Троїть двигун Деу Ланос, нестабільність компресії в циліндрах

Наші реалії такі, що доводиться, на жаль, заправляти автомашини бензином, якість якого, м'яко кажучи, бажає бути краще.

Не рятують в цьому випадку навіть самі чесні або сумлінні і дорогі автозаправки.

Тому продукти згоряння від такого палива не виводяться повністю в атмосферу через систему вихлопу, а осідають на внутрішніх стінках камер згоряння двигуна, на його поршнях, клапанах і багатьох інших деталях.

Все це повною мірою відноситься і до чотирициліндрового силового агрегату автомашини Деу Ланос.

Осідання продуктів згоряння палива на багатьох деталях двигуна призводить до того, що з плином часу в цих місцях утворюються пристойні і різного виду вуглецеві відкладення.

У камерах згоряння-це звичайний нагар, на клапанах такі відкладення з'являються у вигляді кірок з коксу і м'якої смоли, а на багатьох деталях паливної системи – це лакові покриття і та ж смола.

Природньо такі відкладення ніяким чином не сприяють нормальній роботі всіх цих вузлів і деталей, а навпаки.

Одним з перших ознак утворення великого шару відкладень або коксу, тому і називають це явище коксуванням, є троїння двигуна на холостих обертах в основному.

Крім того, сам мотор втрачає в тязі, збільшується витрата палива і масла, в салоні чути запах підгорілого масла.

Все це поступово призводить до погіршення роботи всіх деталей силового агрегату, зменшення компресії в його циліндрах або появи помітної різниці її рівня в різних циліндрах.

У зв'язку з цим доводиться боротися з цим згубним явищем і проводити максимум два рази на рік раскоксовку двигуна і всіх його систем.

Всі методи такої боротьби умовно поділяють на "м'які" і "жорсткі".

І ті, і інші методи застосовують для раскоксовки в спеціалізованих автосервісах, а також і самостійно.

Останнє дозволяє значно заощадити власний час і кошти.

Усуваємо самостійно троїння двигуна і відновлюємо рівень компресії в його циліндрах на Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо поділитися одним з методів самостійного усунення ситуації, коли троїть двигун, а також вирівнювання рівня компресії в його циліндрах автомобіля Деу Ланос.

 хотим поделиться одним из методов самостоятельного устранения ситуации, когда троит двигатель

  • Отже, двигун нашого авто став безжально троїти.

двигатель нашего авто стал безжалостно троить

  • При цьому ми виміряли компресію і в результаті отримали 13, 12, 12 і 8.
  • Крім того, з вихлопної труби під час роботи на холостих обертах виходить також густий дим.
  • У зв'язку з цим було прийнято рішення провести самостійно раскоксовку двигуна.
  • Для цього вирішили використовувати спеціальний спрей-антикокс XADO.​

 решили использовать специальный спрей-антикокс XADO

  • Це засіб спеціально використовується для швидкої раскоксовки поршневих кілець.
  • Тому ми спробуємо його застосувати і потім подивимося, що з цього в підсумку вийде.
  • Справа вся в тому, що троїть двигун швидше за все з тієї причини, що залягли в результаті коксування двигуна його поршневі кільця.
  • Крім цього вирішили замінити високовольтні дроти на свічках запалювання.

решили заменить высоковольтные провода на свечах зажигания

  • А також дольємо масла, щоб поліпшити його якість трохи.

дольём масла, чтобы улучшить его качество немного

  • Всю роботу починаємо з того, що викручуємо свічки запалювання і даємо трохи постояти, щоб за цей час вся гидота з циліндрів випарувалася хоч трохи.​

выкручиваем свечи зажигания и даём немного постоять

  • Далі прибираємо високовольтні дроти і відключаємо котушку запалювання, щоб можна було безпечно крутити двигун.
  • Після цього підключаємо до балончика антикокса зонд, що поставляється в комплекті, а другий кінець його вставляємо до упору в циліндр.
  • Потім натискаємо на розпилювач балончика на кілька секунд, щоб з циліндра пішов дим.

