• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна масла АКПП (автомат) Равон 2, Шевроле Спарк

Автоматичні коробки перемикання передач автомобілів в масовому виробництві з'явилися в кінці 80 – х-початку 90-х років.

З тих пір автоматична трансмісія, а саме так вона стала називатися після появи таких автоматичних вузлів, що входять до складу цієї системи, швидко завоювала прихильність власників багатьох марок автомашин.

Сьогодні автоматична трансмісія є найпопулярнішою нарівні з уже звичною механічною.

Не випадково автоматичною коробкою комплектується один з найпопулярніших в місті п'ятимісний хетчбек Равон Р2.

Переваги АКПП полягають в тому, що практично всі процеси в ній, починаючи від початку руху з місця, розгону і закінчуючи перемиканням передач в русі, здійснюється в автоматичному режимі.

Це дуже зручно для їзди в міських умовах.

Мало того, на відміну від механічної КПП, автомат не вимагає особливого догляду, хоча ремонт його обходиться значно дорожче.

Однією з умов довготривалої роботи такого виду коробки перемикання передач є використання якісного масла для заливання і своєчасна його заміна.

Але, незважаючи на це часто конструктори в мануалах взагалі не згадують про цю операцію.

І нічого дивного.

Справа вся в тому, що за умови експлуатації машини в міських умовах заміна масла в такій коробці автомат передбачається перший раз не раніше, ніж після 60 тис.кілометрів пробігу.

А виробники знають, що автомашина, як правило, купується клієнтом не більше, ніж на п'ять років.

Зрозуміло, що за цей час міняти масло навряд чи доведеться.

Тому-то і виробники не згадують таку опцію в мануалах, оскільки її наявність впливає ще й на вартість авто.  

Проте, міняти масло в АКПП необхідно.

Мало того, її варто і промивати, тому, що, незважаючи на наявність всередині фільтра і магніту, все одно з плином часу в корпусі коробки збирається бруд, частинки металу, що утворилися в результаті тертя багатьох деталей, і інші домішки.

Все це в підсумку призводить до зміни структури масла і втрати його експлуатаційних якостей.

Міняємо самостійно масло в АКПП автомобіля Ravon R2

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно замінити масло в коробці-автомат автомобіля Равон Р2.

 каким образом самостоятельно заменить масло в коробке-автомат автомобиля Равон Р2.

  • У зв'язку з тим, що дана автомашина була побудована на базі авто Шевроле Спарк, тому ця стаття буде актуальною і для цієї моделі.
  • Для виконання операції по заміні масла в КПП необхідно в першу чергу придбати нове масло і деякі інші витратні матеріали.
  • У зв'язку з цим нами і було закуплено три літри масла.

было закуплено три литра масла.

  • В даному авто в коробку автомат входить приблизно 2,8 л масла.
  • Крім того, нам доведеться промити піддон, тому заодно ми прикупили і очищувач.
  • Крім того, одночасно придбали комплект, до складу якого входить фільтр і прокладка піддону, хоча часто для його установки використовують герметик.
  • Сам фільтр купувався за наступним оригінальним каталожним номером.

 фильтр приобретался по следующему оригинальному каталожному номеру

  • ​Перш ніж починати виконувати будь-які роботи з коробкою, необхідно спочатку відкрутити зливну пробку на диференціалі.

 вначале открутить сливную пробку на дифференциале.

  • Оскільки спочатку зливаємо масло з цього пристрою.
  • Після цього будемо відкручувати піддон по периметру.

откручивать поддон по периметру

  • При цьому, так як піддон раніше був посаджений на герметик, то його необхідно зірвати після того, як відкрутимо всі болти.
  • Але, сам корпус піддону масляного АКПП виготовлений з дуже тонкого пластику, а раз так, то при зриванні його легко можна пошкодити.
  • Тому, щоб такого не сталося, залишаємо два болта по діагоналі корпусу піддону.
  • Після цього ножем акуратно по лінії зіткнення відриваємо піддон, послаблюючи одночасно трохи болти, що залишилися.
  • Також необхідно мати на увазі, що в районі розташування оригінальної форми пластикової фішки необхідно акуратно вставляти ніж і не просувати його занадто глибоко.

в районе расположения оригинальной формы пластиковой фишки необходимо аккуратно вставлять нож

  • Справа в тому, що в тому місці всередині коробки є дроти, які при всовуванні занадто глибоко ножа можна легко пошкодити.
  • І взагалі, по всьому периметру не варто глибоко вставляти ніж, так як там на невеликій відстані від стінок піддону можуть перебувати різні деталі цього вузла.
  • Отже, відкрутили ми болти і вставили ніж між піддоном і корпусом коробки.

 вставили нож между поддоном и корпусом коробки

  • В результаті почало стікати масло невеликою цівкою.
  • Все тому, що піддон утримується на двох болтах, які ми залишили, як і говорилося. 

