• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Регулювання підшипника вторинного валу КПП Джилі СК, СК2 Норма, Отака

Одним з основних вузлів трансмісії автомобіля є коробка перемикання передач (КПП).

Вона є проміжною ланкою між двигуном автотранспортного засобу і його провідними колесами.

У зв'язку з цим саме цей пристрій забезпечує зміну напрямку руху, а також і крутного моменту.

Сучасні автомобілі комплектуються коробками перемикання передач різного типу.

В автомобілях Джилі СК, а також Джилі СК2 Норма і Отака, що є практично однією і тією ж автомобільною моделлю, встановлюється механічна КПП.

У числі найбільш важливих елементів цього вузла вважаються підшипники.

Їх застосування продиктовано необхідністю отримати надійні точки опори для обертових компонентів коробки, таких як вали і шестерні.

А так як всі деталі цього агрегату функціонують в умовах високих навантажень і вібрації, то вимоги до цих опор відповідно дуже високі.

Тому саме підшипники, запресовані у відповідні стінки корпусу коробки, повністю можуть відповідати таким вимогам.

Кожна коробка налічує десять і більше підшипників.

Як правило, при необхідності заміни власник авто шукає новий підшипник, керуючись при цьому його розміром і типом.

Однак, існує ще один важливий параметр, значення якого сильно впливає на довговічність підшипника, гучність роботи коробки, рівень нагрівання її деталей і вібрації.

Таким параметром є тепловий зазор.

Наявність таких зазорів в підшипниках КПП обумовлено значним підвищенням температури при обертаннях і тертях окремих деталей коробки і самих підшипників.

В наслідок перепаду температур підшипники розширюються і стискаються.

І тому, щоб не отримати занадто затиснутий підшипник, що може привести до збільшення тертя його і передчасного виходу з ладу, або занадто великого зазору, що обумовлює появу вібрації та інших згубних наслідків, в підшипниках і передбачені теплові зазори.

Регулюємо самостійно зазор підшипника вторинного валу КПП Geely CK

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно відрегулювати тепловий зазор підшипника вторинного вала КПП Джилі СК, а також СК2 Норма або Отака.

 

каким образом можно самостоятельно отрегулировать тепловой зазор подшипника вторичного вала КПП Джили СК

  • Як відомо, регулювання зазорів підшипників КПП зазвичай довіряють майстрам спеціалізованих СТО.
  • Це пов'язано з тим, що для цього потрібно не тільки певні знання, а й спеціальний інструмент, в першу чергу.
  • Однак, при наявності такого інструменту подібного роду ремонт можна виконувати і самому в своєму гаражі.
  • Зазвичай, порушення зазорів в підшипниках коробки перемикання передач характеризується порушенням режиму роботи її, а також виникненням сторонніх звуків або шумів.
  • Що стосується підшипника вторинного вала, то в разі, коли він занадто сильно затиснутий і зазор природньо є недостатнім для нормального обертання, то під час роботи коробки на нейтральній передачі чується характерний скрегіт.
  • У тому випадку, коли зазор занадто великий і підшипник розбовтався, коробка під час роботи виє або гуде.
  • Тому, щоб усунути проблему і продовжити термін експлуатації підшипника і всієї коробки перемикання передач, ми вирішили самостійно відрегулювати зазор підшипника вторинного валу.
  • Для цього необхідно зняти праве переднє колесо і потім внизу підкрилка за стійкою амортизатора можна побачити люк круглої форми.

 внизу подкрылка за стойкой амортизатора можно увидеть люк круглой формы.

  • ​За кришкою цього люка і знаходиться роликовий конусний підшипник вторинного валу КПП.

За крышкой этого люка и находится роликовый конусный подшипник вторичного вала КПП

  • Цей підшипник має каталожний номер 30204А.

подшипник имеет каталожный номер 30204А

Крепится крышка этого люка с помощью четырёх болтов на 10

  • Болтики ми звичайно відкручуємо, але зняти цю кришку так просто не вийде.
  • Справа в тому, що вона трохи втоплена в сам люк і зачепити її нічим не вийде.
  • Для того, щоб її витягнути багато власників Джилі СК придумують всякі хитрощі, аж до того, що пошкоджують цю кришку.
  • Ми ж вирішили піти дещо іншим шляхом.
  • У отвір, що звільнився після викручування болтів кріплення, вставляємо мічік з різьбленням на 8 і вкручуємо його туди.

