• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна двигуна Шевроле Епіка 2.0, установка контрактного двигуна

У 2006 році на Женевському міжнародному автосалоні південнокорейське відділення Chevrolet всесвітньо відомої автомобільної компанії General Motors представило новий седан, що виділявся серед інших моделей своїми розмірами.

Перш за все, це довжина авто, яка майже досягала 5 метрів. Цим автомобілем став Шевроле Епіка.

Комплектувалася нова модель силовими бензиновими агрегатами об'ємом 2,0 літра і 2,5 літра власного виробництва.

Перший з них-це рядний мотор на 6 циліндрів з 24 клапанним механізмом типу DONC.

На перший погляд нормальний потужний двигун на 143 к. с.

Однак, як і у всяких автомобільних агрегатах, новий мотор мав свої плюси і мінуси.

Природньо, його робота, її якість і тривалість залежали від багатьох причин, серед яких порядок обслуговування, якість паливо-мастильних матеріалів, що застосовувалися, і манера їзди.

Не останню роль відіграють і умови, в яких даний двигун експлуатується.

У будь – якому випадку, вихід з ладу цього вузла-це завжди серйозна проблема і вирішення її зазвичай довіряється досвідченим фахівцям.

Однак, нерідко місцеві "Кулібіни" виконують такий вид ремонту у власному гаражі, маючи для цього всі необхідні пристосування та інструменти.

А іноді використовуючи той арсенал інструментарію, яким володіють в конкретний момент.

Як би там не було, але ремонт двигуна завжди є серйозним видом ремонту, що вимагає уваги, терпіння, певного рівня знань і умінь.

Міняємо самостійно двигун об'ємом 2,0 літра автомобіля Chevrolet Epica на контрактний

У пропонованій статті нам хочеться поділитися досвідом заміни своїми руками двигуна 2,0 л Шевроле Епіка.

делимся опытом замены своими руками двигателя 2,0л Шевроле Эпика

  • Силовий агрегат нашого автомобіля ще не накрутив і 200 тис. кілометрів пробігу, а вже підніс нам т.зв. «кулак дружби».
  • У колі автолюбителів так називають ситуацію, коли шатун поршня пробиває блок циліндрів мотора.​

шатун поршня пробивает блок цилиндров мотора

  • Ремонт двигуна вирішено було виконувати в гаражі власними силами.
  • Для цього придбали інший двигун б / у з пробігом 70 тис.кілометрів.​

 приобрели другой двигатель б/у с пробегом 70 тыс. километров

  • Даний агрегат є контрактним, оскільки придбаний був за відповідним контрактом і поставлений нам з іншої країни окремо в зборі, не в автомашині.
  • Судячи з його зовнішнього вигляду, можна сказати, що цей агрегат піддавався ремонту. Але, що саме в ньому робилося, сказати складно.
  • Місцями видно навіть герметик, що ще раз підтверджує наше припущення.
  • Ну, так, як ми дещо в ньому залишимо, а щось замінимо на своє, то для початку необхідно цей двигун розібрати.
  • При цьому, знявши ресивер з мотора, нас здивувало незвичне розташування форсунок в його каналах, що, на нашу думку, є дуже зручним.​

непривычное расположение форсунок

  • При знятті колекторів, які нам доведеться замінити на свої, також дуже здивувала наявність зразу чотирьох прокладок колектора, встановлених в зборі під ними.

удивило наличие стразу четырёх прокладок коллектора, установленных в сборе под ним.

