• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна поршневих кілець Шевроле Авео Т250

Рух поршнів в циліндрах двигуна внутрішнього згоряння, компресорах або в парових двигунах неможливо без спеціальних кілець.
Пов'язано це з особливою конструкцією поршневих кілець, яка дозволяє їм регулювати розмір тонкої плівки масла, що змащує стінки циліндрів і поверхні самих поршнів.
Крім того, такі деталі, як поршневі кільця виконують дуже важливу роль герметизації або ущільнення.  
В силових агрегатах, що застосовуються на автомобілях моделі Шевроле Авео Т250, на всіх поршнях також є відповідні кільця.
Основним недоліком поршневих кілець є їх механічний і хімічний знос.
Як правило, такі деталі кривошипно-шатунного механізму автомобільного ДВС виходжують в середньому 300 тис.кілометрів.  
Але це не є остаточною цифрою.
Все залежить від манери експлуатації автотранспортного засобу, якості застосовуваних паливно-мастильних матеріалів, умов, в яких експлуатується конкретний мотор і багатьох інших факторів.
Однак, той факт, що їх необхідно періодично міняти-це очевидно.
При надмірному зносі поршневих кілець погіршується робота двигуна, збільшується витрата масла і утворюються механічні пошкодження в блоці циліндрів аж до заклинювання мотора.
А несвоєчасна заміна таких кілець в кінцевому рахунку призводить до дорогого і трудомісткого капітального ремонту всього силового агрегату.
Процес заміни кілець також є досить трудомістким і як правило довіряється досвідченим фахівцям.
Але, все ж, знаючи порядок виконання такої процедури, цей вид ремонту можна виконувати і самостійно в своєму гаражі.

Міняємо самостійно поршневі кільця на Chevrolet Aveo T250

У представленій статті ми хочемо розповісти про порядок установки нових кілець, замість тих, що вийшли з ладу, на поршні двигуна Шевроле Авео Т250.
хотим рассказать о порядке установки новых колец вместо вышедших из строя на поршни двигателя Шевроле Авео Т250.
  • ​Найперше і головне, що ми повинні знати і в обов'язковому порядку зробити, так це, щоб всі поршні і канавки на них перед установкою нових кілець були ідеально чистими.

все поршни и канавки на них перед установкой новых колец были идеально чистыми

  • Для чого необхідно попередньо їх гарненько вимити, вичистити наявний нагар в канавках і протерти.
  • Установку кілець починаємо з гофрованого або пружинного кільця.

начинаем с гофрированного или пружинного кольца

  • Одягаємо його на саму нижню канавку поршня. Це так званий розширювач.
  • Після цього встановлюємо два маслоз'ємних кільця.

устанавливаем два маслосъёмных кольца

  • Ці кільця сталеві і пружні, тому зламати їх навряд чи вийде.
  • Потім беремо компресійні кільця. Вони виготовлені з чавуну і тому мають характерний чорний колір.
  • На кожному з таких кілець є штамповані букви.

На каждом из таких колец имеются штампованные буквы.

  • ​Їх теж два і встановлюємо ці кільця обов'язково буквами вгору.

устанавливаем эти кольца обязательно буквами вверх

  • Так, як ці кільця виготовляються з чавуну, то вони досить крихкі.
  • У зв'язку з цим при установці їх на поршень необхідно бути обережним, щоб не розламати.
  • Кожне з кілець має свій розріз, який називається замок.
  • Так ось, замки чавунних компресійних кілець необхідно розгорнути на 120 градусів один щодо іншого.
  • Замки маслоз'ємних кілець при цьому повинні розташовуватися на відстані 180 градусів щодо замка розширювального або гофрованого кільця.
  • Для того, щоб точно знати розташування замків кілець можна перед установкою їх на поршень, поставити мітки на денці кожного поршня.

поставить метки на донышке каждого поршня

  • Це багато в чому полегшить і прискорить вашу роботу.
  • Після того, як всі кільця одягли, встановлюємо такий поршень в циліндр двигуна.
  • Перед цим добре змащуємо поверхню поршня з встановленими кільцями.

 смазываем поверхность поршня с установленными кольцами

  • Після цього ще раз перевіряємо правильність розташування замків на кільцях і можемо встановлювати поршень в циліндр.
  • Для цього одягаємо на поршень оправлення і затягуємо його.

