• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт ГБЦ Шевроле Лачетті 1.6 після прогару клапана. Стан двигуна на 700 тис. км. пробігу

Однією з основних складових частин двигуна внутрішнього згоряння є головка блоку циліндрів.

Вона встановлюється на блок циліндрів, замикаючи тим самим камери згоряння силового агрегату, створюючи при цьому в них замкнутий простір.

А також підпирає і самі циліндри блоку.

У цій частині мотора зосереджені всі деталі клапанного механізму, встановлюються распредвали, свічки запалювання та інші дуже важливі для нормального функціонування агрегату деталі.

У ГБЦ двигуна об'ємом 1,6 літра, яким комплектується легковий автомобіль Шевроле Лачетті, встановлюються відразу два распредвала і по чотири клапана (два впускних і два випускних) на кожен з циліндрів.

Ця частина двигуна виготовляється методом лиття з алюмінієвого сплаву.

Основною деталлю клапанного механізму ГБЦ є самі клапана.

У зв'язку з тим, що під час роботи двигуна вони постійно знаходяться в дуже складних умовах з високою температурою, вимоги до матеріалів, з яких ці деталі виготовляються, значно зростають.

Крім цього, для того, щоб весь цей механізм працював справно протягом тривалого періоду часу, потрібно відповідне його регулювання.

Саме неправильне регулювання теплових зазорів клапанів є однією з найпоширеніших причин їх прогорання.

Прогорання клапанів може відбутися не тільки в силовому агрегаті з великим пробігом, але і з досить невеликим терміном експлуатації.

Все залежить від матеріалу виготовлення клапанів, регулювання зазорів, використання неякісно приготовленої робочої суміші, зносу цілого ряду деталей і від багатьох інших факторів.

Такий вид несправності досить неприємний і небезпечний.

Якщо своєчасно не виявити прогорання, то можуть вийти з ладу багато інших деталей і частин двигуна, що в кінцевому підсумку неминуче призведе до капітального ремонту всього мотора.

Ремонтуємо самостійно ГБЦ двигуна в наслідок прогару клапана після 700 тис. кілометрів пробігу Chevrolet Lacetti 1,6

У пропонованій статті ми хочемо розповісти, яким чином можна самостійно відремонтувати ГБЦ двигуна після прогару клапана на автомобілі Шевроле Лачетті 1,6.

 каким образом можно самостоятельно отремонтировать ГБЦ двигателя после прогара клапана на автомобиле Шевроле Лачетти 1,6.

  • Отже, якщо ви зважилися заощадити свої кошти, а також бачити весь процес на власні очі, то можете сміливо спробувати самостійно провести ремонт головки блоку циліндрів двигуна об'ємом 1,6 літра.
  • Сам процес демонтажу ГБЦ ми зі зрозумілих причин опускаємо і починаємо свою розповідь з моменту, коли головка вже знята.​

начинаем свой рассказ с момента, когда головка уже снята

  • Тепер на блоці циліндрів можна спостерігати рівномірний нагар на всіх чотирьох поршнях, а також відсутність промилин по їх краях.​

 равномерный нагар на всех четырёх поршнях, а также отсутствие промылин по их краям.

  • Наявність рівномірного на всіх поршнях нагару-це звичайне явище, характерне для таких двигунів.
  • А відсутність промилин по краях денець поршнів говорить про те, що в цьому агрегаті була відсутня підвищена витрата масла або жор масла.
  • Та це власне видно і по самому блоку, оскільки він сухий і не забризканий маслом.
  • При цьому автомобіль постійно експлуатується на трасах.
  • Раніше в цьому моторі вже проводився, так званий, косметичний ремонт.
  • Це, коли змінюються поршневі кільця, вкладиші, а також проводяться деякі інші не особливо громіздкі і трудомісткі роботи, в тому числі і в ГБЦ.
  • В результаті автомашина пройшла після цього 220 тис.кілометрів. А загальний пробіг цього агрегату і авто становить 620 тис.кілометрів.
  • При уважному огляді можна виявити, що хона в циліндрах блоку вже практично немає, як такого.

хона в цилиндрах блока уже практически нет

  • Але, це буде робитися дещо пізніше, а поки нас цікавить тільки головка блоку циліндрів.
  • Сухий корпус і в місці приводу ГРМ двигуна, а також його колінвала, що також дуже навіть непогано.​

Сухой корпус и в месте привода ГРМ двигателя, а также его коленвала

  • Сухо навіть внизу агрегату і ніде не видно слідів підтікання масла.​

внизу агрегата нигде не видно следов подтекания масла

  • Немає слідів його і на задньому сальнику колінвала. В чистому, акуратному стані і сама головка блоку циліндрів.

