Заміна поршневих кілець Деу Ланос, пробій прокладки ГБЦ

Корпус автомобільного двигуна внутрішнього згоряння складається з декількох основних частин.
Це, перш за все, блок циліндрів, потім головка блоку циліндрів і кришка клапанів.
Знизу блок циліндрів закривається картером з масляним піддоном.
Усередині цього агрегату під час його роботи відбувається постійна циркуляція технічних рідин, причому під певним тиском.
Тому основною вимогою до корпусу будь-якого автомобільного двигуна, в тому числі і агрегату, яким комплектується автомашина Деу Ланос, є його надійна герметизація.
А ось забезпечити це може тільки надійний і щільний контакт або з'єднання всіх складових частин силового агрегату.
І досягається це за допомогою спеціальних прокладок, які встановлюються між цими частинами.
Поршневі кільця, основним призначенням яких є підтримка необхідної товщини змащування внутрішніх стінок циліндрів і самих поршнів, також в значній мірі впливають на функціонування автомобільного ДВС.
Від їх стану залежить також герметизація і характер ущільнення між стінками циліндрів і поршнями.
А звідси і підтримка необхідно тиску всередині корпусу всього мотора.
Прокладка ГБЦ встановлюється між блоком циліндрів і головкою блоку циліндрів.
Основним призначенням її є не тільки забезпечення надійного і герметичного з'єднання цих двох основних частин двигуна.
Ця прокладка створює перешкоду витіканню масла з корпусу механізму, а також надійно утримує створюване всередині його корпусу тиск і високу температуру.
А тому найменше пошкодження такої деталі призводить до негайного погіршення роботи всього двигуна.
Заміну поршневих кілець, також, як і заміну прокладки ГБЦ, ні в якому разі не варто відкладати в довгий ящик, оскільки це загрожує повним виходом двигуна з ладу.
А це завжди капітальний ремонт, який є дорогим і трудомістким процесом.

Міняємо самостійно поршневі кільця на Daewoo Lanos

У пропонованій ще одній статті ми хочемо розповісти про те, як же самостійно замінити поршневі кільця двигуна Деу Ланос.
 хотим рассказать о том, как же самостоятельно заменить поршневые кольца двигателя Дэу Ланос.
  • Як вже стало зрозуміло, в нашому двигуні пробило прокладку ГБЦ, причому в декількох місцях.
  • Мало того, вже підгоріли клапана газорозподільного механізму (ГРМ).
  • Сам агрегат пройшов вже більше 200 тис. кілометрів, а тому прийшов час замінити поршневі кільця в ньому.
  • Після зняття головки блоку циліндрів з нашого агрегату ми побачили, що там все забризкане маслом, а на прилеглій поверхні блоку добре видно сліди прогару і виходу газів через пробиту прокладку ГБЦ.

на прилегающей поверхности блока хорошо видны следы прогара и выхода газов

  • Сама головка блоку циліндрів природньо буде піддана капітальному ремонту.
  • Трохи буквально протерши прилеглу поверхню головки блоку циліндрів, ми добре побачили, що підгоріли сідла клапанів, а на самих клапанах видно раковини.

подгорели сёдла клапанов, а на самих клапанах видны раковины

  • Саме тому ми і будемо проводити капітальний ремонт цієї головки, правда самі клапана міняти при цьому не будемо.
  • Чому не будемо, а тому, що ми просто їх проточимо трохи на токарному верстаті і всі наявні при цьому раковинки приберуться.

просто проточим клапана чуть-чуть на токарном станке

  • В результаті клапана наші стають як нові, незважаючи на те, що деякі знавці стануть стверджувати, що робити цього не варто.
  • При огляді виявилося, що кромки сідел клапанів на головці знаходяться в нормальному стані, але при цьому дещо широкуваті.
  • Тому за допомогою шарошки, спочатку оправлення для нижньої кромки, а потім і верхньої, ми робимо їх трохи вужчими.

за допомогою шарошки робимо кромки сідел трохи вужчими

  • ​Витративши на виправлення кожної з кромок по кілька хвилин, ми тут же притираємо проточені раніше клапана.

 притираем проточенные ранее клапана.

  • ​Для заміни ми придбали за порадою деяких знавців комплект поршневих кілець, виробництва японської компанії NPR.

приобрели комплект поршневых колец, производства японской компании NPR.

  • Кажуть, що це надійний виробник і його продукція досить якісна і довговічна.
  • До того ж вартість їх не дуже висока.
  • Також нами була придбана і прокладка ГБЦ разом з маслоз'ємними ковпачками виробництва американо-німецької компанії Victor Reinz.

приобретена и прокладка ГБЦ вместе с маслосъёмными колпачками производства американо-германской компании Victor Reinz.

  • Ми впевнені в якості продукції цієї компанії.
  • Тепер нам буде потрібно гарненько вичистити і промити саму головку блоку циліндрів і потім приступати до перевірки стану її прилеглої поверхні.
  • Особливо варто звернути увагу на канали проходження охолоджуючої рідини, оскільки вони тут практично повністю забиті.
  • Це, до речі, біда такого автомобіля, як Деу Ланос.
  • Причина вся в тому, що патрубок системи охолодження в радіаторі розташований не в самому низу його корпусу, як це робиться зазвичай, а трохи вище.
  • Все це призводить до того, що стільники радіатора, в тій частині, що нижче патрубка, сильно забиваються брудом і шлаком.
  • А вони природним шляхом осідають на дні радіатора.
  • Тому, якщо ви виявили, що в ГБЦ вашого двигуна забиті канали циркуляції охолоджуючої рідини, то в обов'язковому порядку не полінуйтеся і промийте систему охолодження.
  • Тому, що там в радіаторі охолодження гарантовано зібралося багато бруду і шламу, який потім потрапив в іншу частину системи охолодження.
  • Мало того, через те, що в радіаторі пічки встановлені найтонші стільники, він заб'ється раніше всіх і пічка потім також перестане функціонувати нормально.
  • Також можемо поділитися досвідом використання медичних інструментів, зокрема захватів для видалення зубів, з метою зняття маслоз'ємних ковпачків.
  • Ці інструменти ідеально підходять для виконання таких операцій в ремонті двигуна.
  • А придбати їх можна практично на будь-якій барахолці.
  • Тепер хочеться ще розповісти про один неприємний наслідок пробитої прокладки ГБЦ.
  • Коли подивитися з оглядової ями знизу на двигун автомобіля, то можна побачити, що весь картер його і все, що є навколо, повністю забризкане маслом і тосолом.