одеваем на поршень оправку и затягиваем её

  • При цьому наші кільця добре затиснулися і тепер зрушити вже з місця не зможуть самостійно.
  • Тепер перевертаємо поршень і змащуємо також маслом, встановлений вкладиш на шатуні.

смазываем также маслом, установленный вкладыш на шатуне.

  • ​Потім точно так змащуємо внутрішні стінки циліндра.

 смазываем внутренние стенки цилиндра

  • ​І після цього опускаємо поршень в циліндр двигуна Шевроле Авео Т250.

опускаем поршень в цилиндр двигателя.

  • ​Встановлюємо поршень до тих пір, поки оправлення не упреться в блок циліндрів.

Устанавливаем поршень до тех пор, пока оправка не упрётся в блок цилиндров

  • Далі спочатку молотком злегка обстукаєм оправлення по всьому колу, щоб воно щільно лягло на блок.

 молотком слегка обстучим приставку по всему кругу

  • ​А потім ручкою молотка акуратно осаджуємо поршень всередину циліндра.

ручкой молотка аккуратно осаживаем поршень

  • Постукувати також краще по колу денця поршня, щоб він сідав рівномірно.
  • І коли поршень повністю зайде в циліндр, оправлення його звільниться і її можна буде прибирати.

оправка его освободится и её можно будет убирать.

  • Можна ще спробувати руками, щоб поршень остаточно уперся і після цього можна прикручувати його на шийку колінвала знизу.
  • Точно таким же способом встановлюємо далі всі чотири поршня.
  • У разі установки поршня в нижню мертву точку, проштовхуємо його в самий низ циліндра до упору.

 в нижню мертву точку, проштовхуємо поршень в самий низ циліндра до упору.

  • Також потрібно мати на увазі, що на кожному з поршнів є штамповані точки.
  • Так ось, після установки всі ці точки повинні розташовуватися на стороні прилеглій до механізму ГРМ.

 точки должны располагаться на стороне близлежащей к механизму ГРМ.

  • ​Після цього встановлюємо прокладку головки блоку циліндрів.

устанавливаем прокладку головки блока цилиндров

  • Її встановлювати потрібно таким чином, щоб отвори напрямних збігалися і всі інші отвори на блоці точно збігалися з усіма отворами прокладки ГБЦ.
  • Потім зверху встановлюємо головку блоку циліндрів.

устанавливаем головку блока цилиндров

  • ​Далі вкручуємо болти, за допомогою яких кріпиться ГБЦ до блоку двигуна Шевроле Авео.

вкручиваем болты, с помощью которых крепится ГБЦ

  • Перед цим необхідно ці болти помістити в масло.
  • Потім вийняти їх звідти і покласти на півгодини для того, щоб з них могло стікати масло.
  • І тільки після цього болти ГБЦ можна вставляти в отвори головки.
  • Тепер затягуємо вставлені болти кріплення головки блоку циліндрів із зусиллям 30 Н/м.

затягиваем вставленные болты крепления головки блока цилиндров с усилием 30 Н/м

  • При цьому затяжку починаємо з центральних двох болтів в одному і другому ряду.
  • Далі по два болта зліва і праворуч від центрального в одному ряду і потім точно такі ж два болта в другому.
  • Ну і останніми затягуємо крайні болти в одному і в другому ряду з одного краю двигуна, а потім і з іншого.
  • Це тільки перший етап затягування болтів ГБЦ. Після нього виконуємо другий етап затяжки.
  • В цьому випадку затягуємо болти з поворотом воротка на 90 градусів.

затягиваем болты с поворотом воротка на 90 градусов

  • Затягуємо в тій же послідовності, що і під час першого етапу.
  • Після цього робимо перепочинок на тридцять хвилин приблизно і потім знову, вже втретє, підтягуємо болти також на поворот воротка на 90 градусів від початкового положення.
  • І на закінчення виконуємо четвертий підхід до цих болтів.
  • Цього разу затягуємо на поворот воротка в 45 градусів.
  • Це вже останній етап затягування, після якого болти головки блоку циліндрів нашого двигуна можна вважати затягнутими.
  • У зв'язку з цим і розповідь нашу про самостійну установку поршневих кілець двигуна Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна поршневих кілець Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




.