• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків передньої балки Шевроле Авео

З метою надати додаткову жорсткість кузову автомобіля, а, отже, і міцність, придуманий додатковий елемент кузова – підрамник або ж балка.

Сьогодні в автомобільних моделях можуть встановлюватися до трьох таких елементів, кожен з яких виконує свою роль.

У субкомпактному Шевроле Авео встановлений один підрамник в передній частині рами.

Його установка продиктована, перш за все, прагненням зміцнити несучий кузов і надати йому більшої жорсткості.

Разом з тим установка такої деталі допоможе зменшити вібрацію і шум в салоні від ударів коліс під час руху по нерівних дорогах, а також роботи силового агрегату.

Пересування в автомобілі з несучим кузовом і підрамником внизу є більш комфортним завдяки кріпленню останнього до кузова за допомогою спеціальних демпфуючих елементів.

Такими елементами є сайлентблоки.

Наявність в їх складі прогумованих елементів практично повністю згладжує всі удари і коливання, що доходять до кузова і салону автотранспортного засобу.

Однак, з плином часу гумка в сайлентблоках розбивається, тріскається і розповзається чи деформується.

В результаті вона втрачає свої демпфуючі властивості.

А це призводить не тільки до погіршення згладжування ударів, вібрації, а також шуму двигуна, але і до виникнення додаткових ударів металу об метал.

Мало того, така ситуація призводить до погіршення керованості автомобілем. А це вже пряма загроза безпеці пересуванню.

Тому в обов'язковому порядку розбиті сайлентблоки необхідно замінювати на нові.

Міняємо своїми руками сайлентблоки переднього підрамника (балки) Chevrolet Aveo

У пропонованій черговий статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно замінити всі сайлентблоки підрамника або балки автомобіля Шевроле Авео.

каким образом самостоятельно заменить все сайлентблоки подрамника или балки автомобиля Шевроле Авео.

  • Отже, ми вирішили замінити відразу задні і передні сайлентблоки переднього підрамника нашого авто.

 решили заменить сразу задние и передние сайлентблоки переднего подрамника

  • А для того, щоб можна було виконати це завдання потрібно, перш за все, підняти передню частину автомашини.
  • Після цього необхідно злити масло з гідропідсилювача керма.
  • Для цього відкручуємо кришку бачка ГУР і за допомогою шприця або насоса необхідно викачати звідти всю рідину.

откручиваем крышку бачка ГУР и с помощью шприца или насоса необходимо выкачать оттуда всю жидкость

  • Пов'язано це з тим, що при опусканні в подальшому підрамника, нам доведеться від'єднати шланг обратки цього вузла.

придётся отсоединить шланг обратки ГУР

  • Від'єднувати ми його змушені будемо т. як при опусканні балки банально не вистачить довжини шланга, і він не дасть нам це зробити.
  • Однак, така ситуація нам тільки на руку, так як можна буде заодно і промити розширювальний бачок ГУР.

можно будет заодно и промыть расширительный бачок ГУР

  • Та й саму рідину можна буде замінити, оскільки в ній, особливо в самому бачку, зібралося вже достатня кількість бруду.
  • А для того, щоб зняти розширювальний бачок, багато зусиль докладати не буде потрібно.
  • Для цього необхідно буде відкрутити всього дві гайки його кріплення.

открутить всего две гайки крепления бачка

  • А також відкрутимо ще один болт, що утримує бачок ГУР.

открутим ещё один болт, удерживающий бачок ГУР

  • Після цього послаблюємо хомути двох підвідних шлангів від бачка гідропідсилювача керма.

ослабляем хомуты двух подводящих шлангов от бачка гидроусилителя руля

  • Потім, від'єднавши верхній шланг, вставляємо його відразу в порожню пляшку.

 отсоединив верхний шланг, вставляем его сразу в пустую бутылку

  • А далі починаємо обертати рульове колесо з боку в бік.
  • При цьому залишки масла з гідропідсилювача витечуть в підставлену пляшку.
  • Заливати ж нове масло по завершенню ремонту будемо в зворотньому порядку.
  • Тобто, встановлюємо на своє місце вичищений, промитий бензином і висушений розширювальний бачок.
  • Потім приєднуємо до нього шланги і закріплюємо їх. Після чого заливаємо в бачок нове масло.

заливаем в бачок новое масло

  • Після цього знову ж прокручуємо кермо з боку в бік.
  • При цьому в бачку почнуть з'являтися повітряні бульбашки, а сам рівень масла зменшуватися.

