Здрастуйте, дорогі друзі. Сьогодні у нас ремонт рульової рейки на автомобілі Шевроле Лачетті. З рульової рейки ми зняли кермові тяги і проводимо діагностику редуктора рульової рейки.
Знімається заглушка гайки хвостовика. Потім відкручується сама гайка. Потім знімається регулювальна гайка притиску і контргайка. Витягується пружина і сам притиск стопори.
Далі знімається стопорне кільце і витягується розподільник. Після цього знімається стопор центрирующей опори. Потім витягується шток. З опори витягують сальник правий. Потім, за допомогою знімача з корпусу виймають лівий сальник. Всі деталі рульової рейки Шевроле Лачетті ретельно відчищають від пилу і бруду, залишків мастильних матеріалів і продуктів зносу.
Далі, на токарному верстаті виготовляють шліфування поверхні стійки рульової рейки Шевроле Лачетті. Так само шліфують шийки розподільника.
І приступаємо до збірки. За допомогою спеціального пристосування встановлюється новий лівий сальник штока. Всі сальники і гумові ущільнювачі при складанні будуть замінені на нові.
Змащуємо шток і встановлюємо його в корпус. Змащуються шестерні розподільника. Потім розподільник так само встановлюється в корпус. Встановлюємо верхній підшипник розподільника, вставляємо його.
Потім змащуємо і встановлюємо новий верхній сальник розподільника. Це все фіксується стопорним кільцем.
Затягується гайка хвостовика розподільника.
Змащується і встановлюється притиск штока. Потім пружина і регулювальна гайка притиску з контргайкою. Потім регулюється притиск штока, і затягується контргайка.
Змащується центрована опора штока рульової рейки Шевроле Лачетті. У неї встановлюється втулка сальника штока...
Відгуки: 0