• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт мотора пічки Деу Ланос, Сенс, Шанс. Пищить, свистить двигун обігрівача

Для створення комфортного мікроклімату в салоні автомобіля в його будові передбачена система вентиляції повітря і обігріву або опалення.

У Деу Сенс, що став копією народного автомобіля Daewoo Lanos або російському варіанті його Деу Шанс, також передбачена така система.

У літній час система використовує повітря ззовні, забезпечуючи його примусову вентиляцію всередині салону.

А в холодну пору це ж повітря, проходячи вже через радіатор пічки або обігрівача, нагрівається і тільки потім надходить в салон, а також на вітрове і бічні стікла дверей.  

Органи управління її зібрані в невеликому блоці, розташованому на центральній консолі торпеди.

І в режимі примусової вентиляції, і в режимі обігріву салону при малій швидкості автомашини або на стоянці приплив повітря в салон забезпечується за допомогою електровентилятора.

Його роботу забезпечує спеціальний електродвигун, виготовлений в одному блоці з вентилятором.

В даному автотранспортному засобі цей агрегат має чотири різних швидкості роботи, включення і регулювання яких здійснюється спеціальним перемикачем на зазначеному блоці з органами управління.

Перемикач для цього має відповідні чотири положення.

Крім електровентилятора система має розгалужений трубопровід з патрубками, шлангами і повітроводами.

Крім того, передбачається сама пічка або обігрівач салону і радіатор обігрівача, а також ряд інших деталей.

За своєю суттю система ця досить складна, але при бажанні розібратися з нею і виконувати певні види ремонту і замін може практично будь-який власник.

Ремонтуємо самостійно електромотор обігрівача Деу Сенс

У представленої статті ми хочемо запропонувати матеріал про самостійне проведення ремонту мотора пічки з артикулом 96271363 системи вентиляції та обігріву салону автомашини Деу Сенс.

самостоятельное проведение ремонта двигателя электровентилятора системы вентиляции и обогрева салона автомашины Дэу Сенс.

  • Так як цей автомобіль є копією Деу Ланос, то процес ремонту електродвигуна обігрівача аналогічний на цьому авто і на Деу Шанс також.
  • В даному випадку ми прийняли рішення демонтувати електродвигун вентилятора пічки, оскільки він в процесі роботи став неприємно пишати.
  • Після цього розібрати і перевірити чому він пищить.
  • Для тих, хто не знає, відразу скажемо, що розташовується цей агрегат внизу під бардачком.
  • У нас в даному випадком торпеда знята повністю з автомобіля, тому тут буде дещо простіше розглянути місце розташування цього пристрою.
  • Так ось, якщо дивитися на вікно в торпеді, де встановлюється бардачок (а це визначити дуже просто).

если смотреть на окно в торпеде, где устанавливается бардачок

  • ​То прямо під цим бардачком є круглий отвір, в якому і встановлюється електродвигун обігрівача.

под этим бардачком есть круглое отверстие

  • У салоні автомобіля якщо ви відсунете максимально назад сидіння переднього пасажира і подивитеся під бардачок, то під ним, ближче до дверей можете побачити цей пристрій.
  • Кріпиться цей мотор за допомогою трьох саморізів.

Крепится моторчик с помощью трёх саморезов

  • Однак, перш, ніж відкрутити ці саморізи, спочатку необхідно відключити живлення самого моторчика.
  • Для цього необхідно від'єднати наявний ззаду один роз'єм.
  • На фішці цього роз'єму є червона кнопка, яку ми пропускаємо, а натискаємо трохи вище на білу частину і стягуємо фішку.

нажимаем несколько выше на белую часть и стаскиваем фишку.

  • Після цього необхідно зняти невеликий патрубок, який тут також є.
  • Його просто можна зняти, прокрутивши трохи рукою і потягнувши на себе.

снять, прокрутив немного рукой и потянув на себя

  • І тільки після цього можна відкручувати три саморіза і демонтувати електровентилятор.
  • Далі нам буде потрібно від'єднати від самого моторчика лопаті вентилятора.

отсоединить от самого моторчика лопасти вентилятора

  • Вони тримаються на валу пристрою, тому перевертаємо і всередині вентилятора розтискаємо і знімаємо стопорне кільце з шайбою.

внутри вентилятора разжимаем и снимаем стопорное кольцо с шайбой.

  • Це стопорне кільце легко розгинати на лискі, яку має вал моторчика.

 стопорное кольцо легко разгибать на лыске, которую имеет вал моторчика

  • Далі необхідно просто збити лопаті вентилятора з вала електродвигуна Деу Сенс.
  • Для цього ми скористалися керном.
  • Наставили керн на торець вала і акуратно постукавши по ньому молотком, збиваємо лопаті з вала.

