Заміна задніх тормозних колодок Шевроле Авео

Простота конструкції і надійність є основними причинами застосування більше ста років на автомобілях гальмівних механізмів барабанного типу.

Саме такими гальмами на задніх колесах укомплектована популярна субкомпактна модель автотранспортного засобу Шевроле Авео.

Тут в цій машині встановлені гальмівні барабани класичного, найбільш популярного, типу з фланцем.

Це означає, що сам барабан встановлюється в такому випадку на ступицю колеса, яка в той же час залишається самостійною складовою частиною цього механізму.

Гальмівний барабан - це своєрідний суцільнометалевий циліндр, внутрішні стінки якого мають гладку і чисту поверхню, оброблену з високою точністю.

Зроблено це з метою забезпечити рівномірне і щільне прилягання гальмівних колодок.

Останні розташовані всередині барабана і мають зверху спеціальні фрикційні накладки.

Спрацьовування такого типу гальмівного механізму здійснюється методом притискання нерухомо закріплених на опорному щиті колодок до внутрішньої стінки обертаючого одночасно зі ступицею гальмівного барабана.

Саме це і призводить до того, що з плином часу фрикційні накладки колодок стираються і товщина їх зменшується аж до повного зникнення.

Стирання накладок колодок в гальмівному барабані призводить до погіршення спрацьовування гальмівного механізму, що в свою чергу потрібно замінити запчастини на Шевроле Авео і перевірити рівень гальмівної рідини.

Тому стану гальмівних колодок завжди приділяється особлива увага.

Зазвичай водій відчуває сам за характером спрацьовування гальм і довжині гальмівного шляху при цьому про необхідність заміни гальмівних колодок.

Крім того, періодичність такої заміни завжди вказана в мануалі кожного конкретного автомобіля.

Виконати такий вид ремонту цілком під силу будь-якому власнику автомашини у себе в гаражі.

Виконуємо самостійно заміну гальмівних колодок заднього гальма автомобіля Chevrolet Aveo

У представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином своїми руками зробити заміну колодок заднього гальма барабанного типу Шевроле Авео.

каким образом своими руками произвести замену колодок заднего тормоза барабанного типа Шевроле Авео.

  • У нашій автомашині на задніх колесах встановлені гальмівні механізми з роздільними барабанами.
  • Це коли ступиця колеса є окремою складовою частиною всього механізму.
  • І ось ми вирішили своїми руками зробити заміну в цьому механізмі гальмівних колодок.
  • Для того, щоб виконати цю операцію, ми встановили під передні колеса упори, що виключають мимовільний рух авто.
  • Після цього під заднє колесо, де збираємося проводити заміну, встановлюємо домкрат і піднімаємо кузов таким чином, щоб звільнити колесо, але в той же час, щоб воно не відривалося ще від підлоги.
  • Потім відкручуємо чотири гайки, за допомогою яких кріпиться це колесо.
  • Гайки відкручуємо до тих пір, поки вони не стануть крутитися вільно.
  • Після цього піднімаємо кузов авто ще, щоб між колесом і підлогою утворився просвіт.
  • І потім вже вільно відкручуємо повністю гайки, після чого знімаємо колесо.

свободно откручиваем полностью гайки, после чего снимаем колесо

  • Далі відкручуємо за допомогою викрутки два гвинти, якими утримується гальмівний барабан колеса Шевроле Авео.

 откручиваем с помощью отвёртки два винта, с помощью которых крепится тормозной барабан

  • Потім знімаємо барабан зі ступиці.

снимаем барабан со ступицы

  • Тепер нам буде потрібно зняти гальмівні колодки зі щита і механізм ручного або стоянкового гальма.
  • Для цього знімаємо всі пружини. На початку знімаємо маленькі пружини.