поддон удерживается на двух болтах, которые мы оставили            

  • Причому, залишили два болта по діагоналі, з одного і також з іншого боку, аби піддон не впав.
  • Перед цим про всяк випадок підстеліть що-небудь на підлогу для того, якщо акуратно не вдасться зняти піддон і масло розіллється на підлогу.
  • Після того, як відрізали герметик по всьому периметру, знімаємо піддон АКПП Равон Р2.
  • Тепер добре видно всі деталі коробки і ті дроти, про які раніше йшла мова.

хорошо видны все детали коробки и те провода

  • Як видно, всі деталі і дроти розташовані занадто близько до стінок піддону, тому пошкодити їх можна дуже легко.
  • Поки стікають залишки масла, можна відкручувати по периметру болти кріплення фільтра.

 откручивать по периметру болты крепления фильтра

  • Тут також необхідно буде запам'ятати, де були встановлені довгі болти, а де короткі, щоб потім не переплутати.
  • Взагалі, роботи тут зовсім небагато.
  • Необхідно почистити стикувальну поверхню корпусу коробки від герметика.

почистить стыковочную поверхность корпуса коробки от герметика

  • ​Крім того почистити і помити піддон, а також магніт.

почистить и помыть поддон, а также магнит

  • Тут також необхідно по периметру стикувальної поверхні очистити герметик, що залишився.
  • Після цього знежирити цю поверхню, нанести на неї новий герметик і встановити піддон назад на своє місце.
  • Як бачите, нічого понад складного і незрозумілого тут немає, тому впоратися може в принципі будь-який власник.
  • Отже, привели в порядок ми піддон і нанесли на його стикувальну поверхню герметик.

привели в порядок мы поддон и нанесли на его стыковочную поверхность герметик

  • Герметика багато наносити не варто, та й мало теж.
  • Крім того, намагайтеся завжди купувати якісний герметик, щоб він добре тримав і нічого від нього не відвалювалося.
  • Що стосується фільтра, то тут не обов'язково купувати новий.
  • Адже в будові фільтра за великим рахунком нічого особливого немає, крім сітки.

в устройстве фильтра по большому счёту ничего особенного нет, кроме сетки

  • Тому знятий фільтр можна просто добре промити, витерти, продути і встановлювати назад на своє місце.
  • Масло ми заливаємо синтетичне, виробництва Німеччини.

Масло мы заливаем синтетическое, производства Германии

  • Але, це не обов'язково, кожен може заливати, яке йому більше подобається.
  • Головне, щоб це масло підходило за параметрами до використання в таких коробках перемикання передач.
  • Поки герметик підсихає на піддоні, встановлюємо на місце фільтр.
  • А після цього, давши герметику просохнути 15-20 хвилин, можемо встановлювати і сам піддон.
  • Далі переходимо на верх в моторний відсік Равон Р2, де знімаємо короб повітряного фільтра.

знімаємо короб повітряного фільтра

  • Правда, знімати його не обов'язково, але ми це зробили, тому, що так зручніше працювати.
  • Після цього відводимо в сторону прапорець і висуваємо вгору масляний щуп коробки.

отводим в сторону флажок и выдвигаем вверх масляный щуп

  • ​Зверху встановлюємо приготовлену лійку.

Сверху устанавливаем приготовленную воронку

  • ​І після цього заливаємо в коробку придбане нове масло.

 заливаем в коробку приобретённое новое масло

  • Як вже говорилося раніше, входить сюди 2,7-2,8 літра олії.
  • Якщо ви хочете переконатися точно в цьому, то можна по злитому маслу, якщо вам вдалося його акуратно злити, виміряти і дізнатися скільки необхідно заливати.
  • Ну, ще може бути грам 100 зверху цього або навпаки – недолити цих же 100 грам.
  • Але, головне, звичайно, скільки вказано в мануалі.
  • Можна перевірити і за допомогою масляного щупа. І на цьому весь процес заміни у нас закінчено.
  • Але, це ми розповіли про так званий швидкий спосіб заміни масла.
  • Однак, зробити це можна ще й іншим способом, так званим подвійним.
  • Суть його полягає в тому, що ви також знімаєте піддон і зливаєте масло.
  • Після цього, не очищаючи герметик, встановлюєте піддон на місце і заливаєте в коробку нове масло.
  • Далі прогріваєте гарненько коробку, не важливо, яким способом ви це зробите.
  • Можна поїздити трохи, а можна прямо на місці включати і вимикати агрегат.
  • Головне, щоб АКПП добре прогрілася, а залите чисте масло за цей час змішалося із залишками старого.
  • Потім знову знімаєте піддон, масло все зливаєте, піддон і все інше промиваєте і продуваєте.
  • Герметик також старий очищаємо, а наносимо новий.
  • Після цього знову все збираємо, заливаємо знову нове чисте масло і все, можемо сміливо далі їздити.
  • Який саме спосіб заміни масла вибрати, справа суто особиста для кожного власника.
  • А ми свою розповідь про самостійну заміну масла в АКПП автомобіля Равон Р2 і Шевроле Спарк на цьому закінчуємо.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла АКПП (автомат) Равон 2, Шевроле Спарк"

Відгуки: 0




.