Заміна переднього бампера Деу Джентра

Однією з невід'ємних частин кузова автомобіля є бампер.

Його встановлюють спереду кузова і ззаду.

Основним призначенням такої деталі був захист кузова від механічних пошкоджень.

Сьогодні ж це невід'ємна частина кузова, що органічно доповнює загальний ансамбль його екстер'єру.

Для цього бампер може обклеюватися спеціальними смужками з прикріпленою чорною спідницею внизу, а може фарбуватися в колір кузова, як це зроблено в автомобілі Деу Джентра.

У зв'язку зі зміненим і більш розширеним списком завдань, виконуваних бампером сучасного автомобіля, їх форма також зазнала змін.

Сьогодні вони виготовляються більш обтічної форми і складають практично одне ціле з кузовом.

Саме тому відремонтувати пошкоджений бампер, особливо, коли мова стосується переднього, стає значно дорожче, ніж його просто замінити на новий.

Це і швидше, і дешевше.

Заміна таких деталей кузова зазвичай виконується в спеціалізованих майстернях досвідченими майстрами.

Пов'язано це зі складнощами демонтажу старого переднього бампера і ризиками в зв'язку з цим пошкодити, як сам бампер, так і кузов автомобіля.

Однак, знаючи певний порядок демонтажу, а також маючи деякий досвід у проведенні такого ремонту, заміну цієї частини кузова можна виконати і самостійно у власному гаражі.  

Міняємо самостійно передній бампер автомобіля Daewoo Gentra

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про порядок самостійної заміни переднього бампера кузова автомобіля Деу Джентра.

 хотим рассказать о порядке самостоятельной замены переднего бампера кузова автомобиля Дэу Джентра.

  • Отже, з переднім бампером нашого авто трапилася досить банальна історія.
  • У корпусі цієї rузовної деталі у нас утворилася значна дірка.

в переднем бампере образовалась внушительная дырка

  • При цьому парктронік зовсім теж виявився незакріпленим тепер і його довелося просто вийняти з пошкодженого місця.
  • Загалом, як вже і говорилося раніше, ми вирішили не займатися ремонтом і забиванням цієї дірки, а придбали відразу для заміни новий бампер.

приобрели сразу для замены новый бампер

  • А так, як він пофарбований в чорний технічний колір, то ми відразу прикупили і необхідну фарбу. 
  • Тому тепер у нас стоїть завдання зняти пошкоджений бампер, замість нього встановити новий, щоб подивитися, підходить він чи ні на наш автомобіль.
  • Після цього необхідно назад зняти цей бампер, прогрунтувати його, потім пофарбувати і на завершення зкрити лаком.
  • Тільки потім ми його встановимо на автомашину.
  • Бампер сам виготовлений із пластику, тому всі роботи будуть виконуватися з урахуванням цього матеріалу.
  • Разом з цим, якщо ми вже будемо знімати бампер, то заодно очистимо і відмиємо поверхню радіатора охолодження і його решітку.
  • Справа в тому, що на решітці радіатора у нас не була встановлена захисна сітка.

на решётке радиатора у нас не была установлена защитная сетка

  • Після цього плануємо встановити таку сітку на наш радіатор.
  • Була задумка заодне пофарбувати в колір кузова чорні подіум під номерний знак і грати радіатора, а також і його губу, але потім це все відпало.
  • Просто ми вирішили, що чорний колір цих деталей створює непоганий контраст з основним кольором бампера.
  • Також доведеться в новому бампері свердлити отвори під установку парктроніків старих або нових.

 придётся в новом бампере сверлить отверстия под установку парктроников

  • ​Крім того, що бампер наш отримав пробоїну, так ще на іншій стороні його є характерні відколи.

 на другой стороне бампера имеются характерные сколы.

  • Це говорить про якість фарбування цієї кузовної деталі на заводі виготовлення.
  • Однак, такий факт є ще однією причиною того, чому ми вирішили не ремонтувати бампер, а просто замінити його.
  • Все це за три роки експлуатації автомобіля і 49 тис.кілометрів пробігу.
  • Є такі ж відколи і на іншій стороні бампера, хоча там трохи менше їх.
  • З урахуванням цього нам і захотілося самостійно пофарбувати новий бампер, дотримуючись при цьому всіх вимог і нюансів технології.
  • Потрібно відзначити, що нам сильно пощастило, тому, що новий бампер прийшов в комплекті з нижньою губою.