 вставляем мичик с резьбой на 8 и вкручиваем его

  • Паралельно шукаємо два болта з аналогічною різьбою.
  • Ми в даному випадку приготували дві шпильки з таким різьбленням.

приготовили две шпильки с такой резьбой

  • Дві тому, що за допомогою мічика нарізаємо різьблення в двох отворах кришки по діагоналі.
  • Далі ми виготовили ударний молоток.

изготовили ударный молоток

  • ​На кінці цього молотка ми накрутили на нарізану різьбу круглу плашку.

накрутили на нарезанную резьбу круглую плашку

  • ​Ця плашка має точно такі розміри, як і кришка люка, тільки замість чотирьох має два отвори.

плашка имеет точно такие размеры, как и крышка люка

  • ​Тому знявши з молотка цю плашку, ми встановлюємо її на кришку люка і вкручуємо в її отвори два приготованих болтика.

 устанавливаем плашку на крышку люка и вкручиваем в её отверстия два приготовленных болтика.

  • ​Після цього в центральний отвір плашки вкручуємо вал ударного молотка і потім, притримуючи його, починаємо вибивати кришку разом з плашкою.

в центральное отверстие плашки вкручиваем вал ударного молотка

  • ​В результаті ця кришка з плашкою виходять назовні.

крышка с плашкой выходят наружу

  • Під знятою кришкою знаходиться кругла упорна пружиниста гайка.

круглая упорная пружинистая гайка

  • ​Всередині знятої кришки є спеціальний круглий приплив.

Внутри снятой крышки имеется специальный круглый прилив

  • ​Так ось, на цей прилив якраз щільно своїм конусом і стає ця гайка.

на этот прилив как раз плотно своим конусом и становится эта гайка

  • ​Далі, під зазначеною гайкою на валу всередині є ще одна кругла гайка з чотирма отворами.

имеется ещё одна круглая гайка с четырьмя отверстиями.

  • Ця гайка начебто, як вкручена в якийсь циліндр, на внутрішніх стінках якого є відповідне різьблення.
  • Її можна відчути дотиком пальця руки.
  • Якраз ця гайка і підтискає вказаний раніше конусний підшипник, регулюючи його тепловий зазор.
  • Як було вже сказано раніше, такий зазор необхідний для того, щоб підшипник під час його нагрівання і розширення мав деякий простір для цього.
  • Тому саме за допомогою цієї гайки і виконують регулювання наявного теплового зазору на підшипнику вторинного вала КПП автомобіля Джилі СК.
  • У зв'язку з цим беремо ключ від звичайної болгарки.

берём ключ от обыкновенной болгарки

  • При необхідності трошки розтискаємо його і сточуємо внутрішню грань по колу.
  • В іншому він якраз входить в два отвори на регулювальній гайці.

этот ключ как раз входит в два отверстия на регулировочной гайке

  • Тому, якщо у вас гуде коробка, за допомогою цього ключа затягуємо зазначену гайку повністю і потім відпускаємо її на чверть оберта.
  • Зробити це буде просто, якщо поверхню гайки представити у вигляді годинникового циферблата.
  • Тоді вам просто доведеться повернути положення гайки назад на 15 хвилин.
  • Якщо ж просто піджати цю гайку до упору, то підшипник почне сильно грітися, аж до повної зупинки вторинного вала.
  • Природньо підсумок всього цього буде вельми сумним.
  • Тому ми і відпускаємо трохи цю гайку, залишаючи тим самим невеликий вільний простір підшипнику вала для можливого його розширення під час нагрівання.
  • Після того, як ми виставили цю гайку, ставимо на місце іншу пружинисту гайку.

ставим на место другую пружинистую гайку

  • Потім на герметик встановлюємо кришку і затягуємо її чотирма болтами.
  • Тепер ви знаєте яким чином можна самому регулювати тепловий зазор цього підшипника.
  • Тому, коли вам буде потрібно підрегулювати підшипник, завжди можна зняти кришку і піджати або відпустити зазначену гайку.
  • На цьому і розповідь нашу про самостійне регулювання теплового зазору підшипника вторинного вала КПП автомобіля Джилі СК або СК2 Норма, а також Джилі Отака закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання підшипника вторинного валу КПП Джилі СК, СК2 Норма, Отака"

Відгуки: 0




.