Всі ми знаємо, що для обдування скла автомобіля, а також для обігріву його салону передбачена спеціальна система вентиляції повітря і обігріву.
Особливістю системи опалення або обігріву, встановленої в автомобілі Деу Нексія, є здатність працювати незалежно від самого кондиціонера. Крім того, тут встановлені вакуумні перемикачі, за допомогою яких здійснюється перемикання або управління заслонками обігрівача салону. Власники таких автомобілів знають, що одним з великих недоліків його пічки є поганий обігрів салону. Пов'язано це з особливостями конструкції, перш за все, і з матеріалами, застосовуваними для виготовлення, як самої пічки і її заслонок, так і всіх повітроводів.
Все це змушує власників утеплювати додатково стінки повітроводів і самої пічки.
Крім того, заклеюються і закладаються всі численні щілини у всій системі через наявність яких обігрів відбувається не салону, як це повинно бути, а підкапотного простору.
В процесі такого утеплення, а також ремонту системи опалення та її деталей, можливе виникнення різних нюансів або навіть несправностей, основною причиною яких є банальні конструктивні недоробки або недоліки.
Тому нерідко доводиться витрачати велику кількість сил і часу, щоб знайти і усунути таку недоробку, через яку може не функціонувати цілий окремий вузол або повністю пічка салону.
Усуваємо самостійно причину надходження холодного повітря на лобове стікло при включеній пічці на Daewoo Nexia
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один випадок самостійного виявлення та усунення несправності заслонки грубки на Деу Нексія.

- Як відомо, в опалювачі салону даного автомобіля, вірніше в його регуляторі, на відміну від інших моделей є тільки чотири положення.

- У той час, як у багатьох автомобілях таких положень п'ять.
- В зв'язку з цим деякі власники шукають якесь проміжне положення в цьому регуляторі.
- Зокрема, нерідко намагаються зробити так, щоб тепле повітря потрапляло одночасно і в ноги, і на обличчя.
- Ну і, як вже було вище сказано, багато, зіткнувшись з поганою роботою грубки, намагаються її утеплити всілякими матеріалами.
- Так ось, таку ж роботу з утеплення пічки в даному випадку виконували і ми.
- Тому і було розібрано цей пристрій для такої роботи.
- Але, ось несподівано у нас виникла проблема.
- Перестала працювати заслонка обдування лобового стікла.
- Що ми тільки не робили, але тепле повітря направити на лобове стікло так і не вдавалося.
- Причина вся в тому, що не закривалася чомусь відповідна заслонка пічки.

- Було витрачено не одну годину для того, щоб знайти причину.
- У момент закривання цієї заслонки вакуумний регулятор або ж перемикач включався на закривання і «докладав» чималих зусиль для цього.

- Однак, сама заслонка в цей час залишалася нерухомою.
- І лише в результаті довгих пошуків ми випадково виявили справжню причину такого становища.
- А вона виявилася досить банальною.
- Виявляється, вертикальний бортик заслонки, виготовлений з листової бляшанки або тонкої листової сталі, почав упиратися в момент закривання заслонки в пластмасову частину корпусу.

- Він просто загнувся трохи всередину і тому став упиратися в пластмасовий корпус.
- Тому-то вакуумний підсилювач включався, докладав зусиль, але заслонку закрити не міг.
- В результаті варто було нам викруткою просто трішечки загнути цей бортик всередину.

- І після цього заслонка у нас стала закриватися без ніяких проблем.

- В результаті і повітря стало потрапляти на лобове стікло при роботі пічки.
- Здавалося б, незначна недоробка конструкторів, а через неї випало ціле становище з функціоналу пічки.
- Та й в процесі експлуатації авто це приносило б певні незручності і навіть небезпеку.
- Нам довелося витратити в порожню практично цілий день часу, щоб знайти і виправити цю просту недоробку.
- Тому і вирішили поділитися цим випадком з іншими, можливо у когось також виникла або може виникнути подібна проблема.
- А розповідь нашу про самостійне виявлення та усунення несправності пічки, пов'язаної з відмовою роботи її заслонки для обдування лобового стікла автомобіля Деу Нексія на цьому закінчено.