Заміна регулятора холостого ходу Деу Ланос, міняємо датчик ходу 93744675. Плавають оберти двигуна 1.5

У силовому агрегаті автомобіля за подачу повітря у впускний колектор для приготування паливної суміші відповідає дросельна заслонка.

Однак, вона відкривається і закривається тільки під час роботи двигуна під навантаженням.

У спокійному стані, тобто на нейтральній передачі дросельна заслонка знаходиться в закритому положенні.

Тому, щоб двигун в такі періоди не заглох, а його оберти виконувалися в оптимальному режимі, здійснюючись і змінюючись при цьому плавно, без ривків, призначений і датчик (регулятор) холостого ходу (РХХ).
В автомобілі Деу Ланос цей пристрій розташований на дросельному вузлі, поруч з датчиком положення дросельної заслонки.
У більш сучасних автомобілях датчик холостого ходу, клапан або просто РХХ, так по-різному називають зазначений регулятор багато власників і фахівці, встановлюється в одному корпусі дросельного вузла разом з його заслонкою.
Але, великої різниці в такій конструкції немає, хіба, що вигладить компактніше.
Так ось, РХХ забезпечує подачу повітря у впускний колектор мотора на його холостих обертах в обхід дросельної заслонки.
Крім того, він відкриває канал надходження повітряних мас до тих пір, поки силовий агрегат не прогріється до такої температури, щоб відкрилася дросельна заслонка.
Простими словами кажучи, регулятор холостого ходу забезпечує оптимальну роботу автомобільного двигуна під час запуску, прогрівання і роботи на холостому ходу.
З усього вище викладеного можна зробити висновок, що від стану такого невеликого за своїми геометричними розмірами пристрою залежить робота всього силового агрегату автотранспортного засобу.
А тому будь-який власник повинен стежити за його станом не гірше, ніж за станом будь-якого вузла автомашини або його двигуна.
Не рідко виникає необхідність почистити і промити регулятор холостого ходу.
А іноді доводиться виконувати і заміну.
Сам процес демонтажу і установки даного датчика не вимагає великих знань, спеціального інструменту і багато часу.
Тому виконати його заміну може практично будь-який власник.

Міняємо самостійно регулятор холостого ходу Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як самому замінити регулятор холостого ходу з оригінальним номером 93744675 на автомобілі Деу Ланос 1,5

как самому заменить регулятор холостого хода с оригинальным номером 93744675 на автомобиле Дэу Ланос 1,5

  • На жаль сьогоднішні реалії такі, що не один вузол або пристрій сучасного автотранспортного засобу не застраховані від виникнення несправностей.
  • У їх числі і датчики холостого ходу, як би не здавалася їх конструкція простою і надійною.
  • Однак, вихід з ладу цього пристрою посилюється ще й тим, що ніде і нічого не буде сигналізувати водієві про те, що він вийшло з ладу.
  • Мається на увазі, що на панелі приладів не загориться звичний в таких випадках індикатор «Check Engine».
  • У зв'язку з цим власнику доведеться самому виконувати діагностику і розбиратися, що саме сталося з мотором його автотранспортного засобу.
  • Проблема вся в тому, що ознаки несправності РХХ дуже схожі з ознаками деяких інших запчастин Деу Ланос.
  • Тому завжди необхідно пам'ятати про те, що вихід з ладу регулятора холостого ходу пов'язаний в першу чергу з нестачею або надлишком повітряних мас, що надходять в двигун під час його роботи на холостих обертах.
  • Одним з найпоширеніших ознак виходу з ладу саме датчика холостого ходу є плавання обертів двигуна на його холостому ходу.
  • Характерною особливістю виходу з ладу саме цього пристрою є не моментальне, а з деяким запізненням або затримкою зменшення кількості обертів двигуна після короткочасного збільшення на холостому ходу.
  • Саме за такими ознаками ми і визначили, що в нашому автомобілі вийшов з ладу регулятор холостого ходу.
  • При роботі на холостому ходу після короткочасного натискання на педаль газу двигун ще кілька секунд продовжував роботу на тих же обертах.
  • Потім оберти падали, але не повністю, а тільки на певну кількість і знову агрегат продовжував працювати кілька секунд в тому ж режимі.
  • І так ривками, поступово оберти падали до первинних.
  • Крім того, раніше нам вже доводилося знімати цей клапан, а тому ми знали, що в ньому вже є невелике вироблення.
  • У зв'язку з цим було прийнято рішення замінити саме цей пристрій.
  • Для заміни нами був придбаний середній за вартістю регулятор, виробництва компанії TSN оригінальний номер або артикль якого – 93744675.