  • Однак, незважаючи на це під колекторами все одно є нагар.
  • Він, звичайно, ще в межах допустимого, але все одно ця картина дещо неприємна.
  • Тому ми вирішили скропити місця установки колекторів засобом для чищення карбюраторів і залишити на півгодини.​

сбрызнуть места установки коллекторов средством для чистки карбюраторов

  • А після цього за допомогою звичайної зубної щітки ретельно вичищаємо місця прилягання колекторів і отвори в блоці циліндрів.​

с помощью обыкновенной зубной щётки тщательно вычищаем места прилегания коллекторов и отверстия в блоке

  • Після цього нам вже потрібно зняти свій двигун з автомобіля.
  • Але, при цьому постало питання, знімати коробку перемикання передач чи ні.
  • Можливо вийде просто відсунути КПП, а один кінець силового агрегату при цьому задерти вгору і таким чином зняти його.​

отодвинуть КПП, а один конец силового агрегата при этом задрать вверх и таким образом снять

  • Справа в тому, що демонтаж коробки – це ще цілий комплекс робіт, на виконання яких буде потрібно чимало додаткових сил, нервів і часу.
  • В результаті прийняли рішення для початку зняти ресивер, потім від'єднати колектор і вже потім спробуємо відсунути коробку нашу в сторону.
  • Судячи з характеру нагару під знятим колектором, який ми побачили, мимоволі приходить думка про те, що придбаний двигун все-таки кращий від встановленого на автомашині.​

приобретённый двигатель всё-таки лучше установленного на автомашине.

  • І не просто кращий, а значно кращий, якщо судити по нагару.
  • Тому розбираємо далі встановлений на авто агрегат.
  • Найбільше проблем при цьому викликає з'єднання глушника безпосередньо з двигуном Шевроле Епіка.

Больше всего проблем при этом вызывает соединение глушителя непосредственно с двигателем

  • Однак, на наше щастя розкрутити його нам вдалося досить швидко і всі переживання з цього приводу виявилися марними.
  • Від'єднуємо без особливих проблем патрубки, що йдуть від радіатора, а також відкручуємо стартер.
  • Під час від'єднання проводки ми раптом виявили, що на одному з проводів тримається шматок або фрагмент вирваного корпусу блоку циліндрів.​

на одном из проводов держится кусок или фрагмент вырванного корпуса блока

  • Не відкручуючи його, ми все разом відкладаємо в сторону, щоб нам не заважало потім виймати мотор.
  • Компресор кондиціонера ми зняти не можемо, оскільки в ньому знаходиться закачаний фреон.

Компрессор кондиционера мы снять не можем, поскольку в нём находится закачанный фреон

  • Тому ми його просто відведемо в сторону.
  • Для цього він навіть кріпиться відповідним чином на скошених кронштейнах, які дають нам можливість відводити агрегат в сторону після того, як відкрутимо.
  • А в цей момент сам двигун витягнути вгору.
  • Але, щоб витягнути цей агрегат, спочатку необхідно від'єднати його від подушки двигуна з одного й іншого боку.​

необходимо отсоединить мотор от подушки двигателя

  • Потім ще належить відкрутити третю подушку, розташовану на коробці.
  • І після цього спробуємо відкрутити саму коробку і відвести її потім в сторону.
  • Ще однією проблемою при розбиранні є відкручування підвісного підшипника правого приводу.​

проблемой при разборке является откручивание подвесного подшипника правого привода

  • Проблема тут полягає в тому, що він прикручений до самого двигуна і відкрутити його вельми проблематично.
  • Відкрутивши коробку від подушки, ми спробували її зрушити в сторону, щоб можна було зняти сам двигун.
  • Однак у нас це не вийшло, тому довелося все-таки відкручувати обидва приводи і знімати КПП.
  • І тільки після цього нам все ж вдалося вийняти двигун з автомобіля.​

всё же удалось вынуть двигатель с автомобиля

  • Так як передній каталізатор у нас став протікати, тому заодно знімаємо його і заваримо потім.​

 передний катализатор у нас стал протекать, поэтому заодно снимаем его

  • Під час ремонту каталізатора Шевроле Епіка заодно почистили його і звідти висипали цілу купу бруду і попелу та нагару, що перетворилися на шматки.

высыпали целую кучу грязи и превратившегося в куски пепла и нагара.

  • Все це після 200 тис.кілометрів пробігу.
  • Після цього вирішили порівняти котушку запалювання з нашого силового агрегату і з корейського.​

 сравнить катушку зажигания с нашего силового агрегата и с корейского

  • В результаті тільки зовнішнього огляду добре видно, що колодязі для них на двигуні вже різні.
  • Крім того, відразу видно, що і роз'єми у них також різні за розміром.

