• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна кнопки аварійки Деу Ланос, Сенс. Не працюють поворотники

Сучасні автомобілі оснащуються великою кількістю світлодіодних індикаторів і покажчиків, основна маса яких розташована на панелі приладів.

У їх числі і моделі Деу Ланос, а також і Деу Сенс.

Така тенденція цілком виправдана, оскільки з кожним роком автомобілі та їх двигуни стають все складнішими і складнішими.

А водії в свою чергу прагнуть під час руху знати і контролювати роботу, якомога більшої кількості систем, вузлів і механізмів.

Всім відомо, а хто не знає, то візьме до відома, що перемикач поворотів в Daewoo Sens, як і в Daewoo Lanos, виконаний у вигляді ричага, розташованого на рульовій колонці під кермом.

Разом з ними цей же ричаг є також перемикачем освітлення дорожнього полотна фарами.

Така система включення і перемикання світлової сигналізації автомобіля зустрічається не тільки на цих автомобілях. 

Тому власники таких авто прекрасно знають, що в разі виникнення проблем з перемиканням покажчиків поворотів або далекого/ближнього світла, несправність потрібно шукати в першу чергу на ричазі включення.

Самі по собі проблеми ці, а вірніше їх усунення, не представляє занадто великої складності і тому впоратися з цим під силу практично будь-якому власнику.

Немає великої необхідності шукати автоелектрика, витрачати на це свій час і гроші.

Кнопка аварійної зупинки, подібно багатьом моделям, в цих авто встановлена на центральній консолі передньої панелі.

Проте, вона підключена в електричному ланцюзі автомашини таким чином, що при включенні відразу підключається до реле покажчика поворотів.

В результаті при натисканні на цю кнопку автоматично спрацьовують і поворотники.

Таке підключення до реле поворотів забезпечує спрацьовування аварійної сигналізації при включенні її кнопки навіть в тих випадках, коли один або обидва поворотних фонарі вийшли з ладу.

Визначаємо самостійно причину виходу з ладу покажчиків поворотів і міняємо кнопку включення аварійки на Daewoo Sens або Daewoo Lanos

У представленій статті ми хочемо поділитися одним з випадків, коли у нас вийшли з ладу ліхтарі поворотів і ми самостійно знайшли причину такої несправності на Деу Сенс.

 вышли из строя фонари поворотов и мы самостоятельно нашли причину такой неисправности на Дэу Сенс.

  • Наша історія починається з того, що в автомобілі вийшли з ладу фонарі покажчиків поворотів.
  • З розповідей знайомих, а також інформації соцмереж ми дізналися, що така несправність трапляється не так вже й рідко.
  • І усувається досить просто. Для цього достатньо замінити реле поворотів і все запрацює знову.
  • Сама процедура заміни реле також не представляє особливої складності.
  • Реле поворотів розташоване за кнопкою корекції положення фар.

Реле поворотов расположено за кнопкой коррекции положения фар

  • Але, для того, щоб її зняти нам буде потрібно підковирнути цю кришку викруткою або ножем.
  • Однак, це досить ризиковано, оскільки при цьому ми можемо подряпати пластик або навіть зламати засувку, а може і саму кришку.
  • Тому, щоб цього уникнути, ми просто знімаємо кришку на торці торпеди з боку водійських дверей.​

 снимаем крышку на торце торпеды со стороны водительской двери

  • Відкрити ж її можна просто, трохи підчепивши нігтем пальця руки.
  • Так ось, відкривши кришку, ми можемо побачити в глибині реле зеленого кольору.​

 открыв крышку, мы можем увидеть в глубине реле зелёного цвета

  • Це і є реле поворотів. Його можна витягнути прямо через зняту бічну кришку. Однак, це дещо незручно.
  • Тому засовуємо руку в наявний вже отвір, намацуємо там всередині нашу кнопку корекції фар і просто виштовхуємо її назовні.

нащупываем там внутри нашу кнопку коррекции фар и просто выталкиваем её наружу.

  • Далі витягуємо цю кнопку трохи подалі і тепер ми можемо бачити реле поворотів і з боку посадкового отвору кнопки, що відкрився.

 можем видеть реле поворотов и со стороны открывшегося посадочного отверстия кнопки.

  • В цьому випадку ми зможемо бачити тепер, як правильно вийняти реле, щоб не пошкодити ні його, ні чого-небудь іншого.
  • Тому знову засовуємо руку через бічний отвір на торпеді і акуратно виймаємо зелене реле поворотів.​

 аккуратно вынимаем зелёное реле поворотов

  • А з боку отвору від кнопки ми можемо тепер спостерігати за цим процесом.
  • Зняте реле має три підписаних контакти.​

Снятое реле имеет три подписанных контакта.

  • Це необхідно для тих, хто складає електричну схему або читає її.
  • З іншого боку корпусу реле є відповідне маркування.​

С другой стороны корпуса реле имеется соответствующая маркировка.

  • Після цього беремо нове реле і знову через бічний отвір вставляємо його на місце старого.​

новое реле и снова через боковое отверстие вставляем его на место

  • Потім вставляємо назад кришку з кнопкою корекції фар Деу Сенс.​

 вставляем назад крышку с кнопкой коррекции фар

  • Тепер включаємо запалювання і перевіряємо роботу фонарів поворотів і лампочок на панелі приладів.

