Однією з основних складових автомобільної світлотехніки є фари.
Ці світлотехнічні прилади грають основну роль в освітленні дорожнього полотна, а також його узбіч в умовах недостатньої видимості.
Спереду в кузові фейсліфтингової моделі N150 південнокорейського седана Деу Нексія, "батьком " якої є всесвітньо відомий концерн General Motors, також встановлені дві фари.
Сучасні фари - це цілий світлотехнічний блок, в якому крім власне лампи, зібрані множинні додаткові пристрої і деталі, що забезпечують виконання фарою цілого ряду інших функцій.
Мало того, крім освітлення дороги, а також сигналізації іншим водіям про характер і напрям руху авто, сучасні фари – це один з основних елементів загального ансамблю екстер'єру кузова кожної конкретної автомобільної моделі.
Сьогодні на автомобільному ринку пропонується велика кількість елементів автомобільної світлотехніки виробництва різних відомих і не дуже виробників.
Тому сучасному автолюбителю часом непросто віддати перевагу тому чи іншому виробнику.
І навіть наявність каталожного номера або розмірів не гарантує легкого і правильного вибору.
А раз так, то залишається тільки керуватися власним досвідом, а також відгуками інших власників і користувачів.
Можна почерпнути деяку інформацію і з технічної характеристики та опису конкретного виробу.
Робимо самостійно вибір і аналіз кращих фар для установки на Daewoo Nexia N150
У пропонованій статті ми хочемо розповісти і провести порівняльний аналіз фар виробництва Depo та інших виробників з Піднебесної для установки на Деу Нексія в кузові N150.

- Так вийшло, що пройшло вже більше двох років з того моменту, як ми встановили на свій автомобіль фару виробництва добре відомої компанії Depo з Тайваню та іншу фару виробництва однієї з компаній Піднебесної.
- Тому сьогодні ми демонтували обидві фари і вирішили перевірити в якому стані опинилися ці два світлотехнічних пристрої після більше двох років експлуатації.

- Якщо просто визначати за зовнішнім виглядом, то можна помітити, що у фарі від Depo стікло ще виглядає досить свіжим.

- А ось, якщо поглянути на китайську фару, то неозброєним оком видно, що стікло на ній вже злегка затуманилося.

- Якщо придивитися уважно, то ми можемо побачити, що стікло в місцях прилягання до блоку фари Depo знаходиться в нормальному стані.

- У китайській фарі місця прилягання стіклоблоків до корпусу фари автомобіля вже неабияк пошарпалися.

- До того ж фіксатори стікла втратили свою жорсткість і тому скло тримається тільки на клеї.
- Що стосується ущільнювальної гумки на корпусі фари, то на Depo вона ще в нормальному стані і тримається добре.

- Чого не можна сказати про таку ущільнювальну гумку китайської фари.
- Та гумка, що була приклеєна виробником на заводі злетіла буквально через рік експлуатації.

- Довелося її приклеїти за допомогою двостороннього скотчу, але з настанням холодів вона знову відлетіла.
- Ще одним незначним, але все-таки нюансом є відмінність в стані дренажних гумок.
- На фарі Depo ці гумки досі на дотик м'які.

- У той же час на китайській фарі всі ці гумки вже просто дубові.

- Звичайно, це не дуже впливає на загальну якість фар і на дренаж зокрема, але все ж.
- Ну, а тепер перевіримо найголовніше. Це стан елементів захисту лампочок і проводки в фарах Деу Нексія.
- У фарі Depo захисна кришка відкручується як і раніше туго.

- Всередині самої фари проводка і всі елементи збереглися ідеально через щільно закриту кришку.

- Ні слідів іржі або окислення, пилу і бруду тут ви не знайдете.
- Гумка м'яка і обплетення в хорошому і цілому стані.

- Це все на лампочці дальнього світла. Тепер можемо подивитися і стан в лампочці ближнього світла.
- Кришка тут також тримається щільно і відкручується туго.

- Усередині шахти для лампочки все обплетення і контакти роз'ємів знаходяться також в ідеальному стані.

- І все це при тому, що більше двох років поспіль в цій фарі встановлені лампи виробництва Philips+150%.
- Ну, а тепер подивимося фару виробництва з Піднебесної.
- Відразу впадає в очі той факт, що кришка відкривається тут дуже легко.