 сбиваем лопасти с вала

  • Потрібно також сказати, що в різних машинах цієї моделі конструкція електродвигуна може дещо відрізнятися, але основна будова завжди практично однакова.
  • Тому, знявши лопаті вентилятора, перевірте стан ущільнювальної гумки.

проверьте состояние уплотнительной резинки

  • Якщо він не дуже хороший, то варто таку гумку замінити.
  • У нашому випадку гумка ще в нормальному стані.
  • Але, не встигли ми почати розбирання, як з цього пристрою посипалося багато чорного пилу і бруду.

 с этого устройства посыпалось много чёрной пыли и грязи.

  • Це можуть бути сліди руйнування щіток двигуна.
  • Ще про одну деталь ми забули сказати.
  • Справа в тому, що на самому моторчику може бути одягнений гумовий ковпачок, як в нашому випадку.
  • Так ось, від'єднавши патрубок від моторчика, акуратно відтягніть цей ковпачок, щоб не порвати, і знявши зі штуцера, стягніть повністю.

акуратно відтягніть цей ковпачок, щоб не порвати і стягніть повністю

  • На зазначеному штуцері був одягнений патрубок, про який ми раніше вже говорили.
  • Якщо на корпусі вашого моторчика є заводські наклейки, це може бути свідченням того, що цей пристрій ще ніхто раніше не розбирав.

на корпусе вашего моторчика имеются заводские наклейки

  • ​Тому акуратно віддирайте їх і потім відкручуємо два болтика кріплення кришки вузла.

откручиваем два болтика крепления крышки узла

снимаем крышку моторчика

  • ​Всередині на цій кришці є кільце з пружинками.

Внутри на этой крышке имеется кольцо с пружинками

  • ​Відводимо це кільце трохи в сторону і під ним бачимо щітки моторчика.

видим щётки моторчика

  • Вони ще в нормальному стані за зовнішніми ознаками, але ось пил від них забив тут весь корпус кришки і її деталі.

пыль от щёток забила здесь весь корпус крышки и её детали.

  • Це все могло бути причиною того писку, який створював моторчик Деу Сенс під час роботи. 
  • Тому нам буде потрібно все це ретельно вичистити і витерти перед тим, як встановлювати кришку на своє місце.
  • Далі ми бачимо якір моторчика, навколо якого в корпусі виробу також є багато пилу і стружки.

 якорь моторчика, вокруг которого в корпусе изделия также имеется много пыли и стружки.

  • Це все також доведеться гарненько почистити і протерти.
  • Відразу проводимо огляд самого якоря на предмет виробок і пошкоджень.
  • Для цього якір просто витягується з корпусу вузла.

 якорь просто вытаскивается из корпуса узла

  • При вийманні його може виникнути деякий опір, що нагадує розтягування пружини.
  • Але, насправді всередині там ніякої пружини немає, а притримує якір збережене ще магнітне поле.
  • В даному випадку ми бачимо, що якір в хорошому стані і його просто доведеться протерти добре перед установкою назад.
  • У корпусі моторчика також буде потрібно весь пил і бруд витерти і вичистити.

В корпусе моторчика также потребуется всю пыль и грязь вытереть

  • ​Отже, вичистили ми все в корпусі електромоторчика, протерли все добре і літолом трохи змастили кінці вала ротора, які під час обертання труться.

литолом чуть-чуть смазали концы вала ротора

  • ​Також зовсім небагато мастила дали і всередину корпусу на місце, де обертається вал цього ротора.

совсем немного смазки дали и внутрь корпуса

  • ​Капнули мастила і на протилежний кінець контакту вала - в кришці.

Капнули смазки и на противоположный конец контакта вала – в крышке

  • ​Після цього вставляємо ротор в корпус моторчика, потрапляючи його валом в отвір.

вставляем ротор в корпус моторчика

  • Далі одягаємо кільце або пластину разом зі щітками.
  • Для цього стискаємо щітки і розміщуємо їх відносно штуцера воздуховода.

сжимаем щётки и располагаем их относительно штуцера воздуховода

  • Справа в тому, що під час демонтажу кришки, ми запам'ятали місце розташування щіток, орієнтуючись при цьому за вказаним штуцером.
  • І тепер одягаємо точно в такому ж положенні.
  • Одягаємо пластину на вал до упору і потім провертаємо таким чином, щоб колодка роз'єму проводів живлення розташовувалася в акурат навпроти штуцера воздуховода.

 чтобы колодка разъёма проводов питания располагалась в аккурат напротив штуцера воздуховода

  • Робимо це тому, що якщо ви уважно подивитеся, то на корпусі електродвигуна побачите спеціальне вироблення або посадочне місце для цього роз'єму.

