• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт рульової рейки з ГУР Шевроле Лачетті

Рульове управління є однією з основних систем будь-якого автотранспортного засобу.

Без нього ніякий рух на автомобілі неможливий.

І в числі головних вузлів або механізмів цієї системи є рульова рейка.

Крім того, що цей механізм забезпечує передачу зусилля водія при повертанні керма до ведучих коліс, він прекрасно поєднується з різного роду підсилювачами.

На автомобілі Шевроле Лачетті встановлена рульова рейка з гідравлічним підсилювачем керма (ГУР).

Конструктивно рейка рульова являє собою зубчасту металеву планку в трубчастому картері з шестернею або черв'яком, яка з'єднана з поворотним або рульовим механізмом провідних коліс.

При повороті рульової колонки шестерня пересувається по зубах планки, пересуваючи її в ту сторону, в яку повертаються колеса, а водій повертає кермо.

Кінці цієї планки також з'єднані з рульовими тягами.

Щоб якимось чином полегшити прикладені водієм зусилля для повороту керма автомобіля, в тандемі з рульовою рейкою додатково працює встановлений підсилювач, в даному випадку гідравлічний.

Однак, крім металевої планки і шестерні, до складу рульової рейки входять цілий ряд інших деталей.

Найбільш вразливими серед них є пильники і сальники.

При пошкодженні перших в картер механізму потрапляють пил, бруд і волога, що веде до виходу з ладу інших деталей.

А пошкоджені сальники пропускають гідравлічну рідину, яка витікає назовні.

Відсутність рідини в механізмі також неминуче веде до виходу з ладу його складових.

Розбираємо самі з метою заміни окремих деталей рульову рейку з ГУР на Chevrolet Lacetti

У пропонованій статті ми спробуємо розповісти про порядок самостійного розбирання і проведення в подальшому ремонту рульової рейки з механізмом ГУР Шевроле Лачетті.

 о порядке самостоятельной разборки и проведения в дальнейшем ремонта рулевой рейки с механизмом ГУР Шевроле Лачетти.

  • Щоб можна було якісно і грунтовно відремонтувати рульову рейку, в якій виникли несправності, потрібно для початку її демонтувати з автомобіля і помістити на робочий стіл.​

для початку потрыбно рульову рейку демонтувати з автомобіля і помістити на робочий стіл.​

  • Саме тут, та ще при наявності лещат, буде найбільш зручно і спокійно виконати повне розбирання механізму, промити всі складові частини.
  • Після цього провести їх дефектовку, замінити при необхідності, ті, що вийшли з ладу, і виконати зворотнє збирання пристрою.
  • Тому затискаємо рейку в лещата і потім перевіряємо вироблення зубчастого вала.

зажимаем рейку в тиски и затем проверяем выработку зубчатого вала

  • Для цього газовим ключем утримуємо сам зубчастий вал, а іншим ключем провертаємо вал розподільника.
  • При цьому зубчастий вал повинен рухатися плавно і без ривків або проскакування.
  • Потім, переконавшись, що з зубчастим валом все в порядку, виставляємо його в середнє положення, а на корпусі розподільника і на його валу за допомогою керна робимо відповідні мітки.​

на корпусе распределителя и на его валу с помощью керна делаем соответствующую метку.

  • Робиться це в зв'язку з тим, що тут ми маємо т.зв. сліпий шліц.
  • А тому, щоб знати яким чином встановлювати вал потім при складанні, ставимо відповідні мітки.
  • Крім того, потрібно заміряти довжину основного вала або планки з кожного боку циліндра рейки.
  • Далі за допомогою викрутки або ножа знімаємо заглушку кріплення розподільника.

с помощью отвёртки или ножа снимаем заглушку крепления распределителя

  • Після цього викручуємо кріпильну гайку, яка розташована під цією кришкою.​

выкручиваем крепёжную гайку, которая расположена под этой крышкой

  • Потім на валу розподільника або золотникового вузла знімаємо стопорне кільце.

снимаем стопорное кольцо

  • І тепер виймаємо розподільник з золотнікового вузла.

вынимаем распределитель с золотникового узла

  • Після того, як витягли розподільник повністю, знімаємо з нього сальник.​

вытащили распределитель полностью, снимаем с него сальник

  • Відкладаємо розподільник в сторону і відкручуємо бічну гайку поджимного пристрою.​

 откручиваем боковую гайку поджимного устройства

  • А під цією гайкою виймаємо також пружину.​

под этой гайкой вынимаем также пружину

  • Далі, використовуючи цангу, дістаємо в золотніковому вузлі нижній сальник рейки Шевроле Лачетті.