В чистом, аккуратном состоянии и сама головка блока цилиндров

  • Все це говорить про те, як важливо своєчасно виконувати заміни витратних матеріалів, а також вийшли з ладу або відпрацювали свій ресурс інших деталей клапанного механізму, ну і масла, звичайно.
  • В такому випадку силовий агрегат вашого авто буде служити вам вірою і правдою тривалий час.
  • При першому ж погляді на цю головку можна відразу побачити, що в другому циліндрі цього агрегату була відсутня під час роботи компресія.

во втором цилиндре этого агрегате отсутствовала во время работы компрессия.

  • Для цього не потрібно навіть перевертати деталь двигуна Шевроле Лачетті і придивлятися занадто пильно.
  • Ну, а якщо все-таки подивитися ближче, то можна побачити, що в місці прилягання третього випускного клапана є промилина.​

в месте прилегания третьего выпускного клапана имеется промылина

  • Це паливно-повітряна суміш промила тут канал і тому ніякого нагару, на відміну від всіх інших, тут немає.
  • А значить нам необхідно приділити увагу саме третьому клапану випуску.
  • Тому приступаємо до розбирання ГБЦ.
  • Від'єднуємо від неї колектор, потім перевертаємо і бачимо, що дійсно третій клапан у нас прогорілий.

 действительно третий клапан у нас прогоревший

  • Що цілком природньо.
  • Потрібно тут відзначити, що з моменту прогару цього клапана автомобіль ще експлуатувався і пройшов в цілому після цього близько 2 тис.кілометрів.
  • Але, клапан прогорів і прогорів. Це все зрозуміло. Але, ось є ще одна дивна обставина, яку ми помітили.
  • Чомусь випускні клапана, через одного, особливо це сьомий і ще більше восьмий чомусь занадто просіли.​

седьмой и ещё больше восьмой клапана почему-то слишком просевшие

  • Це можна легко визначити на дотик пальцями рук. На впуску всі клапана стоять нормально.
  • Але, крім цього між колодязем свічки запалювання і сідлом клапана можна побачити підозрілі тріщини.

между колодцем свечи зажигания и седлом клапана можно увидеть подозрительные трещины

  • Причому така картина вимальовується на всіх чотирьох циліндрах. Доведеться якимось чином їх заварити.
  • До речі, зняті свічки з головки також в прекрасному стані.

 снятые свечи с головки также в прекрасном состоянии

  • Ні різьблення ні самі електроди не забиті і без масла або нагару.
  • На всіх випускних клапанах присутні вже пристойні люфти.​

На всех выпускных клапанах присутствуют уже приличные люфты

  • Що стосується впускних клапанів, то тут ще більш-менш, але швидше за все доведеться поміняти всі.
  • Після розсухарювання клапанів впуску видно, що всі сідла знаходяться в нормальному стані.

все сёдла на впуске находятся в нормальном состоянии

  • Ніяких прогарів тут або деформацій не спостерігається. Чого не можна сказати про випуск.
  • Що найцікавіше тут, так це те, що клапана, які стоять практично врівень з площиною головки Шевроле Лачетті, знаходяться ще в стерпному стані.
  • А ось ті клапана, що сидять глибоко і трохи втоплені мають вже пристойний люфт.​

клапана, что сидят глубоко и чуть утоплены имеют уже приличный люфт

  • Тому доведеться міняти всі випускні клапана, направляючі і робити їх сідла.
  • Отже, віддали ми на ремонт нашу головку і через кілька днів отримали готову.
  • В результаті в ній були замінені на всіх клапанах направляючі втулки.

заменены на всех клапанах направляющие втулки

  • Крім того, довелося проточити всі сідла випускних клапанів, оскільки було виявлено плавання розмірів їх посадочних місць на 0,05 мм.​

