• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна колодок ручника Равон Джентра (Деу), міняємо трос ручника

Для безпечного пересування на будь-якому з автотранспортних засобів крім рульового управління передбачається ще й система гальмування.

А складовою частиною цієї системи є гальмо стоянки, яке називають ще ручним гальмом або просто ручником.

Найчастіше автомашини комплектуються стоянковими гальмами механічного типу.

Саме такого типу ручник встановлений і на автомобільній моделі Деу Джентра або його приємнику Равон Джентра.

Основне призначення цього виду гальма випливає з його назви: ця частина гальмівної системи використовується під час стоянки автомобіля на майданчику з ухилом для його утримання.

Її використовують, як правило, під час тривалої стоянки автомашини.

Крім того, гальмо стоянки може використовуватися, як додатковий або пригальмовуюче гальмо в тих випадках, коли основне гальмо з якихось причин не спрацьовує.

Автомобіль Ravon Gentra обладнаний, як ззаду, так і спереду дисковими вентильованими гальмами.

Ручне гальмо його або стоянкове приводиться в дію за допомогою ричага, розташованого в центральному тунелі салону автомашини.

При включенні ричаг піднімається і встановлюється у вертикальне положення.

За допомогою тросів механізм на задніх колесах приводиться в дію і гальмівні колодки притискаються до гальмівного диска, сповільнюючи або перешкоджаючи його обертанню.

Такий принцип дії призводить до того, що троса з плином часу послаблюються.

А це в свою чергу стає причиною нечіткого спрацьовування ручного гальма або взагалі до неспрацювання його.

Тому потрібне регулювання натягу тросів стоянкового гальма.

Бувають випадки, коли троси розшаровуються або навіть обриваються.

Тоді доводиться такі троси стоянкового гальма замінювати.

Витратними матеріалами або витратниками в цій системі є і гальмівні колодки.

З плином часу вони стираються і вимагають заміни.

Троси і колодки, що вийшли з ладу, вимагають невідкладної заміни з метою безпечної подальшої експлуатації автотранспортного засобу.

Міняємо самостійно трос і гальмівні колодки ручного гальма Ravon (Daewoo) Gentra

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно замінити трос і гальмівні колодки стоянкового гальма Деу або Равон Джентра.

каким образом самостоятельно заменить трос и тормозные колодки стояночного тормоза Равон Джентра.

  • ​Отже, нами прийнято рішення замінити в даному автомобілі гальмівні колодки стоянкового гальма.

принято решение заменить в данном автомобиле тормозные колодки стояночного тормоза.

  • Крім того, паралельно з цим ми замінимо і троси цього гальма.

параллельно с этим мы заменим и троса этого тормоза

  • Для того, щоб легше було проводити розбирання, попередньо обробили аерозольною рідиною WD-40 всі болти, які належить відкручувати.

обработали аэрозольной жидкостью WD-40 все болты

  • ​Після цього відкручуємо теплозахисний щиток каталізатора, щоб можна було дістатися до тросів ручника.

откручиваем теплозащитный щиток катализатора

  • ​А потім виводимо захист з-під каталізатора і знімаємо.

выводим защиту из-под катализатора и снимаем

  • ​В результаті отримуємо хороший доступ до тросів ручного гальма.

получаем хороший доступ к тросам ручного тормоза

  • ​А раз так, то приступаємо до відкручування кріплення самого троса ручника.

приступаем к откручиванию крепления самого троса ручника

 откручиваем дальше два болта, удерживающих скобу суппорта.

  • Знявши супорт, ми зможемо дістатися до гальмівного диска авто.
  • В результаті знімаємо супорт і підвішуємо його на дріт, щоб нам не заважав.

снимаем суппорт и подвешиваем его на проволоку

  • Далі хрестоподібною викруткою викручуємо болт, що утримує гальмівний диск.

выкручиваем болт, удерживающий тормозной диск

  • Щоб болт легше піддавався, спочатку не зайвим буде кілька разів вдарити молотком по викрутці, наставивши її на болт.
  • Відкрутивши болт, знову WD - 40 бризкаємо на з'єднання диска з віссю по всьому внутрішньому діаметру.

WD-40 брызгаем на соединение диска с осью по всему внутреннему диаметру

  • Це дасть можливість легше зняти потім диск.
  • Постукавши по ньому кілька разів молотком, оскільки диск міг, швидше за все, прикипіти.
  • І після цього знімаємо задній гальмівний диск.
  •  

 снимаем задний тормозной диск

  • ​Тепер маємо повний доступ до гальмівних колодок стоянкового гальма Равон (Деу) Джентра.

имеем полный доступ к тормозным колодкам стояночного тормоза

  • Відразу необхідно звернути увагу на розташування пружин в гальмівному механізмі і запам'ятати його
  • Особливо це важливо в тому випадку, коли ви знімаєте одночасно гальмівні диски з одного і іншого боку.
  • Пружини розташовані по дві вгорі і внизу.

Пружины расположены по две вверху и внизу

  • ​Тому знімаємо по одній поступово.

снимаем по одной пружине постепенно

  • Головне в цьому випадку, щоб потім ці пружини не переплутати місцями.
  • При знятті пружин однією рукою притримуємо і провертаємо фіксатор з тильного боку диска.
  • А іншою рукою в цей час відтягуємо пружину за допомогою пасатижів або викрутки.
  • При знятті нижніх пружин краще використовувати круглогубці.