в бачке начнут появляться воздушные пузырьки, а сам уровень масла уменьшаться.

  • Це нормальний процес, оскільки масло в цей час заповнює всю магістраль гідропідсилювача керма Шевроле Авео, витісняючи з неї повітря.
  • Додаємо в бачок масло в міру зменшення його рівня і продовжуємо провертати кермо з боку в бік.
  • Робимо це до тих пір, поки масло не перестане йти і рівень його буде залишатися на місці.
  • Але, це все ми будемо виконувати потім.
  • А поки, від'єднавши розширювальний бачок і викачавши з магістралі ГУР все масло, в салоні авто внизу під педалями управління від'єднуємо рульову колонку від рульової рейки.

отсоединяем рулевую колонку от рулевой рейки.

  • Зробити це потрібно тому, що рульова рейка кріпиться до підрамника.
  • Але, перш ніж це зробити, необхідно замкнути рульове колесо.

необходимо запереть рулевое колесо

  • Тобто, вийняти ключ із замка запалювання і після цього провернути кермо до характерного клацання.
  • Якщо ви цього не зробите, то потім, після від'єднання рульової колонки від рульової рейки рульове колесо почне вільно обертатися.
  • А це може привести до того, що можна буде пошкодити всі дроти підключення повітряної подушки безпеки, а також сигналу.

можно будет повредить все провода подключения воздушную подушку безопасности, а также сигнал

  • Після цього вже можемо роз'єднувати рульову колонку з рейкою. Але, для початку нанесіть мітки на шліцах і на корпусі кардана.

нанесите метки на шлицах и на корпусе кардана

  • Для цього можна взяти звичайну фарбу. Нанесення таких міток дасть можливість потім при складанні встановити кермо в те ж положення.
  • Ну і потім просто відпускаємо верхній болт на кардані, а нижній при цьому викручуємо повністю.

отпускаем верхний болт на кардане, а нижний при этом выкручиваем полностью

открутить нижнюю подушку двигателя

  • Для цього нам доведеться відкрутити два болта на середині підрамника і один на самому двигуні.
  • Після цього ви отримуєте доступ до внутрішньої частини підрамника, де можна буде вичистити весь зібраний бруд.
  • І, щоб продовжити термін служби цієї деталі, нанести на внутрішню поверхню її мовіль.  
  • Якщо ви плануєте замінити тільки задні сайлентблоки, то цього буде цілком достатньо.
  • Тепер можете відкручувати у всіх чотирьох точках кріплення підрамника.
  • При цьому на передніх сайлентблоках необхідно буде відкрутити дві гайки, а на задніх два болта.

на передних сайлентблоках необходимо будет открутить две гайки, а на задних два болта.

  • Якщо ж ви вирішили замінити і передні сайлентблоки підрамника Шевроле Авео, як це збираємося робити ми, то в такому випадку доведеться ще й від'єднати обидва передніх ричага підвіски.

отсоединить оба передних рычага подвески

  • Для цього доведеться викрутити два болта. Крім того, потрібно буде також зняти і шарові опори.
  • Ну, а якщо ж ми все це будемо знімати, то в разі необхідності можна заодно замінити шарові опори, а також перепресувати сайлентблоки передніх ричагів.
  • Після того як ричаги від'єднали, підрамник або балку передню необхідно підперти домкратом.

подрамник или балку переднюю необходимо подпереть домкратом

  • Домкрат при цьому встановлюємо по центру підрамника, і після цього у нас буде можливість пересувати його вниз або вгору по необхідності.
  • Тепер, коли ми будемо відпускати гайки і болти кріплення підрамника, він буде поступово відходити від кузова автомобіля.
  • Також в цей момент необхідно дивитися за шлангом обратки ГУР, про який раніше вже згадувалося.
  • Як тільки підрамник просяде на стільки, що з'явиться можливість просунути руку з пасатижами до цього шлангу, від'єднайте його від рульової рейки.

просунуть руку с пассатижами к шлангу обратки и отсоедините его от рулевой рейки.

  • Цей шланг йде вгору в бік акумуляторної батареї і кріпиться за допомогою хомута, який і буде потрібно послабити.
  • Тепер нарешті можемо приступати до заміни самих сайлентблоків. Задні сайлентблоки в цьому випадку видаляються досить легко.
  • Для цього між стінкою кузова авто і корпусом підрамника вставляємо будь-яку торцеву головку.

между стенкой кузова авто и корпусом подрамника вставляет любую торцевую головку.