пришлось проточить все сёдла выпускных клапанов

  • Швидше за все – це заводський брак. Тому довелося все це поправити за допомогою фрезерного верстата.
  • Також на спеціальному верстаті була проведена прирізка куточків на всіх клапанах.​произведена прирезка уголков на всех клапанах
  • Деякі власники вважають, що це і притирання клапанів ми виконуємо даремно, оскільки між сідлом і головкою клапана залишаються крупинки притірочної пасти і потім в процесі експлуатації страждає сідло і клапан.
  • Однак, ми вважаємо, та це і підтверджено практикою, що все ж ми робимо це не дарма.
  • Після такої косметики ГБЦ запросто виходжує 200 і більше тисяч кілометрів без ремонту.
  • Це на противагу тим твердженням, що після притирання і прирізки значно швидше зношуються клапана і їх сідла.
  • У зв'язку з цим, щоб якимось чином вирішити цю суперечку, ми вирішуємо половину клапанів в даному випадку притерти, а половину ні.
  • А потім подивимося з плином часу, хто правий, а хто ні.
  • Правда тут є одна особливість.
  • Справа в тому, що в даному випадку ми всі випускні клапана встановлюємо нові, а впускні залишаємо колишні.
  • Замінити втулки направляючих і виконати прирізку можна і самому, якщо є така можливість.
  • Але, зазвичай для цього ГБЦ віддають фахівцеві, який на спеціальному обладнанні все це виконає професійно.
  • Точно так в даному випадку вчинили і ми. Ну, а далі вже, звичайно, ми виконуємо все самостійно.
  • Слід зазначити також, що клапан в тому випадку, коли добре прилягає по всьому колу свого сідла, то, коли ви його піднімаєте, а потім різко кидаєте, підстрибує немов м'ячик.

притёртый клапан подпрыгивает словно мячик

  • Якщо ж клапан при цьому не підстрибує, а просто падає і все, то це говорить про наявність якогось зміщення.
  • Це до того, як можна просто перевірити правильність притирання або прилягання клапанів.
  • В якості направляючих втулок клапанів для Шевроле Лачетті ми рекомендуємо купувати вироби польської компанії AMP або італійської Freccia.
  • Це надійні виробники, а тому і продукція їх не викликає ніяких нарікань і служить дуже довго.
  • Ми в даному випадку придбали направляючі виробництва компанії AMP, які у нас в країні реалізує фірма «Союз Авто».​

приобрели направляющие производства компании AMP

  • Ми вже не перший раз купуємо клапана і направляючі саме цієї компанії і дуже задоволені їх якістю.
  • До речі, в цій же фірмі пропонують і направляючі виробництва компанії AE.

 в этой же фирме предлагают и направляющие производства компании AE

  • Якщо перевірити зазор клапана в направляючої ANP, то він практично ідеальний, тобто ледве відчутний.​зазор клапана в направляющей ANP практически идеальный
  • Це клапан випускний, в яких зазор повинен бути трохи більшим, ніж у впускних.
  • Тепер беремо нову направляючу втулку виробництва компанії AE, затискаємо її в лещата.
  • Потім той же клапан, який абсолютно новий, вставляємо в цю напрямну і також перевіряємо на наявність зазору.

 также проверяем на наличие зазора направляющую AE

  • Тут зазор вже відчувається значно сильніше, навіть чутно постукування. Ось вам і вся різниця. Тому вирішувати вам, звичайно.
  • Але, якщо ви хочете, щоб двигун вашого автомобіля працював довго і якісно, щоб нормально в ньому працювали маслоз'ємні ковпачки, то купуйте направляючі компанії ANP.
  • За вартістю вони трохи дорожче, зате в якості ви виграєте набагато більше.
  • Отже, змащуємо злегка фаску головки і стрижень клапана маслом і вставляємо по черзі в свої гнізда.
  • При цьому, ми тільки вставляємо клапана в направляючі, а далі вони під власною вагою потихеньку опускаються повністю на свої місця.

 смазываем слегка фаску головки и стержень клапана маслом и вставляем поочерёдно в свои гнёзда

  • Після цього нам буде потрібно одягнути маслоз'ємні ковпачки. Для цього беремо спеціальну монтажну втулку.

 берём специальную монтажную втулку

  • І встановлюємо цю монтажну втулку на клапан.​

устанавливаем эту монтажную втулку на клапан

  • Далі змащуємо робочу кромку маслоз'ємного ковпачка.

смазываем рабочую кромку маслосъёмного колпачка

  • І потім беремо ковпачок спеціально виготовленим для цього і для зняття ковпачків захватом.

берём колпачок специально изготовленным для этого и для снятия колпачков захватом

  • А тепер просто вставляємо його через втулку і притискаємо до упору.​

вставляем колпачек через втулку и прижимаем до упора

  • Після цього втулку виймаємо і переставляємо на наступний клапан Шевроле Лачетті.
  • Самі сальники мають форму з поверхнею схожу на капелюшок і даним захватом дуже зручно їх знімати і вставляти.
  • До того ж жор масла через такі вироби виключений практично до нуля. Хоча бувають різні випадки, звичайно.
  • Після того, як ми встановили всі маслоз'ємні ковпачки наші клапана вже нікуди не дінуться.
  • Тому тепер можемо перевертати сміливо ГБЦ і продовжувати її подальше збирання.