на корпусе электродвигателя увидите специальную выработку

  • Тому за великим рахунком ви цей роз'єм в інше місце і не поставите.
  • Він щільно стає саме на своє посадочне місце.
  • Кріпильні пластини для болтів кріплення виробу можна вставити на місце просто в будь-який момент.

Крепёжные пластины для болтов крепления изделия можно вставить на место просто в любой момент.

  • Вони вставляються і відразу в них закручуються болти.
  • Ми зі свого боку рекомендуємо вставляти їх в останню чергу.
  • А ось спеціальні заглушки для щіток необхідно вставляти відразу після установки щіток.

 спеціальні заглушки для щіток необхідно вставляти відразу

  • Для цього достатньо трошки підняти пластину зі щітками на електромоторі Деу Сенс, завести нижню частину заглушки під неї і одягнути на своє місце.
  • Сама форма цих гумових заглушок має спеціальні виїмки і подовження, що відповідають формі їх посадкового місця на корпусі вузла.

 форма этих резиновых заглушек имеет специальные выемки и удлинения, что соответствуют форме их посадочного места

  • Тому варто дивитися уважно, щоб поставити їх правильно і не переплутати місцями.
  • І вже після цього можна одягати кришку за раніше встановленими мітками.

можно одевать крышку по ранее установленным меткам

  • При демонтажі цієї кришки на початку непогано попередньо поставити відповідні мітки. 
  • Потім при складанні буде значно легше встановлювати її на своє місце.
  • Хоча по-іншому встановити цю кришку навряд чи вдасться.
  • В результаті зібрали ми все, закрутили кришку моторчика і прогрівши феном наклейки, приклеїли їх на місце.

закрутили крышку моторчика и прогрев феном наклейки, приклеили их на место.

  • Далі одягаємо гумовий чохол або ковпак на корпус моторчика.
  • А щоб його не пошкодити при установці, акуратно розтягуємо двома руками і одягаємо на штуцер воздуховода.

 аккуратно растягиваем двумя руками и одеваем на штуцер воздуховода.

  • ​У підсумку отримуємо зібраний агрегат з акуратно одягненим на нього гумовим ковпачком.

собранный агрегат с аккуратно одетым на него резиновым колпачком

  • Тепер нам залишається лише одягнути на вал лопаті вентилятора і закріпити їх там.
  • При цьому ви пам'ятаєте, що на валу ротора є своєрідна лиска, а в отворі лопатей відповідна вибірка.

 на валу ротора имеется своеобразная лыска, а в отверстии лопастей соответственная выборка.

  • Тому одягнути лопаті не так, як необхідно, ви не зможете.
  • А раз так, то садемо вентилятор Деу Сенс обережно на вал і потім всередині одягаємо на вал шайбу і фіксуємо стопорним кільцем.
  • В результаті наше перебирання електродвигуна вентилятора пічки на цьому закінчено.

переборка электродвигателя вентилятора печки на этом окончена

  • ​Після цього встановлюємо цей вузол в свій отвір на торпеді автомобіля.

устанавливаем этот узел в своё отверстие на торпеде автомобиля

  • Для цього тут є направляючі і тому буде легше одягнути моторчик і встановити на своє посадочне місце.
  • А встановлювати його доведеться знизу під бардачком, як ми вже раніше говорили.
  • Робити це трохи буде незручно, але нічого не поробиш.
  • Закрутивши всі три саморіза, за допомогою яких кріпиться електромоторчик, одягаєте невеликий патрубок.

одеваете небольшой патрубок.

  • ​Далі не забувайте підключити фішку з проводами електроживлення в роз'єм пристрою.

подключить фишку с проводами электропитания

  • ​Тут же поруч з електровентилятором встановлений і резистор.

Здесь же рядом с электровентилятором установлен и резистор

  • Кріпиться він тільки на двох болтиках.
  • Так ось, цей пристрій відповідає за зміну напруги на електровентиляторі в момент перемикання вами положень або швидкостей його роботи за допомогою регулятора.
  • Робить він це шляхом зміни опору.
  • Тому, не полінуйтеся, відкрутіть ці два болтика і просто витягніть резистор зі свого місця.

вытащите резистор со своего места.

  • Перевірте його стан і, якщо він в пилу або є десь іржа, очистіть все акуратно і встановіть його назад.
  • Не забудьте після цього закрутити два болтика, які його утримують.
  • Ну, а розповідь нашу про самостійний ремонт мотора пічки Деу Сенс, а також Деу Ланос І Деу Шанс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт мотора пічки Деу Ланос, Сенс, Шанс. Пищить, свистить двигун обігрівача"

Відгуки: 0




.