Сьогодні наявністю діагностичного роз'єму в салоні автомобіля нікого не здивуєш.
Але ж ще не так давно він був великою рідкістю і стан автомобіля визначали методом "наукового тику" або ж керуючись власним досвідом і знаннями.
На це часом йшло кілька годин часу, а іноді і днів. Сьогодні повна діагностика виконується максимум за 30 хвилин.
І все це завдяки можливості проводити комп'ютерну діагностику.
У сучасних автомобілях, які зійшли з заводського конвеєра після 2005 року, в обов'язковому порядку встановлюються діагностичні роз'єми.
До таких моделей відноситься і Джилі СК, серійний випуск якого був налагоджений вже після 2005 року.
Завдяки наявності діагностичного роз'єму ми можемо підключити до автомобіля відповідну діагностичну апаратуру і за лічені хвилини, використовуючи інформацію численних датчиків, отримати зведення про стан практично всіх систем і вузлів автотранспортного засобу.
Перевірка стану автомашини полягає у видачі комп'ютером або іншим обладнанням певних кодів помилок, які потім необхідно розшифрувати.
Під кожним з кодів криється конкретна несправність якогось вузла, пристрою або системи.
Тому, проводячи діагностику, ми значно спрощуємо для себе завдання в пошуках можливих несправностей.
Ну, і економимо тим самим величезну кількість часу.
На сьогоднішній день комп'ютерна діагностика є самим передовим і надійним способом контролю стану вашого залізного коня.
Міняємо самостійно датчик температури охолоджуючої рідини Geely CK
У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином ми міняли самі датчик температрури охолоджуючої рідини на Джилі СК.
- Відразу хочемо уточнити, що автомобіль наш 2012 року випуску і тому і тому обладнаний діагностичним роз'ємом.
- У зв'язку з цим комп'ютерну діагностику його можна проводити без особливих проблем і в будь-який час.
- Але, як часто це буває, виконуємо ми це вже в крайньому випадку. Точно така ситуація склалася і у нас.
- Довгий час в нашому автомобілі був ускладнений запуск двигуна. Причому, що на холодну, що на гарячу.
- Мало того, прогрівши двигун, ви починаєте рух, але в цей момент двигун зразу глухне.
- А перед цим нерідко буває, що починає дико трясти машину спочатку, а потім все одно мотор глухне.
- Як результат всього цього, доводилося кілька разів намагатися запустити двигун, поки він починав працювати.
- А потім ще потрібно було почекати, щоб він трохи попрацював на холостих обертах і лише потім з обережністю починати рух.
- Оскільки не факт, що силовий агрегат знову не затихне.
- Також машина дивно поводиться і в русі.
- Коли ви їдете собі і ніяких проблем не відчуваєте, як раптом під час скидання швидкості і переходу на нейтральну передачу двигун знову раптово глухне.
- І коли ви знаходитесь на міській вулиці у великому потоці автомобілів, це дуже неприємно і змушує сильно нервувати.
- Та й дуже легко можна таким чином створити аварійну ситуацію.
- Щоб цього не сталося, дуже часто доводилося виконувати перегазовку і рухатися з включеним сигналом аварійної зупинки.
- І це ще не всі неприємності.
- Було помічено, що кожен раз після виключення двигуна, приблизно 2-3 хвилини обидва вентилятори продовжували ще працювати.
- Природньо такий стан не дуже подобався, оскільки від цього дуже швидко розряджався акумулятор.
- Особливо в тих випадках, коли доводилося виїжджати на невеликі відстані.
- А в холодну пору року взагалі при такому положенні виїжджати кудись стало навіть небезпечно.
- Істотно збільшилася при цьому і витрата палива.
- Якщо раніше на кожну сотню кілометрів пробігу в міському режимі у нас спалювалося максимум 10 літрів бензину.
- То тепер, коли почались такі несправності витрата на ту ж відстань збільшився до 15 літрів.
- Загалом так ми промучилися кілька тижнів, поки все це нарешті не набридло і не була проведена діагностика двигуна.
- В результаті комп'ютер видав нам помилку під кодовим номером 0118.
- Виявилося, що вся проблема нашого авто або його двигуна полягає у виході з ладу датчика температури охолоджуючої рідини.
- Тому, щоб не псувати більше свої нерви, та й щоб не вивести з ладу інші вузли і пристрої, а також сам двигун нашого авто, було прийнято рішення невідкладно знайти новий датчик.
- Спочатку хотілося знайти який-небудь непоганий аналоговий датчик. Однак, нічого з цієї затії не вийшло.
- При покупці оригіналу взагалі виявилося, що вибір доведеться робити тільки між китайським ліцензійним виробником і турецькою компанією Ina-For.
- Ні від одного, ні від іншого виробника, якщо чесно кажучи, ми не в захваті.
- На нашому автомобілі Джилі СК встановлений трьохконтактний датчик.
- Знаходиться він біля термостата і для того, щоб до цього датчика дістатися, необхідно спочатку трохи прибрати частину трубопроводу.
- Від'єднавши один з фрагментів такого трубопроводу, ми прибираємо його в сторону, щоб не заважав.
- Після цього ключем на 19 спочатку зриваємо цей датчик і потім рукою просто його викручуємо.
- В результаті замовили ми датчик температури охолоджуючої рідини на три контакти виробництва турецької компанії Ina-For.
- І через деякий час дійсно отримали замовлену деталь.
- Нічого не підозрюючи, розкриваємо ми упаковку, порівнюємо новий датчик зі старим, щоб переконатися в їх ідентичності.
- Але, навіть в голову чомусь не прийшло перевірити його контакти.
- Тому вставили новий датчик на своє місце, закрутили, почали підключати, але не виходить.
- Виявляється, фішка в надісланому датчику не відповідає роз'єму на автомобілі.
- Довелося відправляти назад виріб, добре, що хоч прийняли в розпакованому вигляді.
- На додачу вислали їм фото нашого роз'єму кабелю, щоб вже напевно.
- В результаті нам замінили датчик і підібрали такий, який потрібен.
- Правда, присланий датчик призначений для установки на автомобіль Джилі Емгранд 7, що, звичайно, дещо дивно.
- Встановили ми цей датчик на двигун. Після цього скинули помилку вже за допомогою сканера ELM327.
- Далі запустили двигун.
- Запустився він без проблем. Кілька днів покаталися і від старих проблем не залишилося і сліду.
- Навіть вентилятори перестали включатися зовсім.
- Ось вам і результат: такий маленький зовсім датчик може дуже сильно потріпати нерви, а також паралізувати роботу не тільки двигуна автомобіля, але і багатьох його систем.
- На цьому розповідь нашу про самостійну заміну датчика температури охолоджуючої рідини на Джилі СК закінчено.