проверяем работу фонарей поворотов и лампочек на панели приборо

  • Якщо повороти включаються і працюють, то тепер можемо вставляти на місце бічну кришку на торпеді.​

можем вставлять на место боковую крышку на торпеде

  • При цьому акуратно потрапляємо її засувками в їх посадочні місця.
  • В результаті ми змінили два реле покажчиків поворотів, але ніякого результату це не дало.
  • У той же час при включенні кнопки аварійної сигналізації поворотні фонарі спрацьовували.
  • А ось від ричага перемикання освітлення вони чомусь не включалися.
  • І лише пізніше, розібравшись в електричній схемі і перевіривши гарненько кнопку аварійної зупинки або сигналізації, ми прийшли до висновку, що причиною такого явища є все ж саме ця кнопка.

причиной является всё же именно кнопка аварийки

  • Вона просто стала заїдати. Тому і було прийнято рішення зняти цю кнопку і розібратися.
  • На противагу тим, хто стверджує, що для зняття цієї кнопки необхідно розібрати мало не всю панель на центральній консолі, ми пропонуємо дуже швидкий і легкий спосіб.
  • Для цього відкриваємо спочатку бардачок.​

открываем сначала бардачок

  • І далі чинимо точно також, як і з кнопкою корекції фар. А це означає, що засовуємо руку через бардачок під панель.
  • Там на дотик знаходимо канал пічки обігрівача і трохи нижче знаходимо фішку з проводами.
  • І потім також видавлюємо нашу кнопку аварійки назовні.

выдавливаем нашу кнопку аварийки наружу

  • Після цього витягуємо зовні вже повністю видавлену кнопку.​

вытаскиваем снаружи уже полностью выдавленную кнопку

  • Далі натискаємо зверху на кнопку фішки з проводами живлення.​

нажимаем сверху на кнопку фишки с проводами питания

  • І після цього від'єднуємо роз'єм від кнопки аварійки.​

отсоединяем разъём от кнопки аварийки

  • З тильного боку кнопки є типовий роз'єм "тато " з контактами.

С тыльной стороны кнопки имеется типичный разъём «папа» с контактами

  • Знявши стару кнопку, ми нічого підозрілого на ній не знайшли при зовнішньому огляді.
  • Єдиною вадою в даному випадку виявилося заїдання або залипання кнопки після виключення.​

заедание или залипание кнопки после выключения

  • Просто поcле выключения кнопка должна возвращаться в начальное положение.
  • А эта кнопка после выключения до конца не возвращалась почему-то.
  • Именно это и стало причиной того, что фонари указателей поворотов у нас самостоятельно не включались.
  • Ведь сама кнопка является многоконтактным устройством, которое при включении замыкается на реле поворотов.
  • А после выключения снова возвращается в исходное положение.
  • Но, так как у нас эта кнопка до конца не возвращалась, то контакт её с реле поворотов не разрывался и эти фонари работать самостоятельно не могли.
  • В связи с этим и замена самого реле поворотов на Дэу Сенс нам никакого результата не дала.
  • Так что, приобрели мы новую кнопку аварийной остановки, вставили её в обратном порядке на своё место и указатели поворотов у нас заработали.
  • Точно также работала теперь без залипания и кнопка аварийной сигнализации.
  • Необходимо акцентировать, что при установке кнопки аварийки обратно, необходимо аккуратно вставлять на свои места защёлки, которые имеются с обеих сторон на её корпусе.
  • Просто після виключення кнопка повинна повертатися в початкове положення.
  • А ця кнопка після виключення до кінця не поверталася чомусь.
  • Саме це і стало причиною того, що фонарі покажчиків поворотів у нас самостійно не включалися.
  • Адже сама кнопка є багатоконтактним пристроєм, який при включенні замикається на реле поворотів.
  • А після виключення знову повертається у вихідне положення.
  • Але, так як у нас ця кнопка до кінця не поверталася, то контакт її з реле поворотів не розривався і ці фонарі працювати самостійно не могли.
  • У зв'язку з цим і заміна самого реле поворотів на Деу Сенс нам ніякого результату не дала.
  • Так що, придбали ми нову кнопку аварійної зупинки, вставили її в зворотному порядку на своє місце і покажчики поворотів у нас заробили.
  • Точно також працювала тепер без залипання і кнопка аварійної сигналізації.
  • Необхідно акцентувати, що при установці кнопки аварійки назад, необхідно акуратно вставляти на свої місця засувки, які є з обох сторін на її корпусі.

 защёлки имеются с обеих сторон на корпусе кнопки

  • Головне при цьому їх не обламати.
  • Крім того, необхідно дивитися за тим, щоб кнопка встала рівно врівень з поверхнею панелі.​

смотреть за тем, чтобы кнопка встала ровно заподлицо с поверхностью панели

  • В іншому випадку кнопку буде закушувати, і вона знову не буде нормально функціонувати.
  • Мало того, після установки в обов'язковому порядку перевірте її роботу відразу.
  • Ось такий випадок у нас стався, пов'язаний з покажчиками поворотів.
  • Тому розповідь нашу про самостійне встановлення причини несправності покажчиків поворотів і заміні кнопки включення аварійної сигналізації Деу Сенс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна кнопки аварійки Деу Ланос, Сенс. Не працюють поворотники"

Відгуки: 0




.