новый бампер пришёл в комплекте с нижней губой.

  • А це буває далеко не завжди.
  • Правда, транспортування самого бампера не пройшла безслідно і на його корпусі вже є досить дрібних подряпин і потертостей.

на корпусе нового бампера уже имеется достаточно мелких царапин и потёртостей.

  • Це результат аби якої якості упаковки.
  • Тому такий бампер доведеться додатково ще й шпаклювати.
  • При обробці і фарбуванні бампера нижню губу ми його від'єднаємо, оскільки так буде легше все це обробити і потім пофарбувати.
  • Кріпиться губа за допомогою трьох саморізів з одного краю.

Крепится губа с помощью трёх саморезов с одного края

  • І точно такі ж три саморіза є і на іншій стороні її корпусу.
  • Посередині вона ще кріпиться за допомогою засувок. А тому зняти цю деталь досить просто.
  • Також попутно підфарбуємо трохи і трикутні вставки під дзеркалами заднього виду Деу Джентра.

попутно подкрасим немного и треугольные вставки под зеркалами заднего вида

  • На їх поверхні з'явилися вже в деяких місцях потертості, які світяться білим кольором.
  • Перш, ніж приступити до демонтажу бампера, ми знайшли і уважно вивчили докладний опис всієї цієї процедури.

нашли и внимательно изучили подробное описание всей этой процедуры.

  • Спасибі є такі добрі люди.
  • Після цього нам вже було набагато легше відкрутити і зняти без особливих проблем розбитий бампер.

теперь намного легче открутить и снять без особых проблем разбитый бампер.

  • Тепер трохи докладніше розповімо про сам процес демонтажу.
  • Насамперед ми від'єднуємо решітку радіатора.
  • Вона кріпиться за допомогою чотирьох саморізів (по два з кожного боку), які розташовані у верхній її частині.

решётка радиатора крепится с помощью четырёх саморезов (по два с каждой стороны

  • Ще раз необхідно акцентувати увагу на тому, що всі деталі тут виготовлені з пластмаси, а тому знімати все необхідно акуратно, оскільки дуже легко можна що-небудь зламати.
  • А після цього буде вельми проблематично встановити все на місце.
  • Що стосується решітки радіатора, яку ми знімали, то кріпиться вона крім саморізів ще й за допомогою засувок.
  • Вони всі розташовані на нижній бровці решітки і загальна кількість таких засувок-вісім.
  • Кожна з них виготовлена у вигляді клина з поперечним напливом.
  • Тому, через невеликий отвір в решітці необхідно дістати кожну з таких засувок і відігнути її вгору.

через небольшое отверстие в решётке необходимо достать каждую из таких защёлок

  • При цьому вони повинні вийти із зачеплення з відповідною частиною бампера.
  • Далі нам буде потрібно також від'єднати фари. Кожна з фар має три точки кріплення.
  • Дві з цих точок кріплення розташовані зверху.

Дві точки кріплення фари розташовані зверху

  • ​А третя точка кріплення фари розташовується трохи нижче і попереду.

третья точка крепления фары располагается немного ниже и впереди

  • Відкручувати їх не дуже зручно, але нікуди не дінешся.
  • Правда, знімати фари Деу Джентра можна, як відразу, так і потім.
  • Якщо дивитися на корпус самої фари, то там також видно ці точки кріплення її.
  • Точно також тут два отвори зверху.

также здесь два отверстия сверху

  • Ну і третій отвір, як ми і говорили, розташований нижче.

третье отверстие расположено ниже

  • Не забувайте також від'єднувати ззаду роз'єми проводів.
  • Один з таких роз'ємів має фіксатор, на який необхідно натиснути, щоб роз'єднати.

разъём имеет фиксатор, на который необходимо нажать

  • Приблизно така ж будова і другого роз'єму.

Примерно такое же устройство и во втором разъёме.

  • Також в кузові є збоку отвір, куди вставляється направляюча, наявна на корпусі фари.

 отверстие, вставляется направляющая, имеющаяся на корпусе фары.

  • Далі нам буде потрібно від'єднати локери або підкрилки від бампера.
  • Вони кріпляться за допомогою саморізів, два з яких розташовані в самому низу.