теперь можем переворачивать смело ГБЦ

  • Спочатку вставляємо всі пружини на клапана.​

вставляем все пружины на клапана

  • Потім встановлюємо зверху тарілки і далі сухарі.​

устанавливаем сверху тарелки и дальше сухари

  • При цьому сухарі і стрижень клапана змащуємо маслом, сухарі в результаті залипають і за допомогою розсухарювача ми швидко засухарюєм всі клапана.

быстро засухариваем все клапана.

  • Після того, як всі клапана у нас засухарені, в обов'язковому порядку беремо проставку і з її допомогою простукуємо всі клапана по їх торцях.

берём проставку и с её помощью простукиваем все клапана

  • Це потрібно для того, щоб всі сухарі впали на свої місця.
  • Далі встановлюємо на свої місця всі гідрокомпенсатори.
  • Вони у нас, правда, залишилися старі, але в цьому немає нічого абсолютно страшного.
  • Також укладаємо обидва распредвала на ліжка і закріплюємо їх болтами зверху по бугелях.

укладываем оба распредвала на постели и закрепляем их болтами сверху по бугелях

  • Як вже говорилося, распредвали тут абсолютно однакові, але чомусь мають різні номери.
  • Тому, при демонтажі, подалі від гріха, ми про всяк випадок поставили мітки на цих валах і по цих мітках назад їх і встановили на ті ж місця.
  • При установці бугелів змащуємо посадочні місця і самі бугеля.
  • Встановлюємо распредвали і затягуємо рівномірно, але тільки вісьмома болтами поки.  
  • Перший і другий бугеля ми поки не встановлюємо на свої місця.

Первый и второй бугеля мы пока не устанавливаем на свои места.

  • Справа в тому, що ці два бугеля необхідно також, як і всі інші ретельно почистити і вимити.
  • Після цього поверхні прилягання бугелів і їх посадочні місця необхідно знежирити.​

поверхности прилегания бугелей и их посадочные места необходимо обезжирить

  • А потім на ці ж бугеля на внутрішні поверхні наносимо тонкий шар герметика і масла.​

на внутренние поверхности бугелей наносим тонкий слой герметика и масла

  • Тепер тільки можна їх можна встановлювати на свої місця.
  • Після чого також обтягуємо і можна далі встановлювати сальники распредвалів Шевроле Лачетті.
  • Тут хочеться акцентувати увагу на одному аспекті.
  • Перш за все, поки збираємо ГБЦ ми через будь-які проставки і гайки закручуємо болти шківів распредвалів, щоб довго не крутити.

закручиваем болты шкивов распредвалов

  • Крім цього, перевіряємо провертання обох валів і разом з цим по черзі натискаємо кулачками валів на кожен гідрокомпенсатор.
  • Причому стежимо, щоб кулачок повністю при цьому став вертикально і притиснув гідрокомпенсатор.

следим, чтобы кулачок полностью при этом стал вертикально и прижал гидрокомпенсатор

  • У той момент, коли кулачок повністю вичавив гідрокомпенсатор зі зворотнього боку голови перевіряємо положення клапанів на цьому циліндрі.
  • В даному випадку, коли кулачок вичавив гідрик першого циліндра, всі клапана його в цей час знаходяться в повністю відкритому положенні.

клапана его в это время находятся в полностью открытом положении.

  • Робиться це для того, щоб можна було перевірити чи відповідає положення клапанів положенню гідропідсилювача.
  • Наприклад, в нашому випадку в третьому циліндрі гідропідсилювач взагалі не натиснутий, а значить його клапана в цей час повинні бути всі в закритому положенні.
  • Але, коли ми перевірили, то переконалися, що насправді один з клапанів закритий не повністю.​

один из клапанов закрыт не полностью

  • Це говорить про те, що гідрокомпенсатор на цьому циліндрі трохи вичавлює клапан. І таким способом переглядаємо всі циліндри.
  • Щоб уникнути таких неприємностей, ми придумали наступний вихід.
  • Знаючи про те, що всі гідрокомпенсатори зазвичай перед установкою знаходяться в затиснутому положенні.
  • Тому під час складання головки ми по черзі натискаємо на гідрокомпенсатор кулачком распредвала і в такому положенні залишаємо його приблизно на 15 хвилин.
  • І таким способом чинимо з усіма циліндрами і їх компенсаторами.
  • Цього цілком вистачає для того, щоб компенсатор повністю стиснувся.
  • І тоді у вас не буде подібних випадків, коли клапана виявляються не закритими повністю.
  • Мало того, після складання двигуна ви з легкістю його запустите, і він не буде при цьому троїть.
  • А таке дуже часто зустрічається після ремонту силового агрегату автомашини.
  • Далі ми встановлюємо сальники распредвалів, змастивши попередньо маслом їх внутрішню кромку.