В начале снимаем маленькие пружины

  • Знімаємо їх досить просто: зі зворотного боку шита притримуємо однією рукою штіфти, а з лицьового боку іншою рукою беремо пасатижами за шайби, що зверху пружин стоять, вдавлюємо їх спочатку, а потім провертаємо на 90 градусів.

берём пассатижами за шайбы, что сверху пружин стоят, вдавливаем их сначала, а затем проворачиваем на 90 градусов.

  • При цьому шайба знімається і за нею вільно випадає пружина, звільняючи в свою чергу штіфт.

шайба снимается и за ней свободно выпадает пружина, освобождая в свою очередь штифт

  • Ми їх просто виймаємо в сторону задньої осі автомобіля.
  • Далі тими ж пасатижами знімаємо з зачеплення верхню велику пружину.

снимаем с зацепления верхнюю большую пружину

  • Після того, як вивели верхню пружину із зачеплення, можна взяти одну колодку, відвести трохи, повернути на бік, і нижня пружина сама по собі послаблюється.

взять одну колодку, отвести немного, повернуть на бок, и нижняя пружина сама по себе ослабляется.

  • Тепер знімаємо наконечник розпірної планки ручника Шевроле Авео.

снимаем наконечник распорной планки ручника

  • Потім просто відчіплюємо колодку від нижньої пружини.

просто отцепляем колодку от нижней пружины

  • І далі нам буде потрібно зняти наконечник троса ручного гальма з його розтискного ричага.

снять наконечник троса ручного тормоза с его разжимного рычага

  • А робиться це досить просто. Пасатижами на початку стискаємо пружину троса (відводимо її від ричага).

сжимаем пружину троса (отводим её от рычага)

  • Потім, утримуючи пружину в стислому положенні, провертаємо ричаг таким чином, щоб проріз на його вусі виявився вгорі.

удерживая пружину в сжатом положении, проворачиваем рычаг таким образом, чтобы прорезь на его ухе оказалась вверху

  • І тепер просто опускаємо його вниз, знімаючи таким чином з троса ручника Шевроле Авео.
  • Після того, як ви розібрали гальмівний механізм і зняли колодки, необхідно попутно провести ретельний огляд всіх складових і зробити їх дефектовку.

попутно провести тщательный осмотр всех составляющих и произвести их дефектовку.

  • При цьому необхідно мати на увазі, що всі деталі з явними виробленнями або ушкодженнями, а також зі слідами іржі в обов'язковому порядку підлягають заміні.
  • У нашому випадку дуже добре видно, що штіфти по центру практично протерлися до кінця і буквально скоро зламаються.

 штифты по центру практически протёрлись до конца и буквально скоро сломаются.

  • Тому вони в обов'язковому порядку підлягають заміні.
  • Необхідно замінити і наконечник розтискного ричага, на якому є сліди іржі.
  • Провівши зовнішній огляд, ми прийшли до висновку, що практично всі деталі гальма підлягають заміні.
  • Також звертаємо увагу і на стан фрикційних накладок на знятих колодках.
  • Перевіряють їх товщину, а також рівномірність зносу.
  • У нашому випадку на Шевроле Авео добре видно, що частина накладки на колодці добре витерлася, а частина навіть зовсім не притискалася до внутрішньої стінки барабана.

 часть накладки на колодке хорошо вытерлась, а часть даже совсем не прижималась к внутренней стенке барабана..

  • Такий стан може свідчити про недоліки в роботі гальм.
  • Що стосується самого механізму підводки колодок, то він у нас також остаточно заіржавів і його насилу вдалося роз'єднати.

механизм подвода колодок окончательно заржавел и его с трудом удалось разъединить

  • Короткий наконечник насилу вдалося витягнути, правда регулювальна гайка на ньому при цьому ще вільно обертається.