 нажимаем на распылитель баллончика на несколько секунд, чтобы из цилиндра пошёл дым

  • Робимо так два-три рази і переходимо на наступний циліндр. В результаті таким чином обробляємо всі циліндри.
  • Далі вкручуємо на місце свічки запалювання і даємо можливість постояти 30 хвилин.
  • Потім назад викручуємо свічки і все повторюємо спочатку. І таким чином заливаємо спрей в циліндри близько десяти разів.
  • Але, через кожні два рази викручуємо свічки і прокручуємо стартером двигун, щоб вся грязь виходила з циліндрів.

прокручиваем стартером двигатель, чтобы вся грязь выходила из цилиндров

  • В процесі виконання цієї процедури заодно замінили і роз'єми на форсунках, оскільки старі вже порядком пошарпалися.​

заодно заменили и разъёмы на форсунках

  • Завершивши заливати спрей-антикокс і давши відстоятися, пробуємо запустити двигун Деу Ланос.
  • Перед цим не забудьте підключити свічки запалювання і котушку. Звичайно, відразу він може і не запуститися.
  • Буде створюватися враження, що не вистачає компресії. Але, це далеко не так. Тому пробуйте і двигун повинен запуститися.
  • Цілком природньо, що відразу з вихлопної повалить густий дим, тому найкраще запускати мотор на відкритій місцевості або попередньо відкрити ворота гаража.
  • Але, скоро все це повинно припинитися.
  • У нас силовий агрегат почав працювати зовсім по-іншому, вже не троїть більше. А це вже радує.
  • Оберти при цьому рівні, без ривків і зупинок.
  • В результаті прогріваєм двигун до робочої температури і після цього доливаємо ще спеціальну антидимну присадку.

доливаем ещё специальную антидымную присадку

  • Цю суміш ми перед цим також розігріваємо до температури 25-30 градусів Цельсія (згідно з інструкцією).
  • Цей засіб мало того, що дозволяє значно знизити рівень димності вихлопу, так ще й підвищити в'язкість масла в двигуні і ущільнити всі зазори і з'єднання в масляній системі.
  • Вплив такого роду дає можливість поліпшити роботу мотора і зменшити витрату масла.
  • В результаті наш агрегат дійсно став працювати рівно, без затримок і надривів, а вихлоп практично став непомітним.

выхлоп практически стал незаметным

  • Непогано в цьому випадку обкатати авто мінімум на 100 кілометрів.
  • Як і говорилося раніше, поміняли ми високовольтні дроти і тепер, не вимірюючи навіть компресії, бачимо і чуємо, що вона вже вирівнялася.

поменяли мы высоковольтные провода

  • Після того, як двигун трохи попрацював, переключили його живлення на газ.

как двигатель немного поработал, переключили его питание на газ

  • При цьому в роботі агрегату нічого не змінилося. Він як і раніше працює м'яко і рівно, вихлоп залишився ідеальним.
  • Так що своїми силами, з мінімальними при цьому витратами нам вдалося провести раскоксовку двигуна і усунути всі раніше виниклі проблеми в його роботі.
  • І все це без здійснення візиту на СТО.
  • Тому розповідь нашу про самостійну раскоксовку і усунення при цьому нерівності в компресії в циліндрах, а також троїння двигуна Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Деу Ланос, нестабільність компресії в циліндрах"

Відгуки: 0




Поршень двигуна для ремонту Деу Ланос:

Клапана для ремонту Деу Ланос:

Електродвигун для ремонту Деу Ланос:

Циліндр для ремонту Деу Ланос:

Кільця поршневі для ремонту Деу Ланос:

Високовольтні дроти для ремонту Деу Ланос:

Свічка запалювання для ремонту Деу Ланос:

Котушка запалювання для ремонту Деу Ланос:

Стартер для ремонту Деу Ланос:

Форсунка для ремонту Деу Ланос:

.