локеры крепятся с помощью саморезов, два из которых расположены в самом низу

  • Ну, а ще два саморіза розташовані по радіусу або окружності самої колісної арки.

ще два саморіза розташовані по радіусу самої колісної арки

  • Але, це ще не все.
  • Необхідно відкрутити ще два саморіза кріплення локерів, доступ до яких досить скрутний.
  • Один з них розташований вгорі на самому краю корпусу кузова.

вверху на самом краю корпуса кузова расположен ещё один саморез

  • ​А другий такий же саморіз розташовується вже біля самої колісної арки.

второй такой же саморез располагается уже у самой колёсной арки

  • ​Так ось, якщо з боку акумулятора ви ще можете якось дістатися до першого з цих саморізів.

 со стороны аккумулятора вы ещё можете как-то добраться к первому из этих саморезов.

  • Крім того, дає таку можливість ще й простір після демонтажу фари.

даёт место ещё и пространство после демонтажа фары

 здесь мешает воздушный фильтр

  • ​Навіть і якщо ви його знімете, все одно доступу як такого ви не отримаєте.

здесь доступа как такового вы не получите

  • Тому доведеться просто відігнути локер і з боку колеса дотягнутися до саморіза.
  • Як вже говорилося, він виготовлений з пластмаси, але досить м'якої, тому навряд чи у вас вийде його поламати.
  • Всі саморізи, до речі, відкручуються на Деу Джентра головкою на 7.
  • Це, що стосується перших саморізів. А ті, що розташовані глибше, ви взагалі навряд чи дістанете. Тому також відгинаєте сам локер, але з дещо більшим зусиллям вже.
  • Для відкручування всіх цих саморізів ми використовували спеціальний інструмент з невеликим моментом затяжки.

 использовали специальный инструмент с небольшим моментом затяжки.

  • ​Знизу сам бампер кріпиться саморізами через вушка.

Снизу сам бампер крепится саморезами через проушины

  • Їх в принципі без проблем можна відкрутити з оглядової ями.
  • Правда при цьому можуть виникнути деякі проблеми.
  • Сам саморіз тут також пластмасовий і виготовлений він у вигляді пістона.

саморез здесь также пластмассовый и изготовлен он в виде пистона

  • Всі ці пістони відкручуються за допомогою хрестової викрутки.
  • Однак може трапиться так, що під час відкручування може провертатися не тільки сам саморіз, але разом з ним і його обойма.
  • В такому випадку ми просто під цю обойму підставляємо який-небудь плоский інструмент і піднімаємо її трохи вгору.
  • Саморіз при цьому повинен відкрутиться.
  • Потрібно мати на увазі, що тут саморізи, які встановлюються у верхній частині бампера відрізняються від тих, що встановлюються внизу.

саморезы, которые устанавливаются в верхней части бампера отличаются от тех, что устанавливаются внизу.

  • В даному випадку вгорі ставляться саморізи дещо коротше нижніх, так що потрібно бути уважним, щоб не переплутати.
  • Для них на корпусі бампера також є аналогічні вушка, а на автомашині є відповідні отвори.
  • Уважним також потрібно бути під час зняття бампера з проводами, які кріпляться до нього.
  • Це можуть бути дроти живлення звукового сигналу, парктроніки з проводами і багато інших.
  • Щоб їх не пошкодити, від'єднайте їх або вимкніть всі роз'єми, перш ніж ви почнете знімати бампер з авто.
  • До речі, в якості тимчасового заходу при виникненні пробоїни або тріщини на бампері, можна скористатися спеціальним армованим скотчем.
  • Його можна придбати різного відтінку, ідентичного з кольором фарби вашого авто.
  • Ми зокрема, поки чекали замовлений новий бампер, заклеїли таким скотчем наявну пробоїну.

 заклеили таким скотчем имеющуюся пробоину.

  • При цьому смого скотча на бампері розрізнити було доволі складно.
  • Зате ніяке болото в середину не поппаде, та й тепер пошкодження відразу в очі не кидається.
  • Не дивлячись на те, що захистної сітки на решітці радіатора охолодження Деу Джентра у нас не було, зовні стан самого радіатора доволі пристойний.

