Наші реалії такі, що доводиться, на жаль, заправляти автомашини бензином, якість якого, м'яко кажучи, бажає бути краще.
Не рятують в цьому випадку навіть самі чесні або сумлінні і дорогі автозаправки.
Тому продукти згоряння від такого палива не виводяться повністю в атмосферу через систему вихлопу, а осідають на внутрішніх стінках камер згоряння двигуна, на його поршнях, клапанах і багатьох інших деталях.
Все це повною мірою відноситься і до чотирициліндрового силового агрегату автомашини Деу Ланос.
Осідання продуктів згоряння палива на багатьох деталях двигуна призводить до того, що з плином часу в цих місцях утворюються пристойні і різного виду вуглецеві відкладення.
У камерах згоряння-це звичайний нагар, на клапанах такі відкладення з'являються у вигляді кірок з коксу і м'якої смоли, а на багатьох деталях паливної системи – це лакові покриття і та ж смола.
Природньо такі відкладення ніяким чином не сприяють нормальній роботі всіх цих вузлів і деталей, а навпаки.
Одним з перших ознак утворення великого шару відкладень або коксу, тому і називають це явище коксуванням, є троїння двигуна на холостих обертах в основному.
Крім того, сам мотор втрачає в тязі, збільшується витрата палива і масла, в салоні чути запах підгорілого масла.
Все це поступово призводить до погіршення роботи всіх деталей силового агрегату, зменшення компресії в його циліндрах або появи помітної різниці її рівня в різних циліндрах.
У зв'язку з цим доводиться боротися з цим згубним явищем і проводити максимум два рази на рік раскоксовку двигуна і всіх його систем.
Всі методи такої боротьби умовно поділяють на "м'які" і "жорсткі".
І ті, і інші методи застосовують для раскоксовки в спеціалізованих автосервісах, а також і самостійно.
Останнє дозволяє значно заощадити власний час і кошти.
Усуваємо самостійно троїння двигуна і відновлюємо рівень компресії в його циліндрах на Daewoo Lanos
У пропонованій статті ми хочемо поділитися одним з методів самостійного усунення ситуації, коли троїть двигун, а також вирівнювання рівня компресії в його циліндрах автомобіля Деу Ланос.
- Отже, двигун нашого авто став безжально троїти.
- При цьому ми виміряли компресію і в результаті отримали 13, 12, 12 і 8.
- Крім того, з вихлопної труби під час роботи на холостих обертах виходить також густий дим.
- У зв'язку з цим було прийнято рішення провести самостійно раскоксовку двигуна.
- Для цього вирішили використовувати спеціальний спрей-антикокс XADO.
- Це засіб спеціально використовується для швидкої раскоксовки поршневих кілець.
- Тому ми спробуємо його застосувати і потім подивимося, що з цього в підсумку вийде.
- Справа вся в тому, що троїть двигун швидше за все з тієї причини, що залягли в результаті коксування двигуна його поршневі кільця.
- Крім цього вирішили замінити високовольтні дроти на свічках запалювання.
- А також дольємо масла, щоб поліпшити його якість трохи.
- Всю роботу починаємо з того, що викручуємо свічки запалювання і даємо трохи постояти, щоб за цей час вся гидота з циліндрів випарувалася хоч трохи.
- Далі прибираємо високовольтні дроти і відключаємо котушку запалювання, щоб можна було безпечно крутити двигун.
- Після цього підключаємо до балончика антикокса зонд, що поставляється в комплекті, а другий кінець його вставляємо до упору в циліндр.
- Потім натискаємо на розпилювач балончика на кілька секунд, щоб з циліндра пішов дим.
- Робимо так два-три рази і переходимо на наступний циліндр. В результаті таким чином обробляємо всі циліндри.
- Далі вкручуємо на місце свічки запалювання і даємо можливість постояти 30 хвилин.
- Потім назад викручуємо свічки і все повторюємо спочатку. І таким чином заливаємо спрей в циліндри близько десяти разів.
- Але, через кожні два рази викручуємо свічки і прокручуємо стартером двигун, щоб вся грязь виходила з циліндрів.
- В процесі виконання цієї процедури заодно замінили і роз'єми на форсунках, оскільки старі вже порядком пошарпалися.
- Завершивши заливати спрей-антикокс і давши відстоятися, пробуємо запустити двигун Деу Ланос.
- Перед цим не забудьте підключити свічки запалювання і котушку. Звичайно, відразу він може і не запуститися.
- Буде створюватися враження, що не вистачає компресії. Але, це далеко не так. Тому пробуйте і двигун повинен запуститися.
- Цілком природньо, що відразу з вихлопної повалить густий дим, тому найкраще запускати мотор на відкритій місцевості або попередньо відкрити ворота гаража.
- Але, скоро все це повинно припинитися.
- У нас силовий агрегат почав працювати зовсім по-іншому, вже не троїть більше. А це вже радує.
- Оберти при цьому рівні, без ривків і зупинок.
- В результаті прогріваєм двигун до робочої температури і після цього доливаємо ще спеціальну антидимну присадку.
- Цю суміш ми перед цим також розігріваємо до температури 25-30 градусів Цельсія (згідно з інструкцією).
- Цей засіб мало того, що дозволяє значно знизити рівень димності вихлопу, так ще й підвищити в'язкість масла в двигуні і ущільнити всі зазори і з'єднання в масляній системі.
- Вплив такого роду дає можливість поліпшити роботу мотора і зменшити витрату масла.
- В результаті наш агрегат дійсно став працювати рівно, без затримок і надривів, а вихлоп практично став непомітним.
- Непогано в цьому випадку обкатати авто мінімум на 100 кілометрів.
- Як і говорилося раніше, поміняли ми високовольтні дроти і тепер, не вимірюючи навіть компресії, бачимо і чуємо, що вона вже вирівнялася.
- Після того, як двигун трохи попрацював, переключили його живлення на газ.
- При цьому в роботі агрегату нічого не змінилося. Він як і раніше працює м'яко і рівно, вихлоп залишився ідеальним.
- Так що своїми силами, з мінімальними при цьому витратами нам вдалося провести раскоксовку двигуна і усунути всі раніше виниклі проблеми в його роботі.
- І все це без здійснення візиту на СТО.
- Тому розповідь нашу про самостійну раскоксовку і усунення при цьому нерівності в компресії в циліндрах, а також троїння двигуна Деу Ланос на цьому закінчено.