Помилка 0118 на Джилі СК, Заміна датчика температури охолоджуючої рідини

Сьогодні наявністю діагностичного роз'єму в салоні автомобіля нікого не здивуєш.

Але ж ще не так давно він був великою рідкістю і стан автомобіля визначали методом "наукового тику" або ж керуючись власним досвідом і знаннями.

На це часом йшло кілька годин часу, а іноді і днів. Сьогодні повна діагностика виконується максимум за 30 хвилин.

І все це завдяки можливості проводити комп'ютерну діагностику.

У сучасних автомобілях, які зійшли з заводського конвеєра після 2005 року, в обов'язковому порядку встановлюються діагностичні роз'єми.

До таких моделей відноситься і Джилі СК, серійний випуск якого був налагоджений вже після 2005 року.

Завдяки наявності діагностичного роз'єму ми можемо підключити до автомобіля відповідну діагностичну апаратуру і за лічені хвилини, використовуючи інформацію численних датчиків, отримати зведення про стан практично всіх систем і вузлів автотранспортного засобу.

Перевірка стану автомашини полягає у видачі комп'ютером або іншим обладнанням певних кодів помилок, які потім необхідно розшифрувати.

Під кожним з кодів криється конкретна несправність якогось вузла, пристрою або системи.

Тому, проводячи діагностику, ми значно спрощуємо для себе завдання в пошуках можливих несправностей.

Ну, і економимо тим самим величезну кількість часу.

На сьогоднішній день комп'ютерна діагностика є самим передовим і надійним способом контролю стану вашого залізного коня.

Міняємо самостійно датчик температури охолоджуючої рідини Geely CK

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином ми міняли самі датчик температрури охолоджуючої рідини на Джилі СК.

каким образом мы меняли сами датчик охлаждающей жидкости на Джили СК.

  • Відразу хочемо уточнити, що автомобіль наш 2012 року випуску і тому і тому обладнаний діагностичним роз'ємом. 
  • У зв'язку з цим комп'ютерну діагностику його можна проводити без особливих проблем і в будь-який час.
  • Але, як часто це буває, виконуємо ми це вже в крайньому випадку. Точно така ситуація склалася і у нас.
  • Довгий час в нашому автомобілі був ускладнений запуск двигуна. Причому, що на холодну, що на гарячу.
  • Мало того, прогрівши двигун, ви починаєте рух, але в цей момент двигун зразу глухне.
  • А перед цим нерідко буває, що починає дико трясти машину спочатку, а потім все одно мотор глухне.
  • Як результат всього цього, доводилося кілька разів намагатися запустити двигун, поки він починав працювати.
  • А потім ще потрібно було почекати, щоб він трохи попрацював на холостих обертах і лише потім з обережністю починати рух.
  • Оскільки не факт, що силовий агрегат знову не затихне.
  • Також машина дивно поводиться і в русі.
  • Коли ви їдете собі і ніяких проблем не відчуваєте, як раптом під час скидання швидкості і переходу на нейтральну передачу двигун знову раптово глухне.
  • І коли ви знаходитесь на міській вулиці у великому потоці автомобілів, це дуже неприємно і змушує сильно нервувати.
  • Та й дуже легко можна таким чином створити аварійну ситуацію.
  • Щоб цього не сталося, дуже часто доводилося виконувати перегазовку і рухатися з включеним сигналом аварійної зупинки.

приходилось выполнять перегазовку и двигаться с включённым сигналом аварийной остановки.

  • І це ще не всі неприємності.
  • Було помічено, що кожен раз після виключення двигуна, приблизно 2-3 хвилини обидва вентилятори продовжували ще працювати.​

 после выключения двигателя, примерно 2-3 минуты оба вентилятора продолжали ещё работать

  • Природньо такий стан не дуже подобався, оскільки від цього дуже швидко розряджався акумулятор.
  • Особливо в тих випадках, коли доводилося виїжджати на невеликі відстані.
  • А в холодну пору року взагалі при такому положенні виїжджати кудись стало навіть небезпечно.

