• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна антифризу Деу Джентра

Силовий агрегат будь-якого автомобіля під час своєї роботи генерує багато тепла, температура якого в окремих місцях і в певний час досягає дуже великих значень.

Тому, якщо не вживати ніяких заходів до його охолодження, то неминуче настане момент, коли двигун перегріється і просто заклинить.
У зв'язку з цим для регулювання температури в допустимих межах і забезпечення тим самим нормальної роботи мотора, а також для змазування і захисту деяких деталей системи охолодження і застосовується спеціальний засіб – антифриз.
16-клапанний двигун об'ємом 1,5 літра, яким комплектується автомобіль Деу Джентра або Равон Джентра, також має свою систему охолодження.
В якості охолоджуючої рідини в якій використовують розчин антифризу з водою.
Сам по собі антифриз-це рідина, в основі якої  етиленгліколь.
Саме завдяки наявності цієї речовини рідина не дає воді замерзати, а в спекотну спеку не закипати і не випаровуватися.
Тому-то цю рідину змішуючи в співвідношенні 50/50 з водою і заливають зазвичай в системи охолодження силових агрегатів автотранспортних засобів, в числі яких і Daewoo Gentra.

 У торговельній мережі зазвичай реалізується вже готова охолоджуюча суміш, виготовлена на основі антифризу і готова до використання на автомобілях.

З плином часу в рідину потрапляють бруд, пил, а також інші шкідливі частинки, включаючи залишки масла і іржі від корозії деталей системи охолодження.
Все це, плюс ще й природний процес окислення, призводить до того, що охолоджуюча рідина втрачає свої експлуатаційні властивості.
У зв'язку з цим виникає необхідність заміни такої рідини.
Як правило, заміна антифризу або охолоджуючої рідини, приготовленої з ним, проводиться через кожні 48 тис.кілометрів пробігу.
У тих випадках, коли автомобіль експлуатується не дуже активно, заміна охолоджуючої рідини здійснюється через кожні три роки.
Хоча для кожної моделі можуть бути і свої винятки.

Міняємо своїми руками антифриз в системі охолодження Daewoo Gentra

В представленій нами статті буде розказано про те, як своїми руками замінити антифриз в автомобілі Деу Джентра.

будет рассказано о том, как своими руками заменить антифриз в автомобиле Дэу Джентра.

  • ​Згідно з інструкцією, в систему охолодження цього автомобіля заливається 7,2 л рідини.

 в систему охлаждения этого автомобиля заливается 7,2л жидкости

  • У той час, як в систему автомобіля Равон Р3 входить близько 6 літрів, хоча двигуни і там і там практично однакові.
  • Причина тут тільки в довжині патрубків, які йдуть від радіатора.
  • У нашому авто вони значно довші, ніж на Равон Р3.
  • А в іншому все абсолютно однакове.
  • Якщо слідувати вказівкам того ж мануала нашого авто, то виробник рекомендує заливати масло типу SAE 5 W-30.

 производитель рекомендует заливать масло типа SAE 5 W-30.

  • ​Мало того, рекомендується заливати масло з маркуванням API SL.

рекомендуется заливать масло с маркировкой API SL

  • Ну, це так, просто попалося під руки.
  • Хоча, з іншого боку такі відмінності виглядають дещо дивно, оскільки практично у всій лінійці автомобілів Равон і Джентра встановлюються однакові двигуни.
  • Але, якщо виробник дає рекомендацію, значить її необхідно виконувати.
  • Отже, заміну антифризу в автомобілі починаємо з відкручування кришки розширювального бачка.

начинаем с откручивания крышки расширительного бачка.

  • ​З внутрішньої сторони ця кришка має два клапана, один з яких впускний, а другий випускний.

С внутренней стороны эта крышка имеет два клапана

  • За станом цих клапанів необхідно постійно стежити, оскільки в зимовий час вони можуть примерзати.
  • В результаті цього вони можуть зависнути і, як результат, зірве кришку з бачка.
  • Нашому авто вже майже шість років, пробіг становить 35 тис.кілометрів і якщо заглянути в розширювальний бачок, то можна побачити, що антифриз там ще досить світлий.

можно увидеть, что антифриз там ещё довольно светлый.

  • Але, ми зіллємо спочатку і потім побачимо його стан.
  • Зливається охолоджуюча рідина тут точно так, як і в автомобілях Равон Р2, Р3 і Р4.
  • Для цього необхідно відкрутити зливний штуцер, розташований в нижній частині радіатора.
  • Інших способів зливання рідини в цих моделях не передбачено.
  • Якщо дивитися знизу на радіатор охолодження і радіатор кондиціонера Деу Джентра, то знизу в корпусі т. зв. телевізора можна побачити два отвори.

 снизу в корпусе т.н. телевизора можно увидеть два отверстия.

  • ​Так ось, в одному отворі тут просто вставлена заглушка.

в одном отверстии здесь просто вставлена заглушка

  • ​А ось в іншому отворі ми можемо бачити пластикову трубочку.

 в другом отверстии мы можем видеть пластиковую трубочку.