внешне состояние самого радиатора вполне приличное

  • ​Потрібно також відзначити, що всередині знятого бампера ми виявили ще й утеплювач або шумоізоляцію з пінопласту.

 внутри снятого бампера мы обнаружили ещё и утеплитель или шумоизоляция из пенопласта.

  • ​Він вирізаний по всій довжині бампера у верхній його частині, тому його можна легко зняти.

 пенопласт можно легко снять

  • ​Загалом, знявши пошкоджений бампер з нашого автомобіля, ми для примірки начепили замість нього новий.

для примерки нацепили новый бампер

  • За розміром він майже повністю підійшов, за винятком деяких моментів з геометрії.
  • Що стосується якості самого виробу, то можна сказати, що воно в межах середнього.
  • Але, сам вид автомобіля з цим бампером нам не дуже сподобався, хоча це на любителя, звичайно.

вид автомобиля с этим бампером нам не очень понравился

  • Якщо говорити чисто про ідентичність геометрії цього бампера, то тут є деякі розбіжності.
  • Перш за все, це розбіжність торців бампера і кузова в районі вирізів під фари.

несовпадение торцов бампера и кузова в районе вырезов под фары

  • Хоча сам бампер ще остаточно не закріплений, але все одно це не врятує таку розбіжність.
  • Крім того, є питання і по вигинах крила і бампера.

 есть вопросы и по изгибам крыла и бампера

  • Вони мало того, що не збігаються трохи, так ще й вигнуті трохи в різні боки.
  • Потрібно також сказати і про те, що кут вушок в новому бампері також у багатьох місцях не збігається з площинами кузова.

 угол проушин в новом бампере также во многих местах не совпадает с плоскостями кузова.

  • Тобто, багато вушок або занадто загнуті вгору, або навпаки, вниз.
  • Хоча, цілком можливо, що це зроблено спеціально для зручності установки.
  • Після того, як зняли старий бампер, ми почали підготовчі роботи для установки нового.
  • Перш за все за допомогою спеціальної фрези просвердлили нові отвори під установку парктроніків.

просверлили новые отверстия под установку парктроников.

  • ​Далі за допомогою червоного шліфувального скотч-брайта ми матували корпус нового бампера.

с помощью красного шлифовального скотч-брайта мы матировали корпус нового бампера.

  • ​Крім цього матували і подіум під номерний знак.

матировали и подиум под номерной знак

  • ​Спробували ми протерти або змити потертості на трикутних підставках під дзеркала заднього виду.

Попытались мы протереть или смыть потёртости на треугольных подставках под зеркала заднего вида.

  • Однак, ніякі засоби, розчинники і звичайний наждачний папір ці місця не бере.
  • І тільки, підковирнувши в затишному місці трохи ножиком, ми переконалися, що це злазить зовсім не лакофарбове покриття.
  • Цей пластик сам по собі чорний і його просто щось роз'їдає.
  • Загалом складно зараз щось сказати.
  • Що стосується повітрозабірника, з приводу якого всі часто переживають, то хочемо сказати, що з ним все в порядку.
  • Перш за все, потрібно розуміти, що в автомобілі Деу Джентра повітряний фільтр за допомогою трубки сполучається з акустичним фільтром.

воздушный фильтр с помощью трубки сообщается с акустическим фильтром.

  • А ось далі з нього виходить гофра незвичної форми.

дальше с акустического фильтра выходит гофра необычной формы

  • І ця гофра якраз і закінчується повітряним забірником.

гофра как раз и заканчивается воздушным заборником

  • ​Тобто, фактично повітрозабірник розташований приблизно на одній висоті з фарою або навіть трохи вище її.

фактически воздухозаборник расположен примерно на одной высоте с фарой

  • А тому, для того, щоб його вивести з ладу і отримати гідроудар, необхідно досить сильно пошкодити автомобіль.
  • А в даному випадку, до нього ще дуже далеко і всі переживання тут просто безпідставні.
  • На іншій стороні внизу розташований бачок омивача на 3 літри.

На другой стороне внизу расположен бачок омывателя на 3 литра.

  • ​Відмінною особливістю конструкції нашого автомобіля є досить пристойний зазор між радіаторами.

довольно приличный зазор между радиаторами.