в холодное время года вообще при таком положении выезжать куда-то стало даже опасно

  • Істотно збільшилася при цьому і витрата палива.
  • Якщо раніше на кожну сотню кілометрів пробігу в міському режимі у нас спалювалося максимум 10 літрів бензину.
  • То тепер, коли почались такі несправності витрата на ту ж відстань збільшився до 15 літрів.
  • Загалом так ми промучилися кілька тижнів, поки все це нарешті не набридло і не була проведена діагностика двигуна.
  • В результаті комп'ютер видав нам помилку під кодовим номером 0118.

компьютер выдал нам ошибку под кодовым номером 0118

  • Виявилося, що вся проблема нашого авто або його двигуна полягає у виході з ладу датчика температури охолоджуючої рідини.​

проблема нашего авто или его двигателя заключается в выходе из строя датчика температуры охлаждающей жидкости.

  • Тому, щоб не псувати більше свої нерви, та й щоб не вивести з ладу інші вузли і пристрої, а також сам двигун нашого авто, було прийнято рішення невідкладно знайти новий датчик.​

принято решение безотлагательно найти новый датчик

  • Спочатку хотілося знайти який-небудь непоганий аналоговий датчик. Однак, нічого з цієї затії не вийшло.
  • При покупці оригіналу взагалі виявилося, що вибір доведеться робити тільки між китайським ліцензійним виробником і турецькою компанією Ina-For. 
  • Ні від одного, ні від іншого виробника, якщо чесно кажучи, ми не в захваті.
  • На нашому автомобілі Джилі СК встановлений трьохконтактний датчик.
  • Знаходиться він біля термостата і для того, щоб до цього датчика дістатися, необхідно спочатку трохи прибрати частину трубопроводу.​

необходимо сначала немного убрать часть трубопровода.

  • Від'єднавши один з фрагментів такого трубопроводу, ми прибираємо його в сторону, щоб не заважав.​

убираем трубки в сторону, чтобы не мешали

  • Після цього ключем на 19 спочатку зриваємо цей датчик і потім рукою просто його викручуємо.​

рукой просто выкручиваем датчик

  • В результаті замовили ми датчик температури охолоджуючої рідини на три контакти виробництва турецької компанії Ina-For.
  • І через деякий час дійсно отримали замовлену деталь.​

действительно получили заказанную деталь

  • Нічого не підозрюючи, розкриваємо ми упаковку, порівнюємо новий датчик зі старим, щоб переконатися в їх ідентичності.​

сравниваем новый датчик со старым

  • Але, навіть в голову чомусь не прийшло перевірити його контакти.
  • Тому вставили новий датчик на своє місце, закрутили, почали підключати, але не виходить.
  • Виявляється, фішка в надісланому датчику не відповідає роз'єму на автомобілі.
  • Довелося відправляти назад виріб, добре, що хоч прийняли в розпакованому вигляді.​

Пришлось отправлять назад изделие

  • На додачу вислали їм фото нашого роз'єму кабелю, щоб вже напевно.​

выслали им фото нашего разъёма кабеля

  • В результаті нам замінили датчик і підібрали такий, який потрібен.​

 заменили датчик и подобрали такой, какой нужен

  • Правда, присланий датчик призначений для установки на автомобіль Джилі Емгранд 7, що, звичайно, дещо дивно.
  • Встановили ми цей датчик на двигун. Після цього скинули помилку вже за допомогою сканера ELM327.
  • Далі запустили двигун.
  • Запустився він без проблем. Кілька днів покаталися і від старих проблем не залишилося і сліду.
  • Навіть вентилятори перестали включатися зовсім.
  • Ось вам і результат: такий маленький зовсім датчик може дуже сильно потріпати нерви, а також паралізувати роботу не тільки двигуна автомобіля, але і багатьох його систем.
  • На цьому розповідь нашу про самостійну заміну датчика температури охолоджуючої рідини на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Помилка 0118 на Джилі СК, Заміна датчика температури охолоджуючої рідини"

Відгуки: 1


Сергей

Спасибо!




Датчики для ремонту Джилі СК:

Датчик температури охолоджуючої рідини для ремонту Джилі СК:

Електродвигун для ремонту Джилі СК:

Вентилятор для ремонту Джилі СК:

.