  • Для того, щоб злити антифриз з радіатора, необхідно на цю трубочку одягнути гумовий шланг або будь-яку іншу трубочку.
  • Саме для цієї мети ми і заготовили спеціальну трубочку.

заготовили специальную трубочку

  • ​Тому одягаємо один кінець цієї трубочки на вказаний штуцер з пластмасовою трубочкою.

у одеваем один конец этой трубочки на указанный штуцер с пластмассовой трубочкой

  • Другий її кінець опускаємо в спеціально підготовлену ємність.
  • Після цього за допомогою викрутки викручуємо поступово пластмасовий болт зі штуцера, який розташований внизу на внутрішній стороні радіатора охолодження.

выкручиваем постепенно пластмассовый болт со штуцера

  • ​При цьому дивимося на другий кінець трубки і стежимо за витіканням охолоджуючої рідини.

следим за вытеканием охлаждающей жидкости

  • ​При цьому будьте уважні, щоб сильно не викручувати болт, тому, що з-під нього також почне витікати антифриз.

сильно не выкручивать болт, потому, что из-под него также начнёт вытекать антифриз.

  • У цьому автомобілі для того, щоб злити повністю охолоджуючу рідину з усієї системи, необхідно прогріти спочатку двигун до тих пір, поки не включиться вентилятор.
  • Як тільки він включився, відразу вимикаємо двигун і відкручуємо вже знайомий нам болт штуцера на радіаторі.
  • Злив з блоку циліндрів окремо тут, та й у всіх моделях Равон, просто не передбачений.
  • У всіх моделях болт штуцера розташований приблизно в одному і тому ж місці.
  • Просто може бути трохи правіше або лівіше, ніж в даному випадку в Равон Джентра.

болт штуцера может быть несколько правее или левее, чем в данном случае

  • Розширювальний бачок при зливі рідини у нас відкритий.
  • Заміряли внутрішній діаметр нашої трубки за допомогою якої зливаємо рідину, і він склав 11мм.
  • Занадто товсту трубку теж не слід брати, оскільки потім буде важко одягнути її на радіаторі.
  • У нас товщина трубки становить приблизно 1мм.
  • Для заміни ми придбали каністру нового антифризу.

Для замены мы приобрели канистру нового антифриза.

  • Сточивши всю рідину, ми заради інтересу виміряли її і виявилося, що у нас витекло близько 6 літрів.

у нас стекло около 6 литров жидкости

  • В принципі, так і повинно бути, тому, що з пічки опалення антифриз ніяк не зможе витекти.
  • А там залишилося приблизно 1 літр.
  • До речі, колір охолоджуючої рідини, що злилася, вже не чисто рожевий, а каламутний і з коричневим відтінком.
  • Це говорить про те, що в ній вже є домішки частинок корозії і бруду.
  • Заливаємо ми точно такий же антифриз, що і був залитий раніше в систему нашого двигуна.
  • Але, перед цим не забудьте закрутити назад пластмасовий болт штуцера на радіаторі.
  • При цьому не забувайте, що він з пластмаси і тому не перестарайтеся, тому, що дуже легко можна зірвати різьблення.
  • Закрутивши болт, вставляємо в розширювальний бачок лійку і заливаємо в нього новий антифриз.

вставляем в расширительный бачок воронку и заливаем в него новый антифриз.

  • В процесі заливки в розширювальному бачку з рідини може виходити повітря, тому на його поверхні будуть виникати повітряні бульбашки.
  • У зв'язку з цим не варто їх лякатися. При цьому рідина буде повільно йти з бачка в систему.
  • У міру її відходу доливаємо в бачок нову. 
  • І в результаті поступово заливаємо повністю всю каністру. 
  • Потім закриваємо кришку на розширювальному бачку і запускаємо двигун.
  • При цьому рідина заповнить всю систему, всі її патрубки і в розширювальному бачку рівень після цього дещо впаде.
  • Тому ми доллємо ще грам 600 антифризу.
  • В процесі роботи двигуна повинен в першу чергу теплішати патрубок, який виходить з блоку циліндрів і головки блоку циліндрів.

должен в первую очередь теплеть патрубок, который выходит из блока цилиндров и головки блока цилиндров.

  • ​Потім повинен також теплішати і повітряний патрубок, що йде з радіатора до розширювального бачка.

должен также теплеть и воздушный патрубок, идущий из радиатора к расширительному бачку.

  • Якщо у вас дійсно так відбувається, значить повітря з системи пішло, а охолоджуюча рідина починає нагріватися.
  • Потеплішати повинні і трубки, що йдуть до пічки.
  • Після того, як рідина трохи пішла з розширювального бачка, доливаємо ще небагато.

доливаем ещё немного жидкости

  • При цьому домагаємося, щоб рівень антифризу в бачку був між мінімальним і максимальним покажчиком.
  • Після цього можна машину експлуатувати.
  • А приблизно через тиждень знову потрібно буде перевірити рівень рідини і при необхідності долити знову.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійну заміну охолоджуючої рідини в автомобілі Равон Джентра на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна антифризу Деу Джентра"

Відгуки: 0




.