І так, сьогодні у нас на ремонті двигун від автомобіля Чері Тіго. Мені привезли двигун Чері Тіго. Люди його перегріли, пропала тяга. І ось привезли на капітальний ремонт. Є деякі поршні. Вирішили замовити ще повністю комплект – гільзи, поршні, кільця і пальці. Замовляли на сайті Азія центр. Будемо гільзувати.
І так, зараз буде повна розбирання. Починаємо розбирати наш двигун Чері Тіго зі зняття зчеплення. Відкручуємо кошик маховика. Для цього викручуємо 6 болтів. Щоб зняти кошик, вставляємо в отвір болтик. Однією рукою вставляємо потужну викрутку в зуби, і тримаємо маховик від провертання. А другою рукою беремо і відкручуємо саму кошик. Після чого відкручуємо 6 болтів кріплення маховика до коленвалу. Тут головка на 16 і буде потрібно великий важіль. Я відкручую пістолетом.
Значить маховик зняли. Тепер можна безпосередньо розбирати сам двигун Чері Тіго. Починаємо з піддону. Головкою на 10 знімаємо тут 4 болта, і далі рухаємося по колу. Знімаємо картер.
Піддон вже зняли. Прокладка тут заводом не передбачена, все стоїть на герметику. Акуратненько від'єднуємо від герметика. Бачимо маслосбірник і масляний відлив. І бачимо тут в піддоні якусь стружку. Далі будемо знімати забірник і противоотливную захист.
Тепер зриваємо шатуни. І відкручуємо плиту, яка тримає коленвал. Вона йде целиковая. І так само ставиться на герметик і напрямні. Прокладок ніяких немає.
Зняли плиту. Ось коленвал. Можна вже діставати. А потім будемо витягати поршні Чері Тіго. Але як виявилося, поршні нас вже не цікавлять. Проблема у вкладці коленвала Чері Тіго. Але достаним поршні теж, на всякий випадок...