был приобретён средний по стоимости регулятор, производства компании TSN оригинальный номер или артикль которого – 93744675.

  • ​Як вже зазначалося раніше, датчик холостого ходу в цьому автомобілі встановлений біля дросельного вузла.

датчик холостого хода в этом автомобиле установлен возле дроссельного узла.

  • ​Кріпиться він тільки за допомогою двох невеликих болтів під викрутку.

Крепится датчик только с помощью двух небольших болтов

  • ​Для того, щоб зняти регулятор холостого ходу з двигуна необхідно спочатку від'єднати штекер з його електричного роз'єму.

отсоединить штекер с электрического разъёма.

  • ​Після цього за допомогою викрутки викручуємо наявні два болтика його кріплення.

выкручиваем имеющиеся два болтика крепления клапана

  • ​І потім просто виймаємо клапан з його установчого місця на двигуні Деу Ланос.

вынимаем клапан с его установочного места

  • Як ми і говорили, на штоку цього датчика в районі контакту його з пружиною є вже невелике вироблення.

на штоке этого датчика в районе контакта его с пружиной имеется уже небольшая выработка.

  • Функціонувати він ще може, звичайно, але, щоб не допускати настання неприємних наслідків, ми все ж вирішили його замінити на новий.
  • Правда, викидати цей регулятор ми поки не станемо, оскільки він є оригінальним виробом.
  • Тому в разі виникнення будь-яких проблем з тим пристроєм, який ми збираємося встановлювати в подальшому, ми завжди можемо встановити його назад ще на якийсь час.
  • Новий регулятор встановлюється в зворотньому порядку.
  • При цьому не забувайте перевірити і встановити його ущільнювальну гумку.

не забывайте проверить и установить его уплотнительную резинку

  • ​Вставляємо і закручуємо назад два болтика кріплення клапана.

Вставляем и закручиваем обратно два болтика крепления клапана

  • Подключаем обратно штекер питания в разъём, который мы ранее сняли.
  • Підключаємо назад штекер живлення в роз'єм, з якого ми раніше його вийняли.

Подключаем обратно штекер питания в разъём

  • Запускаємо після цього двигун і перевіряємо його роботу.
  • При цьому, не варто відразу запускати двигун, а необхідно спочатку «навчити» новий регулятор, як кажуть.
  • Але, вірніше потрібно сказати, що адаптувати новий датчик до електронного блоку управління, з яким в тандемі йому доведеться працювати.
  • Так ось, з цією метою спочатку включаємо запалювання і чекаємо близько 5 секунд.
  • Потім вимикаємо запалювання і знову включаємо на ті ж 5 секунд і лише після цього ще раз вимкнувши запалювання, включаємо знову і запускаємо мотор.  
  • Силовий агрегат при цьому працює рівно і після короткочасного збільшення обертів вони моментально спадають до початкового рівня.

после кратковременного увеличения оборотов они моментально спадают

  • Тому вважаємо, що проблема дійсно була в регуляторі холостого ходу і новий датчик у нас буде працювати надалі нормально.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну регулятора холостого ходу з оригінальним номером 93744675 в автомобілі Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна регулятора холостого ходу Деу Ланос, міняємо датчик ходу 93744675. Плавають оберти двигуна 1.5"

Відгуки: 0




Колектор для ремонту Деу Ланос:

Дросельна заслонка для ремонту Деу Ланос:

Датчик холостого ходу (Регулятор) для ремонту Деу Ланос:

Датчик положення дросельної заслонки для ремонту Деу Ланос:

Клапана для ремонту Деу Ланос:

Регулятор для ремонту Деу Ланос:

Електродвигун для ремонту Деу Ланос:

Панель приладів для ремонту Деу Ланос:

Педалі для ремонту Деу Ланос:

.