 разъёмы у них также разные по размеру

  • Одним словом, ми прийшли до висновку, що зі знову придбаного мотора нам стане в нагоді тільки все його залізо, грубо кажучи, а решта потрібно ставити зі свого.
  • Це стосується, перш за все, електроніки. Мало того, кришка головки блоку циліндрів також відрізняється за формою.​

крышка ГБЦ также отличается по форме

  • Збираючи новий двигун, завжди гарненько потрібно змащувати кільця на колодязях свічок запалювання.

нужно смазывать кольца на колодцах свечей зажигания

  • До речі, в силовому агрегаті, який був придбаний, ми помітили досить багато масла в колодязі свічок запалювання першого і другого циліндрів.
  • А це вже не є добре.
  • Перед установкою кришки клапанів на зібраний мотор, необхідно послабити кріплення бічного кронштейна.​

необходимо ослабить крепление бокового кронштейна

  • Просто тут така конструкція, що якщо цього не зробити, то саму кришку встановити на місце вам не вдасться.
  • Ну і після цього вже можна ставити клапанну кришку на своє місце.​

можно ставить клапанную крышку на своё место

  • В результаті зібрали ми все-таки новий або знову придбаний двигун і благополучно встановили його на автомобіль. 
  • Після цього перевірили в роботі і проїхавши одну тисячу кілометрів, вирішили перевірити компресію в його циліндрах.
  • Просто стало цікаво, та й потім, неможливо так відразу встановити, чи присутня підвищена витрата масла чи ні.
  • Хоча за цей час пішло вже 800 гр. масла. Але, ось куди воно пішло, поки ми не знаємо.
  • Крім того, ми помітили, що при прогріванні з вихлопної труби агрегату виходив підозрілий димок.
  • Все це разом узяте і змусило нас перевірити рівень споживання масла.
  • Правда, перед цим ми вибили весь бруд з одного каталізатора. Після цього вирішили вибити і другий.
  • Для того, щоб перевірити компресію, ми викручуємо свічки запалювання Шевроле Епіка.
  • Під час викручування чомусь відразу вирвався фіксатор на ковпачку свічки.вырвался фиксатор на колпачке свечи.
  • Після цього викрутили одну свічку і бачимо, що нагар на ній нормальний, білого кольору.​

 выкрутили одну свечу и видим, что нагар на ней нормальный

  • Звичайно, одна тисяча кілометрів-це недостатній пробіг для того, щоб отримати справжню картину стану двигуна, але все ж.
  • Так ось, коли викрутили другу свічку, то та виявилася в маслі.

когда выкрутили вторую свечу, то та оказалась в масле

  • Це вже, звичайно, не дуже хороший знак. Але, діватися нікуди, викручуємо всі свічки.
  • Після цього беремо компресометр і з його допомогою перевіряємо компресію у всіх шести циліндрах.
  • В результаті прилад показує у всіх однаково-майже 10 Атм. Це прилад китайського виробництва.
  • Після цього взяли компресометр вітчизняного виробництва і ще раз переміряли компресію.
  • Цей прилад також показав у всіх шести циліндрах однаковий тиск, тільки вже рівний 12 Атм.
  • Як би там не було, але ми вирішили провести раскоксовку двигуна, щоб вже більше сюди не заглядати.
  • Тому, піднімаємо домкратом трохи передню частину авто.
  • Після цього виставляємо поршні у всіх циліндрах приблизно в середнє положення.
  • Для цього викрутили свічки запалювання, попередньо прогрівши двигун до температури 70 градусів, і через колодязі і отвори свічок простим щупом визначили положення поршнів в кожному з циліндрів.
  • Всі поршні виставляли методом провертання одного з передніх коліс, попередньо включивши п'яту передачу в КПП
  • Після цього заливаємо в кожен циліндр спеціальний засіб для раскоксовки.
  • Тут також виникла невелика проблема. Справа в тому, що балончик засобу розрахований на чотири циліндри, а у нас таких шість.
  • Тому вирішили спочатку залити в кожен циліндр по 20мл, а решту потім додамо.
  • Заливаємо за допомогою спеціального шприця, який поставляється в комплекті з рідиною.