 устанавливаем сальники распредвалов, смазав предварительно маслом внутреннюю кромку

  • Зовнішню кромку сальника при бажанні можна змастити герметиком, хоча це і не обов'язково робити.
  • Після цього встановлюємо на місце впускний колектор, замінивши при цьому на нові всі його прокладки.​

 устанавливаем на место впускной коллектор

  • Випускний колектор знаходиться у нас в автомобілі Шевроле Лачетті.
  • І на цьому збирання головки вважається повністю закінченим.
  • На завершення виставляємо вали приблизно за встановленими раніше мітками на валах і корпусі головки.
  • Пізніше вже безпосередньо на автомашині поправимо і виставимо точно.
  • Тепер в обов'язковому порядку продуваємо поверхню і циліндри блоку циліндрів.
  • При цьому не забувайте продувати і отвори під всі болти кріплення головки.

не забывайте продувать и отверстия под все болты крепления головки

  • Після цього знежирюємо поверхню прилягання блоку, набиваємо знову направляючі і встановлюємо нову прокладку ГБЦ.

 После этого обезжириваем поверхность прилегания блока, набиваем снова направляющие и устанавливаем новую прокладку ГБЦ

  • Перед цим також потрібно почистити і змастити різьблення і під капелюшками всі болти кріплення ГБЦ.
  • Після цього помістіть їх у ванночку, щоб зайве масло з них стекло.

поместите болты ГБЦ в ванночку, чтобы лишнее масло с них стекло

  • Ну і тепер можна встановлювати головку безпосередньо на блок циліндрів.​

можно устанавливать головку непосредственно на блок цилиндров

  • Далі вставляємо болти кріплення головки і наживляємо їх.

 вставляем болты крепления головки и наживляем их

  • Потім затягуємо вставлені болти, причому робимо це в кілька прийомів.

затягиваем вставленные болты, причём делаем это в несколько приёмов

  • Перший прийом затяжки виконуємо із зусиллям 25 Н/м або ж 2,5 кг.
  • При цьому затягувати можна в шаховому порядку або у вигляді спіралі. 
  • Другий підхід виконуємо із зусиллям 45 Н/м. і в завершальний третій прийом вже затягуємо із зусиллям 90 Н/М.
  • Закінчивши затяжку, встановлюємо нову прокладку на клапанну кришку двигуна.​

устанавливаем новую прокладку на клапанную крышку двигателя

  • І після цього наносимо герметик на поверхні ГБЦ в місцях прилягання і установки півмісяців.​

 наносим герметик на поверхности ГБЦ в местах прилегания и установки полумесяцев.

  • Причому змащуємо під низом і зверху.
  • Точно так наносимо герметик і на кутники з іншого боку головки.

наносим герметик и на уголки с другой стороны головки

  • Ну і тепер, якщо вам зручніше притримувати ріжковим ключем распредвали при виставленні шківів по мітках, то все це робимо після виставлення.
  • Якщо ж вам зручніше по-іншому виконувати виставлення шківів, то після цього ставимо на місце клапанну кришку двигуна Шевроле Лачетті.
  • В даному випадку у нас є спеціальне пристосування, що утримує шків, тому ми також встановлюємо кришку відразу.
  • Прикручуємо на місце і випускний колектор на нову прокладку.

Прикручиваем на место и выпускной коллектор на новую прокладку

  • При цьому не зайвим буде змастити болти кріплення його жароміцним мастилом.
  • Далі, також, як і при демонтажі головки, знову, впершись домкратом під піддон масляний, приднімаєм двигун.
  • При цьому знімаємо подушку двигуна разом з її кронштейном.

снимаем подушку двигателя вместе с её кронштейном

  • Зробити це необхідно для того, щоб потім можна було встановити захисні кожухи ГРМ.
  • Перший з цих кожухів пластиковий і кріпиться він за допомогою чотирьох болтів.​

 пластиковый кожух крепится он с помощью четырёх болтов

  • Два з них розташовані вгорі в районі распредвалів, третій внизу, а четвертий на 8, ближче до середини.
  • Далі, після того, як закріпили задній кожух, встановлюємо натяжна ролик у зведеному положенні.