Короткий наконечник с трудом удалось вытащить, правда регулировочная гайка на нём при этом ещё свободно вращается

  • Все це результат того, що трохи більше року тому ми всі ці деталі змащували спеціальним мастилом.
  • Далі перевіряємо знос гальмівного барабана в обов'язковому порядку. Для цього вимірюємо внутрішній його діаметр.
  • Згідно мануалу, цей діаметр не повинен перевищувати 201мм.
  • У нашому ж випадку цей розмір, при вимірюванні лінійкою, склав цілих 206мм.

размер внутреннего диаметра барабана, при измерении линейкой, составил целых 206мм

  • Безумовно такий барабан необхідно міняти, але не зараз.
  • Справа в тому, що якщо внутрішній діаметр барабана перевищує встановлену норму, то це веде до того, що гальмівні колодки будуть долати більшу відстань при спрацьовуванні механізму для притискання до його поверхонь.
  • Крім того, це може загрожувати нерівномірним зносом фрикційних накладок.
  • У будь-якому випадку ефективність гальм в цьому випадку значно знижується.
  • Ми ж змушені залишити наявний на Шевроле Авео гальмівний барабан з тієї простої причини, що у нас просто немає іншого для заміни.
  • Ми його не замовили попередньо, що потрібно завжди враховувати. Тому заміна буде проведена вже пізніше.
  • А поки за допомогою болгарки ми ретельно очищаємо наявний барабан від іржі і бруду.
  • Зате ця процедура дозволила знайти на цій гальмівній деталі вибитий заводський номер.

на этой тормозной детали выбитый заводской номер

  • І не тільки один номер, а навіть два номери нам вдалося знайти на цьому барабані.

даже два номера нам удалось найти на этом барабане

  • Тому при замовленні можна перевірити тепер обидва номери і по якомусь з них таки вдасться відшукати в каталозі необхідну деталь для заміни.
  • Але, все це було б ще терпимо, якби не один досить неприємний момент.
  • Справа в тому, що для виконання ремонту ми попередньо придбали спеціально призначений для Шевроле Авео ремкомплект.

предварительно приобрели специально предназначенный для Шевроле Авео ремкомплект.

  • У нього входять практично всі деталі гальмівного механізму задніх коліс.
  • Але, коли ми почали розглядати ці деталі, то почали спливати дуже цікаві моменти.
  • Перш за все, коли ми порівняли наші проржавілі майже повністю штирі зі штирями з ремкомплекту, то останні виявилися практично на цілий сантиметр довшими.

штыри из ремкомплекта оказались практически на целый сантиметр длиннее.

  • Якщо їх встановити на колесо, то вони виявляться вище самих колодок і в результаті будуть упиратися в гальмівний барабан.
  • Тому такі штирі не годяться для установки на наше авто і доведеться замість них підбирати болти.
  • У випадку зі стяжною або поворотною довгою пружиною ситуація виглядає в точності до навпаки.

В случае со стяжной или возвратной длинной пружиной ситуация выглядит в точности до наоборот.

  • Тут пружина з ремкомплекта на цілих півтора сантиметра коротша заводської.
  • Зате виступаючий вусик на новій пружині на 0,5 см довший, ніж такий же на заводській.

 выступающий усик на новой пружине на 0,5см длиннее, чем такой же на заводской

  • Довгий наконечник в ремкомплекті виявився практично ідентичний нашому.

Длинный наконечник в ремкомплекте оказался практически идентичный нашему

  • Що стосується короткого наконечника з регулюючою гайкою, то до нього також є питання.
  • Хоча по довжині наконечник з ремкомплекта нічим не відрізняється, то сильно впадає в очі значно тонше його плоский кінець.

 бросается в глаза значительно тоньше плоский конец нового наконечника

  • Мало того, тріскачка на регулювальній гайці в новому наконечнику виготовлена з протилежного боку.