При снятии нижних пружин лучше использовать круглогубцы

  • З їх допомогою краще виводити пружини із зачеплення на колодках.
  • Далі знімаємо гальмівні колодки.

снимаем тормозные колодки

  • ​Так, як верхню пружину ми одну зняли, а друга залишилася, то при знятті колодок злегка відводимо спочатку ліву вгорі і виводимо із зачеплення в планці.

злегка відводимо спочатку ліву колодку вгорі і виводимо із зачеплення в планці.

  • ​А після цього вивертаємо цю колодку і знімаємо з пружини таким способом.

выворачиваем эту колодку и снимаем с пружины таким способом

  • Затем точно также поступаем и с другой колодкой, но только здесь предварительно необходимо отцепить трос ручника.
  • Потім точно так чинимо і з іншого колодкою, але тільки тут попередньо необхідно відчепити трос ручника.

предварительно необходимо отцепить трос ручника.

  • ​Щоб легше було від'єднати пружину від колодки, можна також використовувати круглогубці.

можно также использовать круглогубцы

  • ​В результаті знімаємо обидві колодки з колісного диска.

снимаем обе колодки с колёсного диска

  • В цьому випадку головне запам'ятати, де і що було встановлено перед розбиранням.
  • При необхідності можна зробити креслення або для себе нанести якісь мітки.
  • Але, найкраще розбирати спочатку одну сторону, а другу сторону використовувати, як наочний посібник.
  • Для заміни ми придбали новий комплект гальмівних колодок для ручного гальма виробництва компанії Mando.

приобрели новый комплект тормозных колодок для ручного тормоза

  • Колодки не оригінальні, а призначені для використання на автомобілях Daewoo Magnus. 
  • Але, незважаючи на це вони прекрасно підходять і для нашого Равон Джентра.
  • Крім колодок, нам буде потрібно від'єднати і трос ручного гальма.
  • Він проходить через колісний диск і кріпиться зі зворотнього його боку.
  • Тому, попередньо необхідно місце кріплення троса також обробити аерозолем WD-40.
  • Після цього, для того, щоб від'єднати трос ручника, на початку необхідно вибити стопор у вигляді звичайного шплінта.

выбить стопор в виде обыкновенного шплинта.

  • І після цього витягуємо трос ручника з отвору колісного диска.
  • На кінці цього троса є гумове ущільнення, стан якого необхідно завжди перевіряти.

На конце этого троса имеется резиновое уплотнение

  • Установку нових тросів будемо проводити в зворотньому порядку.
  • Для установки ми придбали також нові троси стоянкового гальма.

приобрели также новые троса стояночного тормоза

  • Який з них на яку сторону встановлювати зазвичай пишуть на упаковці виробу.
  • Тому переплутати ніяк не вийде. Сторони визначаються по ходу автомобіля.
  • В результаті заводимо в отвір диска і закріплюємо новий трос ручника.

заводим в отверстие диска и закрепляем новый трос ручника

  • ​Далі на нові колодки переставляємо наявні пружини.

на новые колодки переставляем имеющиеся пружины

  • ​Крім того, ставимо відразу розпірну планку і в такому положенні встановлюємо колодку на місце.

 в таком положении устанавливаем колодку на место.

  • Далі все виконується в зворотній послідовності.
  • Ззаду колодки є проріз в її тязі, яким ми одягаємо її на наявний виступ.

Сзади колодки имеется прорезь в её тяге, которой мы одеваем её на имеющийся выступ

  • ​Середню пружину назад вставляємо, провертаючи однією рукою з тильного боку диска фіксатор, щоб він потрапив в цю пружину.

проворачивая одной рукой с тыльной стороны диска фиксатор

  • І потім вдавлюємо пасатижами всередину, фіксуючи таким чином цю пружину і саму колодку ручника Равон Джентра.
  • Фіксуємо спочатку одну колодку, закріпивши на ній трос, а потім приступаємо до установки другої колодки.
  • Для цього колодку спочатку висуваємо вгору трохи, щоб можна було на неї одягнути пружину.

колодку сначала выдвигаем вверх немного, чтобы можно было на неё одеть пружину.

  • ​Після цього опускаємо колодку вниз, вставляємо її в проріз розпірної планки і встановлюємо на своє місце.

опускаем колодку вниз, вставляем её в прорезь распорной планки

  • Так удобнее и быстрее устанавливать.  
  • Ну и после этого протягиваем трос на своё место вперёд, к его креплению.
  • Точно таким же образом меняем колодки и на противоположной стороне.
  • А после этого всё собираем в обратной последовательности.
  • Конечно, чтобы не мучиться, можно такой вид ремонта доверить мастерам автосервиса.
  • Тем более, что стоимость этой процедуры не очень и велика.
  • Но, при желании можно выполнить всё и самостоятельно у себя в гараже, сэкономив при этом и средства, и время.
  • На этом рассказ наш о самостоятельной замене тормозных колодок ручного тормоза и его тросов на Равон Джентра или Дэу Джентра окончен.

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна колодок ручника Равон Джентра (Деу), міняємо трос ручника"

Відгуки: 0




.