  • І після цього підставляємо під сайлентблок домкрат і без шайби або з шайбою дещо меншою по діаметру, ніж на ньому стояла, починаємо просто видавлювати шарнір з його гнізда.

начинаем просто выдавливать шарнир из его гнезда

  • При цьому потрібно запам'ятати, яким чином цей сайлентблок був встановлений в підрамнику: в якій стороні його низ, а в якій верх.
  • Далі, при установці нового сайлентблока, змастіть його і посадочне місце в підрамнику мильним розчином.
  • Також не забудьте промазати місце зіткнення цього сайлентблока з кузовом литолом або іншим будь-яким мастилом.
  • Справа в тому, що під час руху ці сайлентблоки впираються своєю металевою частиною в кузов Шевроле Авео і тому за відсутності мастила в цьому місці він просто прикипить.
  • Підготувавши все до установки нового шарніра, встановлюємо його на своє місце, прибираємо раніше підставлену головку між кузовом і підрамником і знову тиснемо домкратом.
  • Тільки тепер вже тиснемо не на сам сайлентблок, а на корпус або стінку підрамника.

 давим не на сам сайлентблок, а на корпус или стенку подрамника

  • Останній піднімається вгору, а сайлентблок легко встає на своє місце в підрамнику.
  • У тому випадку, коли ви міняєте тільки передні сайлентблоки, необхідно підрамник опустити на стільки, на скільки це буде можливо.
  • При цьому ні рульові тяги, ні стабілізатори відкручувати необов'язково.
  • Потім беремо довгу шпильку, вставляємо її в шматок трубки, діаметр якої дозволяє входити в неї сайлентблоку, а також вставляємо в сайлентблок, зверху ставимо довгу гайку і закручуємо її.

 берём длинную шпильку, вставляем её в кусок трубки, диаметр которой позволяет входить в неё сайлентблоку, а также вставляем в сайлентблок, сверху ставим длинную гайку и закручиваем её.

  • Таким ось чином поступово видавлюємо сайлентблок в трубу.
  • Гайку для цього використовували навмисне довгу, щоб при затягуванні не зірвалося в ній різьблення.
  • Весь такий інструмент для видавлювання сайлентблоків можна знайти в будь-якому гаражі або на металобрухті.
  • Тому немає необхідності витрачатися на придбання спеціального знімача.
  • Мало того, порівнявши старий передній сайлентблок з новим, ми не знайшли великої різниці у внутрішньому діаметрі їх.

не нашли большой разницы во внутреннем диаметре их

  • Крім того, на шпильці, за допомогою якої кріпиться підрамник, і яка проходить крізь цей сайлентблок також не видно ніяких пошкоджень, подряпин або вироблень.

на шпильке также не видно никаких повреждений, царапин или выработок.

  • А сайлентблок при цьому сідає на неї з досить великим люфтом.

сайлентблок при этом садится на неё с довольно большим люфтом

  • Це говорить лише про те, що в процесі експлуатації обидва передніх сайлентблока підрамника не отримують горизонтальних навантажень ніяких, а тільки лише вертикальні.
  • У зв'язку з цим вони і виглядають цілком пристойно після довгої експлуатації.
  • Тому за великим рахунком передні сайлентблоки можна і не міняти, хіба, що в міру необхідності.
  • Але, в нашому випадку ми будемо міняти, оскільки всеодно вже зняли практично підрамник.
  • Попередньо змастивши новий передній сайлентблок і його посадочне місце мильним розчином, запресовуємо його точно таким же способом, як і видавлювали.

запрессовываем передний сайлентблок таким же образом

  • Єдиною різницею при цьому є труба, яка має значно меншу довжину.
  • Після того як всі сайлентблоки запресували, починаємо збирання в зворотній послідовності.
  • При цьому потрібно дивитися, щоб шліци на рульовій рейці в салоні авто встали точно таким же чином, як і були до розбирання.
  • Крім того, не забувайте під'єднати шланг обратки до гідропідсилювача керма. А також гарненько затягуйте всі гайки і болти.
  • Після завершення збирання бажано проїхатися трохи на автомобілі, при тому не тільки по рівному дорожньому покриттю.
  • При цьому уважно вслухайтеся, щоб не було сторонніх стукотів і звуків в підвісці.
  • Потім поверніться назад в гараж і ще раз перевірте затягування всіх болтів і гайок.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну сайлентблоків переднього підрамника або балки Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передньої балки Шевроле Авео"

Відгуки: 0




.