  • Тому ніякою "повстю" або ще чимось зазор цей забитися ніяк не зможе, як це буває в інших моделях.
  • Пофарбували ми новий бампер в результаті, дотримуючись при цьому наступної технології.
  • Для початку першим шаром покрили виріб сірим грунтом для пластику Reoflex.

покрыли изделие серым грунтом для пластика Reoflex

  • ​Далі в якості другого шару був використаний універсальний акриловий грунт цієї ж марки також і сірого кольору для заповнення глибоких подряпин.

для второго слоя был использован универсальный акриловый грунт этой же марки серого цвета

  • ​Потім бампер покрили вже готовою фарбою кольору металік.

бампер покрыли уже готовой краской цвета металлик

  • Ця емаль була спеціально підібрана під колір кузова у вже готовому вигляді.
  • Ну і на завершення новий бампер був покритий спеціальним акриловим лаком виробництва польської компанії Novol.

 новый бампер был покрыт специальным акриловым лаком производства польской компании Novol.  

  • Звичайно, самостійне фарбування такого виробу - це не робота професіоналів, а тому на ідеальність ми не претендуємо.
  • Але, незважаючи ні на що ми потрапили в колір автомобіля Деу Джентра.

попали в цвет автомобиля

  • Все це завдяки прекрасним якостям обраної фарби Vika.
  • Її відтінок дійсно відповідає наявному напису і тому підходить ідеально за запропонованим кодом.
  • Крім бампера ми пофарбували в той же колір і подіум під номерний знак.

окрасили в тот же цвет и подиум под номерной знак

  • Такою ж композицією ми пофарбували в колір кузова і трикутники під дзеркалами заднього виду.

окрасили в цвет кузова и треугольники под зеркалами заднего вида

  • В процесі ремонту ми виявили, що на них просто немає ніякої фарби, а колір пластика чомусь вигорає.
  • Тому і вирішили пофарбувати ці трикутники також в колір кузова, тому, що вважаємо так виглядиме красивіше.
  • Раз вже були зняті фари і фонарі ДХО з поворотниками, то ми заодно трохи відполірували їх стікла.
  • У всякому разі тепер всі фари і ліхтарі денних ходових вогнів (ДХО) виглядають набагато краще.

фары и фонари невных ходовых огней (ДХО) выглядят намного лучше.

  • ​Також, як і анонсувалося раніше, встановили на решітку радіатора спеціальну алюмінієву захисну сітку.

установили на решётку радиатора специальную алюминиевую защитную сетку.

  • Причому, встановили її, як зверху над бампером, так і знизу.
  • Сама сітка пофарбована в чорний колір, а тому дуже добре гармонує.
  • Придбали ми сітку шириною в 250мм і розрізали її уздовж на два шматки.
  • Один з них висотою в 110 мм встановили на нижню частину решітки, закріпивши її там нейлоновими хомутами.

защитную сетку установили на нижнюю часть решётки, закрепив её там нейлоновыми хомутами.

  • Оставшийся кусок высотой 140мм установили соответственно на верхнюю часть решётки радиатора.
  • Шматок, що залишився, висотою 140мм, встановили відповідно на верхню частину решітки радіатора.

установили сетку соответственно на верхнюю часть решётки радиатора.

  • Ріжеться ця сітка добре. Ми для цього використовували звичайні ножиці по металу.
  • Ну і на закінчення змінили також лампи ДХО, оскільки вони вже погано світили.
  • При цьому придбали цього разу лампи жовтого кольору.

приобрели в этот раз лампы жёлтого цвета

  • Тепер світять вони, на нашу думку, зовсім навіть непогано.
  • Ось власне і вся робота, яку ми провели паралельно з фарбуванням і установкою нового бампера.
  • Тому нашу розповідь про самостійну заміну переднього бампера Деу Джентра на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна переднього бампера Деу Джентра"

Відгуки: 0




Бампер для ремонту Равон Деу Джентра:

Бампер передній для ремонту Равон Деу Джентра:

Корпус для ремонту Равон Деу Джентра:

Радіатор охолодження для ремонту Равон Деу Джентра:

Решітка для ремонту Равон Деу Джентра:

Решітка радіатора для ремонту Равон Деу Джентра:

Радіатор для ремонту Равон Деу Джентра:

Дзеркало для ремонту Равон Деу Джентра:

Фара для ремонту Равон Деу Джентра:

Кріплення для ремонту Равон Деу Джентра:

.