Сучасні автомобілі оснащуються великою кількістю світлодіодних індикаторів і покажчиків, основна маса яких розташована на панелі приладів.
У їх числі і моделі Деу Ланос, а також і Деу Сенс.
Така тенденція цілком виправдана, оскільки з кожним роком автомобілі та їх двигуни стають все складнішими і складнішими.
А водії в свою чергу прагнуть під час руху знати і контролювати роботу, якомога більшої кількості систем, вузлів і механізмів.
Всім відомо, а хто не знає, то візьме до відома, що перемикач поворотів в Daewoo Sens, як і в Daewoo Lanos, виконаний у вигляді ричага, розташованого на рульовій колонці під кермом.
Разом з ними цей же ричаг є також перемикачем освітлення дорожнього полотна фарами.
Така система включення і перемикання світлової сигналізації автомобіля зустрічається не тільки на цих автомобілях.
Тому власники таких авто прекрасно знають, що в разі виникнення проблем з перемиканням покажчиків поворотів або далекого/ближнього світла, несправність потрібно шукати в першу чергу на ричазі включення.
Самі по собі проблеми ці, а вірніше їх усунення, не представляє занадто великої складності і тому впоратися з цим під силу практично будь-якому власнику.
Немає великої необхідності шукати автоелектрика, витрачати на це свій час і гроші.
Кнопка аварійної зупинки, подібно багатьом моделям, в цих авто встановлена на центральній консолі передньої панелі.
Проте, вона підключена в електричному ланцюзі автомашини таким чином, що при включенні відразу підключається до реле покажчика поворотів.
В результаті при натисканні на цю кнопку автоматично спрацьовують і поворотники.
Таке підключення до реле поворотів забезпечує спрацьовування аварійної сигналізації при включенні її кнопки навіть в тих випадках, коли один або обидва поворотних фонарі вийшли з ладу.
Визначаємо самостійно причину виходу з ладу покажчиків поворотів і міняємо кнопку включення аварійки на Daewoo Sens або Daewoo Lanos
У представленій статті ми хочемо поділитися одним з випадків, коли у нас вийшли з ладу ліхтарі поворотів і ми самостійно знайшли причину такої несправності на Деу Сенс.

- Наша історія починається з того, що в автомобілі вийшли з ладу фонарі покажчиків поворотів.
- З розповідей знайомих, а також інформації соцмереж ми дізналися, що така несправність трапляється не так вже й рідко.
- І усувається досить просто. Для цього достатньо замінити реле поворотів і все запрацює знову.
- Сама процедура заміни реле також не представляє особливої складності.
- Реле поворотів розташоване за кнопкою корекції положення фар.

- Але, для того, щоб її зняти нам буде потрібно підковирнути цю кришку викруткою або ножем.
- Однак, це досить ризиковано, оскільки при цьому ми можемо подряпати пластик або навіть зламати засувку, а може і саму кришку.
- Тому, щоб цього уникнути, ми просто знімаємо кришку на торці торпеди з боку водійських дверей.

- Відкрити ж її можна просто, трохи підчепивши нігтем пальця руки.
- Так ось, відкривши кришку, ми можемо побачити в глибині реле зеленого кольору.

- Це і є реле поворотів. Його можна витягнути прямо через зняту бічну кришку. Однак, це дещо незручно.
- Тому засовуємо руку в наявний вже отвір, намацуємо там всередині нашу кнопку корекції фар і просто виштовхуємо її назовні.

- Далі витягуємо цю кнопку трохи подалі і тепер ми можемо бачити реле поворотів і з боку посадкового отвору кнопки, що відкрився.

- В цьому випадку ми зможемо бачити тепер, як правильно вийняти реле, щоб не пошкодити ні його, ні чого-небудь іншого.
- Тому знову засовуємо руку через бічний отвір на торпеді і акуратно виймаємо зелене реле поворотів.

- А з боку отвору від кнопки ми можемо тепер спостерігати за цим процесом.
- Зняте реле має три підписаних контакти.

- Це необхідно для тих, хто складає електричну схему або читає її.
- З іншого боку корпусу реле є відповідне маркування.

- Після цього беремо нове реле і знову через бічний отвір вставляємо його на місце старого.

- Потім вставляємо назад кришку з кнопкою корекції фар Деу Сенс.

- Тепер включаємо запалювання і перевіряємо роботу фонарів поворотів і лампочок на панелі приладів.

