• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна зчеплення в двигуні Чері Джагі 1.3 S21

Однією з найбільш важливих складових частин трансмісії автомобіля, на рівні з КПП, є зчеплення. 

Це пристрій, без якого неможливо управляти роботою коробки перемикання передач, починати рух і зупинятися, а також змінювати його напрямок. 

А все тому, що цей механізм дозволяє відокремлювати на короткий час трансмісію автомобіля, зокрема КПП, від працюючого двигуна

В силу цього механізм зчеплення автомобіля Чері Джаги 1,3 S21, також, як і у всіх інших автомобілів, встановлюється між силовим агрегатом і самою коробкою.

Конструктивно зчеплення являє собою картер, з зібраними двома дисками, один з яких натискний, а інший ведений, а також з усіма іншими елементами пристрою.

Кріплення його здійснюється за допомогою болтів на маховик двигуна. 

У зв'язку з тим, що цей пристрій під час роботи двигуна практично весь час знаходиться під великими навантаженнями, його деталі з плином часу зношуються і вимагають надалі заміни. 

Особливо це стосується дисків і вижимного підшипника.

Сам автомобіль Chery Jaggi влаштований таким чином, що більшість видів ремонту в ньому можна проводити самостійно. 

Тому, ремонт зчеплення, який зазвичай виконується в спеціалізованих майстернях або на СТО, можна виконувати і в домашніх умовах. 

А заміна будь-якої деталі цього механізму вимагає демонтажу всього зчеплення. 

Це ж стосується і заміни всього пристрою. 

Єдиною умовою проведення такого ремонту у власному гаражі є наявність все-таки помічника.

Хоча, в окремих випадках це можна зробити і поодинці.

Міняємо самостійно зчеплення автомобіля Chery Jaggi 1.3 S21

У пропонованій статті ми розповімо про порядок самостійної заміни зчеплення автомобіля Чері Джаги з двигуном об'ємом 1,3 л.

 о порядке самостоятельной замены сцепления автомобиля Чери Джаги с двигателем объёмом 1,3л.

  • ​Процес заміни зчеплення зазвичай починається зі зняття акумулятора і капота.

Процесс замены сцепления обычно начинается со снятия аккумулятора и капота

  • ​Після цього піднімаємо передню частину автомобіля і знімаємо передні колеса.

подниманием переднюю часть автомобиля и снимаем передние колёса

  • ​Для того, щоб нам зручніше було працювати і легше було дістатися до коробки перемикання передач, знімаємо майданчик під акумулятор.

снимаем площадку под аккумулятор

демонтируем воздушный фильтр с его патрубком

  • Для цього буде потрібно послабити хомут на патрубку і відкрутити всі болти, за допомогою яких кріпиться короб фільтра.
  • Далі знімаємо стопорні пружинк​и перемикача передач.

 снимаем стопорные пружинки переключателя передач

  • Тут знімаємо шайби і потім тросик.
  • Після цього ключами на 10 і 13 відкручуємо два болта кріплення пластини і відводимо її разом з пружинками в сторону.

откручиваем два болта крепления пластины и отводим её вместе с пружинками в сторону.

  • ​Далі нам буде потрібно відкрутити болт кріплення джгута проводів.

потребуется открутить болт крепления жгута проводов

снимаем фишку с проводом датчика скорости

 откручиваем болт крепления датчика коленвала

  • ​А після цього просто виймаємо цей датчик.

 просто вынимаем этот датчик

снимаем разъём с датчика включения задней скорости.

  • Тут же можна відкрутити відразу болти кріплення самої коробки, що видніються.
  • Після цього знизу під масляний піддон двигуна підставляємо дошку і впираючи в неї домкратом, піднімаємо таким чином цей агрегат.

 упирая в неё домкратом, приподнимаем таким образом этот агрегат.