трещотка на регулировочной гайке в новом наконечнике изготовлена с противоположной стороны

  • А це кардинально змінює напрямки регулювання довжини розпірної планки механізму Шевроле Авео цією гайкою.
  • Тобто, гайка на новому наконечнику має ліву різьбу.
  • Крім того, напрямок зубчиків на тріскачці також виконано у зворотний бік, що в підсумку не дасть правильно регулювати довжину планки.
  • Звичайно, можна тут спробувати комбінувати, але це вже зовсім не те.
  • Навіщо тоді варто купувати новий ремкомплект, та ще й два, як це зробили ми в даному випадку (лівий і правий).
  • Якщо ми візьмемо черговий гак і порівняємо його з аналогічним з придбаного ремкомплекту, то побачимо, що він загнутий зовсім в іншу сторону.

крючок загнут совсем в другую сторону.

  • Одна з деталей механізму підведення гальмівних колодок в новому комплекті також має зовсім іншу форму вигину в порівнянні з оригіналом.

деталь имеет совсем другую форму изгиба по сравнению с оригиналом.

  • Крім того, різниці між лівою і правою абсолютно немає чомусь.
  • Мало того, вона виготовлена зі звичайної бляшанки і тому дуже легко згинається руками.

она изготовлена из обыкновенной жестянки и поэтому очень легко сгибается руками.

  • У нашому ж пристрої цього зробити ніяк не вийде.
  • В результаті з усього ремкомплекту однозначно підходять на наш Шевроле Авео тільки пару деталей буквально.
  • Решта ж зовсім не підходять з різних причин.
  • Тому залишається відправити цей комплект назад, а використовувати власні резерви, в тому числі і перебрати ще раз наявні запчастини.
  • Попутно хочеться поділитися однією порадою.
  • Справа в тому, що для механізму самопідводу колодок в ремкомплектах не продаються шайби.
  • Ці шайби встановлюються зверху одного з ричагів механізму на втулку для його фіксації.

Эти шайбы устанавливаются сверху одного из рычагов механизма

  • У зв'язку з цим ми рекомендуємо купувати окремо самоконтрящі шайби з наступним каталожним номером.

рекомендуем приобретать отдельно самоконтрящиеся шайбы со следующим каталожным номером.

  • І тоді, ви одягнете цю шайбу зверху на ричаг, злегка розпластаєте її якоюсь наставкою і все, ричаг у вас буде надійно зафіксований.

оденете эту шайбу сверху на рычаг, слегка распластаете её какой-то наставкой и всё

  • Правда, потрібно мати на увазі, що ця шайба одноразового використання.
  • Хоча, є умільці, які примудряються їх використовувати і більше одного разу.
  • Але коштує вона зовсім нічого, тому чи є сенс мучитися.
  • Тепер кілька слів про те, яким чином працює цей механізм самопідводу колодок.
  • У вільному положенні механізм виглядає наступним чином.

В свободном положении механизм выглядит следующим образом

  • Але, при натисканні на педаль гальма Шевроле Авео нам потрібно, щоб гальмівні колодки розтискувалися і прилягали до внутрішньої поверхні стінок барабана.
  • Тому під впливом пружини прапорець ричага самопідводу відводиться і за зуби на храповику прокручує регулювальну гайку.

 под воздействием пружины флажок рычага самоподвода отводится и за зубья на храповике прокручивает регулировочную гайку.

  • Таким чином, цей механізм мимовільно регулює довжину розпірної планки, а з нею і величину ходу колодок.
  • І якщо у вас ричаг не буде зафіксований шайбою, то він буде бовтатися і відповідно весь механізм самопідводу працювати не буде.

если у вас рычаг не будет зафиксирован шайбой, то он будет болтаться

  • Тому будьте уважні при покупці ремкомплектів для заміни гальмівних колодок і завжди при проведенні такого ремонту уважно проводьте огляд і дефектовку всіх деталей гальмівного механізму, знятого з коліс вашого автомобіля.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну задніх гальмівних колодок барабанного гальма Шевроле Авео на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх тормозних колодок Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Барабан гальмівний для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Тормозні колодки задні для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колодки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пружина для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шайба для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Трос для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.