто рвуться пильники, в результаті чого пил, бруд і волога потрапляють всередину корпусу механізму.

У рульовій рейці з гідравлічним підсилювачем керма однією з несправностей, що часто зустрічаються, також буває вихід з ладу сальників, результатом чого є підтікання масла.

Незважаючи на те, що такий механізм, як рульова рейка є досить складним пристроєм, його ремонт можна виконувати і в домашніх умовах.

Такий ремонт в принципі може виконати будь-який власник авто, в гаражі якого є лещата.

Це може принести чималу економію коштів і часу.

Виконуємо самостійно розбирання і ремонт рульової рейки з гідропідсилювачем керма на Daewoo Lanos

У представленійстатті ми розповімо про те, яким чином самостійно можна усунути стукіт і підтікання масла в рульовій рейці Деу Ланос.

 каким образом самостоятельно можно устранить стук и течь масла в рулевой рейке Дэу Ланос.

  • Отже, в нашому автомобілі, як вже стало зрозуміло, рульова рейка при спрацьовуванні стукала і крім цього з'явилися сліди підтікання масла.
  • У зв'язку з цим було прийнято рішення демонтувати механізм і усунути всі несправності в ньому.
  • Тому для початку ми зняли повністю всю рейку з автомобіля.​

сняли полностью всю рейку с автомобиля

  • І тепер в спокійній обстановці, на робочому столі будемо розбирати, робити дефектовку і необхідні заміни.
  • Ключем на 14 відкручуємо кріплення гідравлічних трубок на одній стороні.​

откручиваем крепление гидравлических трубок на одной стороне.

  • Після цього ключем на 19 відкручуємо такі ж гайки кріплення з іншого боку і знімаємо ці трубки.​

 ключом на 19 откручиваем такие же гайки крепления с другой стороны и снимаем эти трубки

выкручиваем болты крепления рулевых тяг и отсоединяем их вместе с кронштейном крепления

  • Потім роз'єднуємо і знімаємо хомут пильника для того, щоб можна було останній зняти.

 разъединяем и снимаем хомут пыльника

  • Якщо при цьому хомут зламається, то нічого страшного, оскільки потім все одно будемо одягати новий.
  • І далі просто стягуємо пильник з корпусу рейки в протилежну сторону від хомута.

стягиваем пыльник с корпуса рейки в противоположную сторону от хомута

  • Після цього зсередини виймаємо т. зв. бінокль.​

изнутри вынимаем т.н. бинокль

  • Заодно перевіряємо внутрішність картера рейки на наявність вироблень.
  • Далі, перш ніж повністю розбирати механізм, необхідно намітити положення всіх валів.
  • Ми за допомогою керна поставили точки на валу шестерні і аналогічну на корпусі механізму.

с помощью керна поставили точки на валу шестерни и аналогичную на корпусе механизма

  • Аналогічним способом поставили мітки і на циліндрі з картером.​

Аналогичным способом поставили метки и на цилиндре с картером.

  • Крім цього виміряли відстань від краю розрізу в картері до початку першого отвору на головному валу.​

измерили расстояние от края разреза в картере до начала первого отверстия на главном валу

  • Це дасть нам можливість при складанні встановити всі деталі рейки Деу Ланос в точно такому ж положенні, як вони є зараз.
  • Зазвичай подальше розбирання рульової рейки починають з золотнікового вузла.

Обычно дальнейшую разборку рулевой рейки начинают с золотникового узла

  • Однак, ми цього робити не станемо, а почнемо розбирати з протилежного боку. Для цього ми відкрутимо спочатку циліндр.​

открутим сначала цилиндр

  • Як правило, циліндр тут відкручують за допомогою звичайного газового ключа.
  • Але, ми спеціально для таких випадків виготовили власний ключ.​

 специально для таких случаев изготовили собственный ключ

  • Ну, зрозуміло, що це не обов'язково і при відсутності такого ключа відкручувати циліндр можна тим же газовим ключем.
  • Тому затискаємо в місці золотнікового вузла рульову рейку в лещата і за допомогою наявного ключа відкручуємо нарешті її циліндр.