  • Це необхідно для того, щоб двигун після зняття коробки не впав на землю, оскільки тільки передня подушка двигуна розташована на самому моторі.
  • Решта ж всі подушки двигуна знаходяться на корпусі КПП.
  • І коли ми її знімемо, то силовий агрегат Чері Джагі може просто провалитися.
  • Тепер знову зверху знімаємо розширювальний бачок, від'єднавши спочатку патрубок, що підводить до нього.

снимаем расширительный бачок, отсоединив сначала патрубок

  • Це потрібно для того, щоб під час демонтажу коробки випадково не зачепити його і не пошкодити.
  • Далі відвертаємо три гайки на болтах кріплення подушки до двигуна.

 отворачиваем три гайки на болтах крепления подушки к двигателю

  • ​А також розкручуємо і виймаємо один болт, за допомогою якого і утримується на корпусі кузова ця подушка.

аскручиваем и вынимаем один болт, с помощью которого и удерживается на корпусе кузова эта подушка.

  • Після цього прибираємо цю подушку зовсім. Ну, а тепер відкручуємо болт кріплення маси.

 откручиваем болт крепления массы

  • Потім відкручуємо і знімаємо передню подушку двигуна, яка також кріпиться до коробки.

откручиваем и снимаем переднюю подушку двигателя

  • ​Далі відкручуємо два болта кріплення коробки і трохи нижче тут же болт кріплення стартера.

 откручиваем два болта крепления коробки и чуть ниже тут же болт крепления стартера.

  • Після цього знову перебираємося вниз, де відвертаємо болт на шаровій опорі і виводимо її.

отворачиваем болт на шаровой опоре и выводим её

снимаем стопорное кольцо с пыльника Шруса

можем вынимать внутренний Шрус из корпуса коробки

откручиваем болт крепления наружного Шруса

  • ​Потім прийшла черга знімати трос зчеплення.

пришла очередь снимать трос сцепления

  • Для цього спочатку відкручуємо контргайку і потім вже саму регулювальну гайку його кріплення.
  • Після цього викручуємо нижній болт кріплення стартера і тут же поруч болт кріплення коробки Чері Джагі.

 выкручиваем нижний болт крепления стартера и здесь же рядом болт крепления коробки

  • І потім відвертаємо всі нижні болти кріплення коробки, що залишилися.

отворачиваем все оставшиеся нижние болты крепления коробки

  • Далі відвертаємо ще три болта кріплення подушки і там же далі два болта кріплення коробки, що ще залишилися.

отворачиваем ещё три болта крепления подушки и там же дальше два оставшихся болта крепления коробки.

  • Ну і тепер, коли всі болти кріплення коробки відкручені, можемо знімати її.
  • Для цього монтуванням акуратно по всьому колу підправляємо, щоб вона відійшла.

монтировкой аккуратно по всей окружности подправляем

  • Після того, як коробка перемикання передач вийшла із зачеплення, тут же її підвішуємо на міцному дроті і можемо далі її не відводити.
  • І тепер, коли КПП знаходиться в підвішеному стані, можемо займатися демонтажем самого зчеплення.

 можем заниматься демонтажем самого сцепления.

  • Для цього відкручуєм болти кріплення зчеплення по його діаметру.

 окручиваем болты крепления сцепления по его диаметру

 снимаем и выводим наружу корзину сцепления

  • Тут відразу можна бачити, що мабуть в процесі перегріву механізму зчеплення, що можна визначити за кольором веденого диска.
  • Судячи з усього, притискний диск в цей час по ньому ковзав і, як результат, - знос притискного диска з боку кошика.

 износ прижимного диска со стороны корзины.

  • Тому будемо міняти притискний диск зчеплення.
  • Для цього нами був придбаний новий притискний диск зчеплення, який ми і будемо встановлювати в його корзину.

был приобретён новый прижимной диск сцепления

  • Подальше збирання здійснюємо в зворотньому порядку і встановлюємо на місце спочатку зчеплення, а потім і коробку перемикання передач.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну зчеплення автомобіля Чері Джаги 1,3 S21 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зчеплення в двигуні Чері Джагі 1.3 S21"

Відгуки: 0




.