Заливаем средство с помощью специального шприца

  • Потрібно також уточнити, що ми виявили підтікання масла з-під ущільнювача кронштейна паливного фільтра.
  • Просто це "хвороба", характерна для цих двигунів.
  • В результаті нам вистачило по 30мл на кожен циліндр.
  • Після цього, згідно з інструкцією, вкручуємо всі свічки запалювання, але тільки на три витка.
  • Це потрібно для створення ефекту парової лазні, і щоб всі свічки пропарилися також.
  • Далі, згідно з тією ж інструкцією, необхідно залишити в такому положенні двигун на термін від 1 до 12 годин в залежності від ступеня забитості і закоксованості агрегату.
  • Ми ж вважаємо, що в даному випадку буде достатньо і шести годин.
  • Протягом цього часу рекомендується періодично смикати поршні, щоб залитий засіб повністю потрапив під поршневі кільця.
  • Але, для цього не обов'язково прокручувати вал, а досить трошки посмикати або покрутити з боку в бік за колесо автомашини.

немножко подёргать или покрутить из стороны в сторону за колесо

  • Просто, якщо ми будемо сильно провертати колінвал, то у нас може видавити під тиском ледь вкручені свічки запалювання Шевроле Епіка.
  • Через 2,5 години пробуємо за допомогою того ж шприця дістати рідину з циліндрів.
  • Але, її нам вдалося знайти тільки в першому і третьому циліндрі. І то, дуже мало, до того ж чорної пречорної.
  • В інших циліндрах нічого викачати не вдалося.
  • А це говорить про те, що вся залита рідина разом з брудом пішла в масляний піддон.
  • Тому викачуємо ту рідину, що залишилася в циліндрах.
  • Після цього всі їх гарненько продуваємо і заливаємо в двигун промивне масло.
  • Потім заливаємо туди ж і рідину для промивання двигунів.
  • Ця рідина, промивне масло поставляється зазвичай в комплекті з рідиною для раскоксовки силових агрегатів автомашин.
  • Далі, після того, як все залили, вичавлюємо педаль газу повністю і тричі пробуємо запустити двигун тривалістю не більше 5 секунд кожен раз.
  • При цьому створюється враження, що в нашому моторі геть відсутні поршні.
  • Після цього пробуємо запустити вже нормально двигун.
  • З потугами, але він все-таки запускається і з вихлопної труби при цьому відразу буде виходити дим якийсь час.

с выхлопной трубы при этом сразу будет выходить дым

  • Даємо пропрацювати мотору 5 хвилин на холостих обертах. Дим з труби значно зменшився, але повністю все одно не припинився.
  • Доводимо температуру двигуна до робочого рівня і вимикаємо. Пізніше зливаємо все масло.
  • В цьому випадку у нас зібралося в приготовленій ємності не масло, а практично болото чорне.

собралось в приготовленной ёмкости не масло, а практически болото чёрное

  • Після цього заливаємо в наш силовий агрегат нове масло і згідно з вимогою інструкції по розкоксовці, нам буде потрібно проїхати 5-10 кілометрів з незначно завищеними обертами.​

 потребуется проехать 5-10 километров с незначительно завышенными оборотами.

  • Потім знову перевіряємо компресію у всіх циліндрах.
  • У нашому випадку вона збільшилася після проведення раскоксовки, але зовсім не на багато.
  • Тому залишається подивитися в процесі подальшої експлуатації зібраного нами силового агрегату на витрату масла.
  • Якщо вона виявиться завищеною, тоді доведеться вживати інших відповідних заходів.
  • А поки нашу розповідь про самостійну установку контрактного двигуна об'ємом 2,0 л замість агрегату Шевроле Епіка, що вийшов з ладу, на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна двигуна Шевроле Епіка 2.0, установка контрактного двигуна"

Відгуки: 0




.