- Але, незважаючи на це вона ще жодного разу у нас не вилітала.
- Далі продовжуємо огляд і бачимо, що обплетення всередині м'яке і контакти також знаходяться в нормальному стані.

- Це на лампочці дальнього світла. А тепер подивимося на лампочку ближнього світла.
- Відкриваємо кришку лампочки і дивимося, що там всередині.

- Візуально і проводка, і всі контакти тут також в нормі.

- Але, це тільки так здається.
- Якщо уважно придивитися, то можна побачити, що верхня частина контакту лампочки виглядає дещо темніше, ніж нижня.

- Це сліди плавлення контакту, яке сталося через рік, після установки ламп Philips в фару.
- Внаслідок цього фара ця то працювала, то ні. Поки в один прекрасний день нам це не набридло, і ми не розібрали фару.
- В результаті ми вилучили з фари фішку в такому страшному стані.

- Можна було припустити, що все це результат використання занадто потужної лампи для Деу Нексія.
- Але, адже в фарі Depo все в порядку, хоча там встановлена точно така ж лампа.
- Виходить, що в китайській фарі просто пластмаса низької якості.
- Щоб виправити ситуацію, ми придбали нову фішку разом з проводом.

- І коли ми її під'єднували замість згорілої, то виявилося, що в фарі використовується провід перетином менше, ніж в придбаній фішці майже в півтора рази.
- Це ще один ляп цього пристрою.
- У фарі Depo всі контакти досі цілі і в нормальному стані.

- На цьому поки весь аналіз стану обох фар.
- А тепер проведемо тест кожної з них, щоб визначити, яка з них все ж краще світить.
- Для проведення тесту ми беремо дві абсолютно однакові лампочки ближнього світла.

- Крім того, заготовили повністю заряджений акумулятор.
- Після цього змонтували електричний ланцюг, приєднавши обидві фари до акумулятора.

- Попередньо, звичайно, вкрутили заготовлені лампочки в обидві фари.
- Після цього вимикаємо повністю світло в приміщенні і підключаємо живлення до фар від акумулятора.
- На стіні в результаті отримуємо красномовну картинку.

- З неї ясно видно, що в фарі Depo світло зібране якось в пучок і на стіні відображення виглядає дещо біліше.
- Особливо це добре стає помітним, коли підняти трохи напрямок пучка світла фари.

- Світло ж від китайської фари виглядає більш жовтуватим і сам пучок більш розсіяний.
- З якого б ракурсу ви не дивилися, все одно світло фари Depo виглядає майже в два рази яскравішим від китайської.

- Якщо взяти і порівняти відображення світлових пучків на стіні дворічної давності, мається на увазі, коли тільки були встановлені ці фари і лампочки, зі світловою плямою сьогоднішнього дня, то різницю видно дуже добре.
- За два з половиною роки китайська фара втратила в яскравості майже вдвічі, в той час, як Depo світло практично не змінилося.

- Що стосується відбивачів і матеріалів, з яких вони виготовлені, то так відразу сказати важко. Для цього потрібно розбирати самі фари.
- Та й про лінзи також нічого сказати не можемо.
- Єдино, що можемо сказати, так це те, що, заглянувши через отвір лампочки всередину фари ми змогли на око визначити наступне.
- У китайській фарі відбивач також дещо помутнілий і ніяких розпізнавальних знаків тут немає.

- Ну, а якщо подивитися всередину фари Depo, то там ми виявили відразу маркування відбивача.

- Ось вам і відразу відповідь на питання, що тут підробка, а що оригінал.
- Крім того, ні на лінзі, ні на відбивачі ніяких сторонніх дефектів не відзначено.
- Хоча на око визначити якість цих деталей звичайно ж неможливо.
- В результаті нашого тестування можна вже і так зробити висновок про те, що фара виробництва тайванської компанії Depo однозначно краще фари китайського виробництва.
- Однак, під час установки цих фар назад на автомашину ми раптом виявили ще один кричущий дефект на відбивачі фари китайського виробництва.

- Тому сумнівів нам здається ні в кого більше не повинно бути.
- На цьому і розповідь нашу про проведення самостійно аналізу і вибору фар між виробом виробництва Depo і китайського виробництва для автомобіля Деу Нексія N150 закінчено.