• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна зчеплення Деу Матіз 0.8 л. МКПП

Нерідко автомобілісти в розмовах стверджують, що є вузли і деталі без яких автомобіль може спокійнісінько функціонувати.

А є й такі, без яких неможливо або небезпечно навіть починати рух.

Так ось, до числа останніх можна сміливо віднести і зчеплення.

Це механізм, без якого трансмісія будь-якого автотранспортного засобу, включаючи і такий невеликий легковий автомобіль, як Деу Матіз, не буде нормально взаємодіяти з його силовим агрегатом.

При цьому ми не говоримо поки про незручності для водія і практично про виключення можливості переключити передачу або змінити напрямок руху.

На автомобілі Daewoo Matiz, укомплектованому двигуном об'ємом 0,8 літра, встановлюється дводисковий механізм зчеплення з гідравлічним приводом.

Як правило, такий вузол з гідравлічним приводом за своїм устроєм практично нічим не відрізняється від тих, що встановлюються на інші моделі автотранспортних засобів.

Однак, деякі відмінності все ж бувають.

В даному випадку механізм, встановлений на автомобілі з двигуном об'ємом 0,8 л, дещо відрізняється від того, що встановлюється на таку ж модель, але з силовим агрегатом 1,0 л.

У зв'язку з тим, що зчеплення постійно відчуває величезні навантаження, його деталі, та й весь механізм вимагає періодичної заміни.

Зазвичай все зчеплення на даному автомобілі змінюють через 70-80 тис. кілометрів пробігу.

Хоча, природньо, це не межа для цього механізму.

Все залежить від характеру і стилю водіння авто.

Сама процедура заміни-це досить трудомісткий процес, оскільки вимагає демонтажу КПП.

Тому краще цей вид ремонту виконувати з помічником.

Але, незважаючи на це, заміну такого механізму можна здійснювати і своїми силами в гаражі.

Міняємо самостійно зчеплення на Daewoo Matiz з МКПП і двигуном 0,8 л

У пропонованій статті ми розповімо про порядок самостійної заміни зчеплення автомобіля Деу Матіз з механічною КПП і силовим агрегатом об'ємом 0,8 л.

 расскажем о порядке самостоятельной замены сцепления автомобиля Дэу Матиз
  • Отже, в механізмі зчеплення нашого автомобіля відбулися несправності, оскільки при натисканні на педаль зчеплення, майже в самому кінці чути незрозумілий стукіт.
  • Тому нами було прийнято рішення зняти весь механізм і розібратися в чому там причина виникнення підозрілого стуку.
  • Для початку знімаємо передні колеса автомобіля.

снимаем передние колёса автомобиля.

  • ​Далі від'єднуємо і знімаємо акумуляторну батарею.

отсоединяем и снимаем аккумуляторную батарею

  • Після цього буде потрібно також зняти повітряний фільтр разом з усім впускним воздуховодом.
  • Для цього відкручуємо спочатку один болт зверху на телевізорі.

 откручиваем сначала один болт сверху на телевизоре

  • ​Потім тут же, але тільки ближче до самого фільтру, відкручуємо другий болт.

 только ближе к самому фильтру, откручиваем второй болт

  • ​Також, практично під корпусом самого фільтра потрібно відкрутити ще один болт.

практически под корпусом самого фильтра нужно открутить ещё один болт

  • ​Далі від'єднуємо фішку вимірювання температури впускного повітря.

отсоединяем фишку измерения температуры впускного воздуха

  • Ще далі від'єднуємо патрубок з впускного колектора.
  • Для цього необхідно послабити хомут на самому патрубку біля колектора.

необходимо ослабить хомут на самом патрубке у коллектора.

  • ​Крім того, тут же, але тільки трохи нижче, від'єднуємо патрубок циркуляції картерних газів.

отсоединяем патрубок циркуляции картерных газов.

  • І після цього можемо демонтувати повітряний фільтр разом з його патрубками і воздуховодом.
  • Тепер нам буде потрібно також зняти майданчик для установки акумулятора.

потребуется также снять площадку для установки аккумулятора

  • Однак, ми не радимо це робити, так як вважаємо це зайвим.
  • Просто під цим майданчиком все одно розташований досить значних розмірів кронштейн, приварений до лонжерону.
  • Він все одно потім нам буде заважати.
  • Та й без зняття цього майданчика доступу нам для подальшої роботи цілком достатньо.
  • Сама коробка перемикання передач тут за розмірами не дуже велика, тому ми її і так зможемо зняти.
  • А для цього необхідно від'єднати лямбда зонд і інші фішки, які є на корпусі самої КПП Деу Матіз і будуть потім нам заважати її демонтувати.

необходимо отсоединить лямбда зонд и другие фишки, которые имеются на корпусе самой КПП

  • ​З іншого боку коробки потрібно буде від'єднати косу проводів.

нужно будет отсоединить косу проводов

  • Вона кріпиться за допомогою засувок на корпусі коробки.
  • Тому ці засувки необхідно відстебнути, а саму косу прибрати на скільки можна в сторону, щоб потім нам не заважала.
  • Далі відкручуємо також два болта, які утримують патрубок охолоджуючої рідини самої коробки.

откручиваем также два болта, которые удерживают патрубок охлаждающей жидкости

  • Після цього нам залишається відстебнути пластинки кріплення двох куліс.