достаём в золотниковом узле нижний сальник рейки

  • Після цього знімаємо рейку з лещат і затискаємо тепер довгим кінцем її циліндра вгору.
  • Тут виймаємо стопорне кільце спочатку.​

вынимаем стопорное кольцо сначала

  • І тепер, закріпивши знову рейку горизонтально можемо виймати основний вал з її корпусу.​

закрепив снова рейку горизонтально можем вынимать основной вал из её корпуса

 снимаем опорные втулки

  • Далі знову використовуємо цангу, за допомогою якої витягуємо з корпусу циліндра рейки її внутрішній сальник.​

вытаскиваем из корпуса цилиндра рейки её внутренний сальник

  • Тепер затискаємо в лещатах зняту опорну втулку і виймаємо з неї сальник.​​

зажимаем в тисках снятую опорную втулку и вынимаем с неё сальник

  • Для того, щоб не пошкодити поверхню цієї втулки, її необхідно перед затисканням в лещата обмотати дрантям.
  • І далі знімаємо з цієї втулки ще й кільце ущільнювача.

снимаем с этой втулки ещё и уплотнительное кольцо

  • ​На цьому наша рульова рейка вважається повністю розібраною.

рулевая рейка считается полностью разобранной

  • Після промивання і дефектовки всіх деталей механізму, приступаємо до зворотнього збирання її.
  • Перш за все, одягаємо нове кільце ущільнювача на опорну втулку основного вала. одеваем новое уплотнительное кольцо на опорную втулку основного вала
  • Використовуючи спеціальне оправлення, забиваємо в цю втулку новий сальник.

забиваем в эту втулку новый сальник

  • Тепер нам необхідно на вал одягнути внутрішній сальник. Але, при цьому ми його можемо пошкодити об гострі кінці торця вала.
  • Тому, щоб не пошкодити поверхню сальника, що одягається, на торець вала ми встановлюємо спеціальний наконечник.

на торец вала мы устанавливаем специальный наконечник

  • ​Ну і далі вставляємо основний вал назад в циліндр рейки.

вставляем основной вал обратно в цилиндр рейки

  • ​Після цього за допомогою спеціальної наставки або вала забиваємо сальник в циліндр рейки Шевроле Лачетті.

забиваем сальник в цилиндр рейки

  • ​Запресувавши сальник на своє місце, одягаємо також на вал бічну опорну втулку.

одеваем также на вал боковую опорную втулку

  • Втулку при цьому також можна забити на своє місце за допомогою спеціальної наставки.
  • І після цього встановлюємо також стопорне кільце.

 устанавливаем также стопорное кольцо

  • При цьому дивимося, щоб це кільце зафіксувалося в його посадковому місці.
  • Далі переходимо до золотнікового вузла, де встановлюємо його нижній сальник.

переходим к золотниковому узлу, где устанавливаем его нижний сальник

  • ​Тут також запресовуємо його на місце за допомогою наставки.

запрессовываем сальник на место с помощью наставки

  • ​Після цього виставляємо основний вал рульової рейки в центральне положення.

выставляем основной вал рулевой рейки в центральное положение

  • Для цього заміряємо знову довжину кінців вала з обох сторін циліндра рейки.
  • Тепер змащуємо акуратно розподільник мастилом.

смазываем аккуратно распределитель смазкой

  • ​І після цього вставляємо цей розподільник на своє місце в корпус рейки.

вставляем этот распределитель на своё место в корпус рейки

  • ​При необхідності можна грунтовно посадити розподільник на своє місце, постукавши акуратно молотком.

посадить распределитель на своё место, постучав аккуратно молотком.

  • ​Потім одягаємо на вал розподільника сальник верхній.

одеваем на вал распределителя сальник верхний

  • ​І запресовуємо цей сальник остаточно за допомогою наставки.

запрессовываем этот сальник окончательно с помощью наставки

  • ​Після цього вставляємо пружину і закручуємо гайку бічного підтискного пристрою.

закручиваем гайку бокового поджимного устройства

  • Далі накручуємо на основний вал рейки рульові тяги і готуємо її для контрольної перевірки.

 накручиваем на основной вал рейки рулевые тяги

  • ​Для цього накручуємо кріпильну гайку на розподільнику і ставимо на місце заглушку.

накручиваем крепёжную гайку на распределителе и ставим на место заглушку

  • Для надійності її можна осадити молотком акуратно.
  • І потім знову за допомогою ключів перевіряємо рух зубчастої планки, провертаючи при цьому вал розподільника.

проверяем движение зубчатой планки, проворачивая при этом вал распределителя

  • Крім того, при наявності можливості можна протестувати зібраний механізм в умовах підвищеного навантаження.
  • Ми проводимо таке тестування на спеціальному стенді типу MSG МЅ502М.

проводим такое тестирование на специальном стенде типа MSG MS502М

  • При цьому підтікання масла і сторонніх звуків ніде не виявлено.
  • А це означає, що наша рульова рейка повністю готова до установки на автомобіль з метою подальшої експлуатації.
  • Тому і розповідь нашу про самостійне розбирання з метою заміни окремих деталей рульової рейки автомобіля Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки з ГУР Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




.