• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як користуватися АКПП Равон Р4, Шевроле Кобальт, як працює АКПП

Сьогоднішні реалії такі, що автоматична коробка перемикання передач (АКПП) стала популярною на рівні зі звичною для всіх механічною трансмісією.

І з кожним роком конструкція її стає все досконаліше, а управління все надійніше і простіше.

Не випадково узбецькі виробники сучасного седана Равон Р4, розробленого на базі не менш популярного раніше автомобіля Шевроле Кобальт, на ряду з механічною коробкою стали комплектувати своє дітище і коробкою автоматом.

Однією з особливостей цього механізму є наявність шести ступенів перемикання передач, на відміну від п'ятиступінчастих АКПП, які встановлюються зазвичай на багатьох моделях.

Така конструкція одного з основних вузлів трансмісії цієї автомашини дає можливість, перш за все, забезпечити динамічний розгін і подальше плавний рух.

А відносна легкість кузова нової моделі дає можливість розвивати хорошу швидкість з відносно невеликою витратою палива при автоматичній КПП на борту.

Більш правильний розподіл на обидві осі крутного моменту, яке прекрасно виконує шестиступінчастий агрегат трансмісії, дає можливість набагато поліпшити в результаті тягу силового агрегату автотранспортного засобу.

Причому ці показники тяги зберігаються при будь-яких обертах його колінвала.

А це робить подолання будь-якого підйому на цьому седані значно приємнішим і жвавішим. Неоціненну допомогу в цьому надає і встановлена на такому авто система GMLAN.

Її наявність дозволяє встановленій АКПП миттєво реагувати на будь-які зміни режиму руху, які вводить водій шляхом натискання на педаль акселератора.

Крім цього, дана коробка оснащена режимом ручного управління, що дасть можливість водієві швидко перебрати управління нею на себе у випадках проходження особливо складних ділянок або поворотів.

І нарешті, ще одна, але важлива особливість установки автомата на цей автомобіль, це використання спеціально підібраних кріпильних елементів для цього.

Тобто, всі елементи кріплення АКПП цього автотранспортного засобу мають значно більший запас міцності.

Вчимося самостійно керувати АКПП на Ravon R4

У представленій статті ми хочемо розповісти про те, як же правильно управляти автоматичною КПП, що встановлюється на Равон Р4 або на Шевроле Кобальт.

 как же правильно управлять автоматической КПП, устанавливаемой на Равон Р4

  • Відразу потрібно сказати, що цей автомобіль, незважаючи на досить прийнятну вартість, має досить непогану комплектацію, в основу якої лягли багато передових досягнень і технологій всесвітньо відомого автомобільного концерну General Motors.
  • Саме тому внутрішнє оздоблення і оснащення авто виглядає дуже пристойно, а також забезпечує максимальний комфорт, як самому водієві, так і його пасажирам.
  • Перш за все, варто звернути увагу на невеликий блок перемикачів, розташований зліва від водія в нижній частині торпеди.

 блок переключателей, расположенный слева от водителя

  • З їх допомогою перемикається світло в фарах, а також напрямок променя світла від цих фар по вертикалі.
  • На центральній консолі в нижній її частині розташовується блок регулювальних " крутяшок» і кнопок управління деякими пристроями і функціями.

наличие режима механического управления на АКПП

  • На панелі приладів тут замість звичного цифрового одометра і ряду інших датчиків є стильний інформативний дисплей.
  • При переведенні ручки АКПП в режим механіки на цьому дисплеї висвічується відповідне позначення " М1» 
  • Двигун у нас вже запущений і тому в обраному положенні починаємо рух.
  • Розганяємо машину і потім перемикаємо ручку коробки в друге положення, натиснувши для цього кнопку джойстика збоку.

переключаем ручку коробки во второе положение, нажав для этого кнопку джойстика сбоку.

  • ​На дисплеї висвічується відразу відповідне позначення "М2".

На дисплее высвечивается сразу соответствующее обозначение «М2».

  • Тобто, ми переключилися на другу швидкість в ручному режимі.
  • Але, під час виїзду з двору коробка в автоматичному режимі переключилася на швидкість М1 механічного режиму.
  • Після цього розганяємо автомобіль Равон Р4 вже на трасі і коробка в автоматичному режимі перемикає швидкості аж до М6.
  • Весь цей процес перемикання весь час відображається на екрані дисплею.

процесс переключения всё время отображается на экране дисплея

  • Після цього пригальмовуємо і зупиняємося. З цим у нас все зрозуміло.
  • Тепер перемикаємо ричаг АКПП в положення Drive (D).

переключаем рычаг АКПП в положение Drive (D)

  • Після цього знову починаємо рух і розганяємося до швидкості практично 110 км/год.
  • Більше не стали, щоб не порушувати правила.
  • На дисплеї весь час горить «D» відповідно, а тахометр показує максимальну кількість обертів на шостій передачі 2000 – 2500.

 максимальное количество оборотов на шестой передаче 2000 – 2500.

  • Багатьох цікавить чомусь саме це питання.
  • Перемикання передач в цьому режимі відбувається значно швидше, ніж в режимі "Механічне управління".
  • При цьому витрата палива у нас склала 7,9 літра на 100 кілометрів.
  • Помітили ми і ще один цікавий лайфхак в цьому авто.
  • Варто нам навмисно або ненароком торкнутися ричага включення поворотів, що розташований на рульовій колонці зліва від водія, як на панелі приладів загоряється сигнал включення повороту.

стоит коснуться рычага переключения и на панели приборов загорается сигнал включения поворота.

  • При цьому лампочка ця блимає три рази і потім вимикається.
  • Це викликає захоплення, так як немає необхідності самому вимикати знову поворот і витрачати на це час.
  • Ось так, власне кажучи, функціонує наша автоматична коробка передач.
  • Залишається лише відзначити, що під час стоянки автомобіля в цьому агрегаті включаються тільки три передачі.
  • А ось в русі без проблем включаються всі шість.
  • На цьому розповідь нашу про самостійне вивчення роботи і способу управління АКПП автомобіля Равон Р4 або Шевроле Кобальт закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як користуватися АКПП Равон Р4, Шевроле Кобальт, як працює АКПП"

Відгуки: 0




.