- Якщо повороти включаються і працюють, то тепер можемо вставляти на місце бічну кришку на торпеді.

- При цьому акуратно потрапляємо її засувками в їх посадочні місця.
- В результаті ми змінили два реле покажчиків поворотів, але ніякого результату це не дало.
- У той же час при включенні кнопки аварійної сигналізації поворотні фонарі спрацьовували.
- А ось від ричага перемикання освітлення вони чомусь не включалися.
- І лише пізніше, розібравшись в електричній схемі і перевіривши гарненько кнопку аварійної зупинки або сигналізації, ми прийшли до висновку, що причиною такого явища є все ж саме ця кнопка.

- Вона просто стала заїдати. Тому і було прийнято рішення зняти цю кнопку і розібратися.
- На противагу тим, хто стверджує, що для зняття цієї кнопки необхідно розібрати мало не всю панель на центральній консолі, ми пропонуємо дуже швидкий і легкий спосіб.
- Для цього відкриваємо спочатку бардачок.

- І далі чинимо точно також, як і з кнопкою корекції фар. А це означає, що засовуємо руку через бардачок під панель.
- Там на дотик знаходимо канал пічки обігрівача і трохи нижче знаходимо фішку з проводами.
- І потім також видавлюємо нашу кнопку аварійки назовні.

- Після цього витягуємо зовні вже повністю видавлену кнопку.

- Далі натискаємо зверху на кнопку фішки з проводами живлення.

- І після цього від'єднуємо роз'єм від кнопки аварійки.

- З тильного боку кнопки є типовий роз'єм "тато " з контактами.

- Знявши стару кнопку, ми нічого підозрілого на ній не знайшли при зовнішньому огляді.
- Єдиною вадою в даному випадку виявилося заїдання або залипання кнопки після виключення.

- Просто поcле выключения кнопка должна возвращаться в начальное положение.
- А эта кнопка после выключения до конца не возвращалась почему-то.
- Именно это и стало причиной того, что фонари указателей поворотов у нас самостоятельно не включались.
- Ведь сама кнопка является многоконтактным устройством, которое при включении замыкается на реле поворотов.
- А после выключения снова возвращается в исходное положение.
- Но, так как у нас эта кнопка до конца не возвращалась, то контакт её с реле поворотов не разрывался и эти фонари работать самостоятельно не могли.
- В связи с этим и замена самого реле поворотов на Дэу Сенс нам никакого результата не дала.
- Так что, приобрели мы новую кнопку аварийной остановки, вставили её в обратном порядке на своё место и указатели поворотов у нас заработали.
- Точно также работала теперь без залипания и кнопка аварийной сигнализации.
- Необходимо акцентировать, что при установке кнопки аварийки обратно, необходимо аккуратно вставлять на свои места защёлки, которые имеются с обеих сторон на её корпусе.
- Просто після виключення кнопка повинна повертатися в початкове положення.
- А ця кнопка після виключення до кінця не поверталася чомусь.
- Саме це і стало причиною того, що фонарі покажчиків поворотів у нас самостійно не включалися.
- Адже сама кнопка є багатоконтактним пристроєм, який при включенні замикається на реле поворотів.
- А після виключення знову повертається у вихідне положення.
- Але, так як у нас ця кнопка до кінця не поверталася, то контакт її з реле поворотів не розривався і ці фонарі працювати самостійно не могли.
- У зв'язку з цим і заміна самого реле поворотів на Деу Сенс нам ніякого результату не дала.
- Так що, придбали ми нову кнопку аварійної зупинки, вставили її в зворотному порядку на своє місце і покажчики поворотів у нас заробили.
- Точно також працювала тепер без залипання і кнопка аварійної сигналізації.
- Необхідно акцентувати, що при установці кнопки аварійки назад, необхідно акуратно вставляти на свої місця засувки, які є з обох сторін на її корпусі.

- Головне при цьому їх не обламати.
- Крім того, необхідно дивитися за тим, щоб кнопка встала рівно врівень з поверхнею панелі.

- В іншому випадку кнопку буде закушувати, і вона знову не буде нормально функціонувати.
- Мало того, після установки в обов'язковому порядку перевірте її роботу відразу.
- Ось такий випадок у нас стався, пов'язаний з покажчиками поворотів.
- Тому розповідь нашу про самостійне встановлення причини несправності покажчиків поворотів і заміні кнопки включення аварійної сигналізації Деу Сенс на цьому закінчено.