за допомогою наявного ключа відкручуємо нарешті циліндр рейки

  • При цьому потрібно мати на увазі, що гайка тут відвертається окремо від корпусу циліндра.
  • А тому, відкрутивши гайку просто стягуємо циліндр з корпусу картера рейки.​

открутив гайку просто стягиваем цилиндр с корпуса картера рейки

  • Тепер, для того, щоб вийшов сальник, який знаходиться всередині циліндра, необхідно через мідну наставку акуратно збити з нього сам циліндр.​

через медную наставку аккуратно сбить с него сам цилиндр.

  • І далі знімаємо циліндр з механізму.​

снимаем цилиндр с механизма

  • Далі за допомогою ключа або головки на 15 відкручуємо торцьову контргайку.​

с помощью ключа или головки на 15 откручиваем торцевую контргайку

снимаем с вала шайбу с поршнем или регулировочной пробкой

  • При цьому шайба встановлюється тільки в одному положенні, оскільки на ній є спеціальна вибірка під вал.
  • Тепер збиваємо за допомогою ножа або викрутки кришку з золотнікового вузла рульової рейки Деу Ланос.

сбиваем с помощью ножа или отвёртки крышку с золотникового узла рулевой рейки

  • Її просто необхідно зірвати спочатку і потім вона без проблем знімається.
  • Після цього затискаємо вал в лещата і зі зворотнього боку відкручуємо на ньому гайку ключем на 15.​

зажимаем вал в тиски и с обратной стороны откручиваем на нём гайку

  • Далі спочатку збиваємо, щоб зірвати, пробку бічну з піджимного барильця.

сбиваем, чтобы сорвать, пробку боковую с поджимного бочонка

  • А потім за допомогою ключа на 27 відкручуємо.​

с помощью ключа на 27 откручиваем пробку

  • І потім знімаємо пробку з пружиною, що встановлена під нею.​

снимаем пробку с пружиной, что установлена под ней

  • Після цього знімаємо стопорне кільце на валу золотнікового вузла.

снимаем стопорное кольцо на валу золотникового узла

  • Під ним є також шайба, яку необхідно разом з кільцем зняти.​

Под ним имеется также шайба

  • Якщо у вас підтікає саме сальник, який йде далі, то для цього можна всю рейку не розбирати, а тільки замінити цей сальник.
  • Мало того, його можна замінити і не знімаючи рейку з автомобіля.
  • Але, цього разу нам довелося розібрати механізм повністю, тому ми і зняли його з автомашини.
  • Зате тепер маємо можливість провести повний огляд, зробити дефектовку деталей і при необхідності замінити ті, що вийшли з ладу.
  • Тому далі беремо знову мідну наставку і вибиваємо з золотніка вал.

берём снова медную наставку и выбиваем из золотника вал

  • І після цього виймаємо цей вал з корпусу.​

 после этого вынимаем этот вал с корпуса

  • А вже потім без особливих проблем виймаємо і основний вал рейки.​

вынимаем и основной вал рейки

  • Тепер можемо оглядати цей вал і оцінювати його стан.​

Теперь можем осматривать этот вал

  • Правда, для цього спочатку всі деталі необхідно буде помити, протерти і тільки потім можна буде визначати їх справжній стан.
  • Багатьох турбує питання, що дуже важко зняти, щоб при цьому не пошкодити, з протилежного боку заглушку або циліндр.​

 трудно снять с противоположной стороны заглушку или цилиндр.

  • Але, ми вважаємо, що його можна в даному випадку і не знімати зовсім. Просто в цьому немає великої необхідності.
  • Тепер нам потрібно буде вибити підшипник.​

нужно будет выбить подшипник

  • Після цього ми отримаємо можливість розібрати піджимний бочонок, а також вибити потім і сам сальник.
  • А розповідь нашу на цьому про самостійний ремонті та розбирання рульової рейки з ГУР, що підтікала і стукала, на Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки з ГУР Ланос, стукає і тече рульова рейка з гідропідсилювачем керма"

Відгуки: 0




.