отстегнуть пластинки крепления двух кулис

  • З протилежного боку виймаємо шплінти з кріплень і куліси у нас в результаті повисають в повітрі.

вынимаем шплинты с креплений кулисы

  • ​Тут же можна відразу відкрутити два верхніх болта кріплення коробки перемикання передач.

открутить два верхних болта крепления коробки

  • ​Далі розкручуємо і знімаємо тросик приводу зчеплення.

раскручиваем и снимаем тросик привода сцепления

  • ​І також виймаємо цей тросик з кронштейна, де він ще додатково кріпиться.

вынимаем этот тросик с кронштейна

  • Так як ми вирішили одночасно замінити масло в коробці передач, то тут відразу можна зливати старе масло, відкрутивши для цього зливну пробку в днищі картера коробки.

 сразу можно сливать старое масло, открутив для этого сливную пробку

  • ​Для тих, хто не знає, трохи вище біля лівого приводу розташована і заливна пробка нашої МКПП.

возле левого привода расположена и заливная пробка нашей МКПП.

  • ​Після цього відкручуємо один болт на 10.

 откручиваем один болт на 10

  • ​А також з протилежного боку відкручуємо точно такий же другий болт на 10, за допомогою яких кріпиться лючок.

с противоположной стороны откручиваем точно такой же второй болт на 10

  • ​Ну і тепер прийшла черга відкрутити самий незручний болт кріплення коробки.

открутить самый неудобный болт крепления коробки

  • Далі, кому як зручно, але нам вдалося відкрутити знизу болт на 10 кріплення датчика швидкості.

 открутить снизу болт на 10 крепления датчика скорости.

  • Деякі стверджують, що його легше відкрутити зверху.
  • Після цього виймаємо сам трос з датчиком з корпусу коробки Деу Матіз.
  • Потім відкручуємо один болт на 12 кріплення стартера.

 откручиваем один болт на 12 крепления стартера

  • Другий болт його кріплення відкрутимо вже зверху, і стартер буде у висячому положенні.
  • Далі відкручуємо болти кріплення шарових опор.

откручиваем болты крепления шаровых опор

шаровые опоры отодвигаем вниз

  • А потім витягуємо з коробки півосі.

вытаскиваем из коробки полуоси

  • Тепер нам необхідно також зняти лижу або поздовжній ричаг.
  • Для цього буде потрібно відкрутити спочатку два болта її кріплення.

открутить вначале два болта крепления лыжи

  • ​А також далі ще один болт з гайкою відкручуємо.

ещё один болт с гайкой откручиваем

  • ​І після цього коробка нашого авто утримується тільки подушкою, що кріпиться до лонжерону за допомогою двох болтів.

 коробка нашего авто удерживается только подушкой, что крепится к лонжерону с помощью двух болтов.

  • ​А також крім цього МКПП тримається на одній гайці і трьох болтах.

кроме этого МКПП держится на одной гайке и трёх болтах

  • Після того, як зняли колеса і витягнули півосі, отримали в результаті хороший доступ до самої коробки.

получили в результате хороший доступ к самой коробке.

  • ​А тому тут вже можна від'єднати масу.

здесь уже можно отсоединить массу

  • Потім за допомогою домкрата піднімаємо або притримуємо коробку перемикання передач.
  • А в цей час відкручуємо вище згадані два болта кріплення подушки коробки.

 откручиваем выше упомянутые два болта крепления подушки коробки

  • Після того, як зняли подушку, можна відкручувати повністю і знімати вже нарешті МКПП Деу Матіз.
  • Потрібно відзначити, що в тому випадку, коли ми знімаємо коробку і збираємося робити ремонт, в обов'язковому порядку необхідно замінити всі сальники, встановлені в цій коробці передач.

 необходимо заменить все сальники, установленные в этой коробке

  • Навіть якщо у вас не було явних слідів підтікання масла, все одно сальники варто замінити всі.
  • Ну і тепер приступаємо до розбирання механізму зчеплення, заради чого ми все це і затіяли.
  • Перше, що нас тут вразило, так це стан вижимного підшипника.

это состояние выжимного подшипника

  • У ньому немає жодного шарика, тому, що всі висипалися вже.
  • У тому випадку, якщо ви вирішили заодно замінити і задній сальник колінвала, а ми рекомендуємо в даному випадку зробити це обов'язково, у вас неминуче постане питання розклинювання маховика цього валу.

встанет вопрос расклинивания маховика коленвала.

  • ​Так ось, ми придумали спосіб, як зафіксувати колінвал з боку його шківа.

 придумали способ зафиксировать коленвал со стороны его шкива

  • Для цього нам знадобилося всього два подовжувача і одна головка на 17.
  • В результаті головку одягаємо на гайку шківа.
  • Після чого один подовжувач просовуємо через отвір головки, а другий кінець його через перехідник з'єднуємо з іншим подовжувачем і впираємо в правий ричаг.

удлинитель через переходник упираем в правый рычаг

  • І таким чином шків колінвала залишається нерухомим, після чого можна сміливо відкручувати маховик вала зі зворотнього боку.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну зчеплення Деу Матіз з двигуном 0,8 л на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зчеплення Деу Матіз 0.8 л. МКПП"

Відгуки: 0




.