весь картер двигателя и всё, что есть вокруг полностью забрызгано маслом и тосолом

  • Тобто, всі ці технічні рідини мало того, що витікають з корпусу силового агрегату, погрожуючи в будь-яку хвилину його зупинкою, так ще й створюють незручності при проведенні подальшого ремонту під днищем кузова автомобіля.
  • Тому, не варто затягувати з заміною прокладки ГБЦ в разі, коли остання виявляється пробитою.
  • Паралельно також хочемо звернути вашу увагу на те, що в даному автомобілі піддон двигуна виготовлений з силуміну, а тому зливну пробку необхідно завжди затягувати з обережністю, тому, що дуже легко може лопнути корпус піддону.

сливную пробку необходимо всегда затягивать с осторожностью

  • Це просто інформація до відома власників.
  • І останнє, що хочеться сказати щодо цього піддону.
  • При відкручуванні піддону для демонтажу не забувайте збоку витягнути дві заглушки, під якими в глибині є ще два болти кріплення цієї деталі.

При откручивании поддона для демонтажа не забывайте сбоку вытащить две заглушки

  • В іншому випадку ви просто зламаєте його при спробі зняти.
  • При перевірці поршневих кілець в даному двигуні виявилося, що всі розміри знаходяться в межах допуску, тому самі поршні міняти немає необхідності.
  • Їх кільця не були заляглими, швидше за все вони витратили свій ресурс І що називається, виявилися «втомленими».
  • Це може трапиться у випадках перегріву мотора.
  • Тому поршневі кільця в двигуні Деу Ланос ми всі замінимо.
  • Що стосується встановлення нових кілець на поршні, то їх замки ми намагаємося розміщувати, орієнтуючись по осі пальця поршня.
  • Для цього один замок набірного маслоз'ємного кільця розташовується приблизно на 45 градусів від осі пальця.

один замок наборного маслосъёмного кольца располагается примерно на 45 градусов от оси пальца.

  • ​А другий замок в результаті встановлюємо через 180 градусів, тобто, на протилежному боці поршня.

второй замок в результате устанавливаем через 180 градусов

  • Точно так розміщуємо замки компресійних кілець.
  • Тільки в цьому випадку один замок першого кільця маємо з іншого боку осі пальця на відстані 45 градусів.
  • Інший замок в результаті також виявиться через 180 градусів на протилежній стороні.
  • В результаті всі кільця будуть перекривати замки одні іншого.
  • Крім того, таким способом ми уникаємо розташування замків на широкій, сильно навантаженій стороні корпусу поршня.
  • Ще одне доповнення до питання про пробиту прокладку ГБЦ.
  • Справа в тому, що після того, як прокладку пробиває, гази потрапляють в систему охолодження двигуна.
  • А необхідно знати, що будь-яка рідина системи охолодження, в яку потрапляють вихлопні гази в результаті стає звичайною кислотою.
  • І тому така кислота дуже швидко роз'їдає металеві вироби, виготовлені з м'яких металів.
  • Зокрема, це стосується штуцерів трубок циркуляції охолоджуючої рідини, розташованих на корпусі колектора.

касается штуцеров трубок циркуляции охлаждающей жидкости, расположенных на корпусе коллектора.

  • ​Це дуже легко перевірити будь-яким гострим предметом, злегка дряпнувши ці штуцера.

 легко проверить любым острым предметом, слегка царапнув эти штуцера

  • Тут і штуцера трубок підігріву дросельної заслонки, і встановлені біля помпи водяної, а також патрубок, що подає охолоджуючу рідину до пічки авто.
  • Тому, ще раз варто подумати про необхідність заміни пробитої прокладки ГБЦ.
  • Штуцера ці знімні, тому їх варто заздалегідь придбати і потім всі поміняти.
  • Це ж стосується і крильчатки помпи водяної, оскільки вона виготовляється з того ж металу.
  • Ми назвали практично всі основні моменти, на які нам хотілося звернути вашу увагу при проведенні ремонту головки блоку циліндрів і зокрема у випадку з пробитою її прокладкою.
  • А тому нашу розповідь про самостійну заміну поршневих кілець у випадку з пробитою прокладкою ГБЦ Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна поршневих кілець Деу Ланос, пробій прокладки ГБЦ"

Відгуки: 0




Блок циліндрів для ремонту Деу Ланос:

Головка блоку циліндрів для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Піддон масляний для ремонту Деу Ланос:

Корпус для ремонту Деу Ланос:

Кільця поршневі для ремонту Деу Ланос:

Циліндр для ремонту Деу Ланос:

Поршень двигуна для ремонту Деу Ланос:

Прокладка ГБЦ для ремонту Деу Ланос:

Прокладки двигуна для ремонту Деу Ланос:

.