устанавливаем натяжной ролик во взведённом положении

  • Зводимо ми його тому, що помпу водяну, всі приводні ремені і ролики встановлюємо назад ті, що стояли тут до цього.
  • Просто вони всі були раніше замінені і пройшли після цього всього 20 тис.кілометрів.
  • Перед цим встановили, виставили по мітках і затиснули шківи распредвалів.

выставили по меткам и зажали шкивы распредвалов

  • Також виставляємо по мітках і шків колінвала мотора.

выставляем по меткам и шкив коленвала мотора

  • Ну і потім, коли встановили натягувач, одягаємо ремінь ГРМ.
  • При цьому ремінь одягається згідно нанесеним на ньому стрілочкам, а якщо таких немає, то щоб написи були вгорі і читалися в правильному напрямку.

ремень одевается согласно нанесённым на нём стрелочкам или чтобы надписи были вверху

  • В результаті поступово і не поспішаючи одягаємо ремінь на всі шківи і ролики.​

 постепенно и не спеша одеваем ремень на все шкивы и ролики

  • Після цього перевіряємо ще раз спіпадіння міток на шківах.
  • Якщо все збігається, то тепер виймаємо фіксатор з натяжного ролика ГРМ.

вынимаем фиксатор с натяжного ролика

  • Ремінь ГРМ при цьому натягнувся. Тепер провертаємо колінвал на 360 градусів і перевіряємо натяг ременя.
  • Якщо він виявиться натягнутим слабо, то в такому випадку доведеться відпускати водяну помпу і з її допомогою здійснювати нормальне натягування ременя.
  • Провертаємо колінвал зазвичай за болт його шківа на два оберти, що дорівнюватиме 360 градусам.
  • Після провертання колінвала спочатку перевіряємо збіг міток всюди. У нашому випадку всі мітки збіглися ідеально.
  • Натяжка ременя, правда, вийшла трохи слабенькою.
  • Потрібно сказати, що в цих двигунах не можна занадто сильно натягувати ремінь, оскільки потім він почне підвивати при нагріванні.
  • Але, все ж, якщо є необхідність, то відпускаємо три болта кріплення помпи і спецключом провертаємо її, домагаючись тим самим нормальної натяжки ременя Шевроле Лачетті.

 отпускаем три болта крепления помпы и спецключом проворачиваем её, добиваясь тем самым нормальной натяжки ремня

  • В результаті ми домагаємося за допомогою помпи на натяжному пристрої натягувача т.зв. котячих вушок.

 добиваемся с помощью помпы на натяжном устройстве натяжителя т.н. кошачьих ушек

  • Справа в тому, що з практики ми знаємо, що саме такий стан зубчиків на натяжному пристрої натягувача виключає підвивання надалі ременя ГРМ при його нагріванні.
  • Тому далі можемо тепер збирати все в зворотній послідовності.
  • При цьому встановлюємо на місце кронштейн і подушку двигуна, проводку, захисну кришку і все, що раніше було від'єднано на силовому агрегаті автомашини.
  • Також заливаємо антифриз.
  • Після закінчення включаємо запалювання і провертаємо стартером двигун без свічок запалювання.
  • Таким чином ми закачаємо в двигун масло і паливно-повітряну суміш.
  • Крутимо стартером до тих пір, поки лампочка індикатора рівня масла на панелі приладів не згасне.

Крутим стартером до тех пор, пока лампочка индикатора уровня масла на панели приборов не погаснет

  • Після цього закручуємо і приєднуємо свічки запалювання.​

закручиваем и подсоединяем свечи зажигания

  • Потім пробуємо запускати двигун. З першого разу він може не завестися, тому пробуємо запускати кілька разів.
  • В результаті силовий агрегат запрацював. При цьому він повинен працювати рівно і оберти тримати постійні.
  • Якщо все в нормі, значить доливаємо повністю до рівня охолоджуючу рідину, ставимо повітряний фільтр на місце і все.
  • Ремонт ГБЦ на цьому повністю завершено.
  • Тому і розповідь нашу про самостійний ремонт ГБЦ з нагоди прогорання клапана автомобіля Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт ГБЦ Шевроле Лачетті 1.6 після прогару клапана. Стан двигуна на 700 тис. км. пробігу"

Відгуки: 0




.